Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش «تابناک» به نقل از اسپوتنیک، تلویزیون دولتی کره شمالی با پخش گزارشی به صورت تلویحی به وضعیت سلامتی «کیم جونگ اون» رهبر این کشور پرداخت.

بر اساس این گزارش، تلویزیون دولتی KCTV با پخش گزارشی با این مضمون که تمامی مردم کره شمالی از دیدن کاهش وزن شدید رهبر این کشور، دل شکسته هستند، به صورت تلویحی وضعیت ناخوشایند سلامتی کیم جونگ اون را تأیید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه این برنامه، یک شهروند عادی کره شمالی در گفتگو با تلویزیون دولتی این کشور گفت: من از طرف تمامی مردم کشور صحبت می‌کنم. دیدن این مقدار لاغری دبیرکل محترم و عزیزمان دل‌های تمامی مردم را به درد آورده است. همه در این خصوص صحبت می‌کنند. ما همه گریه می‌کنیم.

لازم به ذکر است وضعیت ناخوشایند سلامتی کیم جونگ اون نخستین بار در اوایل ماه ژوئن مورد بحث در رسانه‌های بین‌المللی قرار گرفت. به ویژه ظاهر نشدن بلند مدت وی در انظار عمومی نیز بر حجم شایعات مبنی بر بیماری رهبر کره شمالی افزود.

همچنین در اولین سخنرانی وی که در اوایل ماه جاری میلادی که پس از مدت‌ها انجام شد، بسیاری از رسانه‌های غربی موضوع لاغر شدن مشهود رهبر کره شمالی را مورد بحث قرار دادند. ‌

منبع: تابناک

کلیدواژه: تصادف اتوبوس سرباز معلم ها واژگونی اتوبوس خبرنگاران محیط زیست انتخابات 1400 هفتم تیر کیم جونگ اون رهبر کره شمالی بیماری وضعیت سلامت تصادف اتوبوس سرباز معلم ها واژگونی اتوبوس خبرنگاران محیط زیست انتخابات 1400 هفتم تیر کره شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۷۵۶۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مردمی که تلویزیون نمی‌بینند و سریال هایی که دیده نمی‌شود!

نتایج رصد و نظرسنجی های مختلف درباره میزان رویکرد مردم به سریال های نوروزی هشدار نگران کننده ای را به صدا درآورده است.   به گزارش خبرآنلاین، براساس این نظرسنجی سریال زیرخاکی ۱۹/۸۶ درصد مخاطب داشته و سریال رستگاری تنها موفق به جذب ۷/۳۴ درصد از مخاطبان صدا و سیما شده است. سریال هفت سر اژدها نیز ۱۸/۱۶ درصد مخاطب داشته است! نکته مهم و قابل تامل در این نظرسنجی این است که ۵۴/۶۴ درصد مردم اصلا این ۳ سریال را ندیده اند.   به عبارت دیگر، صداوسیما علی رغم تدارک ویژه و پرهزینه شب عید و ماه مبارک، هنوز نتوانسته مخاطبان گذشته خود را پیدا کند. این ارقام نشان می دهد که صداوسیما همچنان دچار ریزش مخاطب بوده و طرح های تحول مدیران این سازمان نیز موفقیتی در پی نداشته است. کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • مشعل گازی تمامی پالایشگاه‌ها و پتروشیمی‌ها تا ۳ سال آینده جمع آوری خواهد شد
  • رهبر ارکستر ملی موسیقی اصفهان درگذشت
  • کنایه مجری صداوسیما به شایعه ضد انقلاب در خصوص بیماری بازیگر زن معروف + تصویر
  • از تمامی ظرفیت‌های قانونی برای کمک به شورا‌های در رفع مشکلات مردم استفاده می‌کنیم
  • از تمامی ظرفیت‌های قانونی برای کمک به شوراها استفاده می‌کنیم
  • شلوار عجیب و غریب کیم جونگ اون سوژه رسانه‌های جهان شد + تصاویر
  • از هر هزار تولد، یک تا سه نوزاد با آسیب شنوایی متولد می شود/شناسایی۱۶۳ نوزاد ناشنوا در خراسان شمالی
  • لزوم همکاری تمامی نهادها با پلیس در اجرای طزح نور
  • مردمی که تلویزیون نمی‌بینند و سریال‌هایی که دیده نمی‌شود!
  • مردمی که تلویزیون نمی‌بینند و سریال هایی که دیده نمی‌شود!