Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی درباره طرح صیانت از فضای مجازی و ساماندهی پیام رسان ها گفت: در طرحی که من ارائه کردم بحث فیلتر مطرح نیست و طرح بیشتر در راستای تقویت پیام رسان های داخلی است و منجر به اشتغال زایی خواهد شد، حداقل ۱۰ میلیون اشتغال زایی می شود.

«نصرالله پژمانفر»، رئیس کمیسیون اصل ۹۰ و ارائه دهنده طرح اولیه صیانت از فضای مجازی و ساماندهی پیام رسان ها گفت: پس از آنکه طرح را به کمیسیون فرهنگی ارائه کردم خیلی در جریان آن نیستم و فقط دو جلسه بیشتر نتوانستم در کمیسیون حضور پیدا کنم، اما این طرح منجر به محدودسازی فضای مجازی نخواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در طرحی که من ارائه کردم محدودیت فضای مجازی جایی نداشت و طبق آن همه پیام رسان های داخلی و خارجی می‌توانند فعالیت داشته باشند و مردم هم آزادانه حق انتخاب دارند اما فعالیت‌ها باید در چارچوب جمهوری اسلامی باشد. 

او ادامه داد: هر شخصی چارچوب جمهوری اسلامی را بپذیرد حتماً مورد حمایت است، در طرحی که من ارائه کردم بحث فیلتر مطرح نیست و طرح بیشتر در راستای تقویت پیام رسان های داخلی است و منجر به اشتغال زایی خواهد شد، حداقل ۱۰ میلیون اشتغال زایی می شود.

او در خصوص اعلام جرم در صورت استفاده از وی پی ان ها گفت: باید ببینیم که چرا مردم از vpn استفاده می‌کنند زیرا نیازهایی دارند که باید آنها را تامین کنیم وقتی نتوانیم نیازهای مردم را رفع کنیم آیا می توانیم به آنها بگویم که حق ندارند از وی پی ان ها استفاده کنند؟ باید خدمات را به مردم بدهیم و اگر کسی از طریق وی پی ان سو استفاده کرد مانند کشورهای دیگر می شود برایش اعلام جرم کرد. بایستی خدمات مورد نیاز را به مردم ارائه دهیم. 

او در پایان افزود: محدودیت ایجاد کردن برای مردم کار نادرستی است. 7

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: کمیسیون اصل ۹۰ فضای مجازی جمهوری اسلامی اشتغال جرم مجلس یازدهم نصرالله پژمانفر پیام رسان ها اشتغال زایی فضای مجازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۷۵۶۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرغداری ۲۰ هزار قطعه‌ای در نمین به بهره برداری رسید

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل مهرداد اصغری، مجری طرح‌های اشتغال‌زایی بنیاد برکت در مرکز و جنوب استان اردبیل در اظهار کرد: واحد مرغداری ۲۰ هزار قطعه‌ای در شهرستان نمین با حمایت بنیاد برکت به بهره‌برداری رسید و فاز توسعه این واحد نیز پس از سال‌ها تعطیلی احیا شده و به چرخه تولید بازگشت.
وی افزود: با بهره‌برداری از این واحد تولیدی در حال حاضر برای ۴ نفر فرصت شغلی مستقیم ایجاد شده است.
مجری طرح‌های اشتغال‌زایی بنیاد برکت بیان کرد: طی ۵ سال گذشته از ۶ هزار طرح اشتغال‌زایی در سطح استان اردبیل حمایت شده است که سهم شهرستان‌های مرکزی و جنوبی استان از این میزان ۴ هزار و ۴۰۰ طرح با اعتباری بیش از ۴۰۰ میلیارد تومان بوده است.
اصغری ادامه داد: بنیاد برکت طرحی به نام زنجیره سبز دارد که هدف آن حمایت از تولید محصولات کشاورزی است که به امنیت غذایی ختم می‌شود.
مجری طرح‌های اشتغال‌زایی بنیاد برکت در مرکز و جنوب استان اردبیل تصریح کرد: سقف تسهیلات بنیاد برکت برای طرح‌های خوداشتغالی ۱۵۰ میلیون تومان است که این رقم در حوزه‌های کشاورزی، شیلات و دامداری تا ۳۰۰ میلیون تومان نیز افزایش می‌یابد و بازپرداخت آن به شکل تنفس‌دار هر ۶ ماه یکبار انجام می‌شود.

دیگر خبرها

  • آموزش محور اصلی بازاریابی و تجاری‌سازی در صنایع دستی
  • حمایت از طرح‌های اشتغال‌زایی روستایی در همدان
  • اعطای ۱۲ هزار و ۴۸۱ وام و تسهیلات اشتغال‌زایی در آذربایجان‌غربی
  • سامانه دهک ریاست جمهوری فعال نشده است | مردم از باز کردن لینک ارسالی خودداری کنند
  • پویش مجازی «خاطره ای از معلمم» در البرز اجرا می‌شود
  • عضو کانال‌های فضای مجازی صداوسیمای گلستان شوید
  • مرغداری ۲۰ هزار قطعه‌ای در نمین به بهره برداری رسید
  • معافیت مالیاتی کسب و کارهایی که از سکوهای داخلی استفاده کنند
  • کسب درآمد از ایتا ممکن شد! (راه های کسب درآمد از ایتا)
  • طرح نور طرحی برای صیانت از عفاف و حجاب دختران ایران