Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@19:20:37 GMT

هیات اجرای صحت انتخابات جیرفت را تایید کرد

تاریخ انتشار: ۷ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۳۷۵۹۰۸

هیات اجرای صحت انتخابات جیرفت را تایید کرد

ابوذر عطاپور روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: رسیدگی به شکایت این افراد با حضور برخی افراد انجام شد تا جای هیچگونه شک و شبه ای وجود نداشته باشد.

وی اظهار داشت: بازشماری صندوق های مورد اعتراض از ساعت ۹ صبح روز یکشنبه آغاز و ساعت ۱۸ در حضور برخی از داوطلبان شاکی انجام شد.

وی ادامه داد: بازشماری این صندوق های مورد اعتراض نامزدها، توسط هیات اجرایی و هیات نظارت در فرمانداری جیرفت انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار جیرفت تصریح کرد: در بازشماری صندوق های مورد اعتراض نامزدهای شورای شهر جیرفت نفر چهارم علی البدل جای خود را به نفر پنجم علی البدل شورای شهر جیرفت داد.

عطاپور اظهار داشت: رای نامزدهای معترض در بازشماری نه تنها افزایش نیافت بلکه رای آنها در صندوق های مورد اعتراض کمتر شد و رای بازشماری شده طبق قانون برای آن ها لحاظ شده است.

فرماندار جیرفت با بیان اینکه بیشتر اعتراض نامزدها کلی گویی بوده است، گفت: اعتراض باید مستند یاشد تا رسیدگی شود و گرنه بر اساس صحبت و کلی گویی نمی توان چیزی را ثابت کرد.

وی از تایید صحت انتخابات شورای شهر جیرفت، بلوک، علی آباد، ساردو و جبالبارز خبر داد و گفت: انتخابات شورای شهر و ریاست جمهوری جیرفت در صحت کامل در بخش اجرایی انجام شد.

عطاپور به حواشی اعتراضات در فضای مجازی اشاره کرد و افزود: تمامی شکایات طبق قانون رسیدگی شد. 

برچسب‌ها انتخابات ۱۴۰۰ خبرگزاری جمهوری اسلامی شکایت جیرفت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انتخابات ۱۴۰۰ خبرگزاری جمهوری اسلامی شکایت انتخابات ۱۴۰۰ خبرگزاری جمهوری اسلامی شکایت جیرفت صندوق های مورد اعتراض شورای شهر انجام شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۷۵۹۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیام علیه جنایات اسرائیل برگرفته از وجدان بیدار جهانیان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ دکتر علی امیدی کارشناس روابط بین الملل و عضو هیات علمی دانشگاه اصفهان گفت: این اعتراض شکل گرفته در دانشگا‌های اروپا و آمریکا و استرالیا نشان دهنده وجدان بیدار جهانیان است.
دکتر حسین مسعود نیا کارشناس جامعه شناسی سیاسی و عضو هیات علمی دانشگاه اصفهان هم معتقد است طوفان القصی شکست بزرگی برای اسرائیل بود و ناکارآمدی این کشور در امنیت نظامی و امنیتی را نشان داد.
وی گفت :گسترش جنک در جهان راه فرار نتانیاهو بود که با پاسخ ایران روبرو شد.

این استاد دانشگاه افزود: هم اکنون در سایه سانسور‌های شدید خبری و بافعالیت رسانه‌های حق جو افکار عمومی جهان در سطح نخبگان بیدار شده و بزود در جاموامع گسترش می‌یابد.
دکتر قدرت الله خسرو شاهی حقوقدان و عضو هیات علمی دانشگاه اصفهان هم گفت ایران در عملیات وعده صادق به جهانیان نشان داد که اسرائیل شکست پذیر است.
وی گفت دفاع همه جانبه دولت‌های غربی از لابی صهیونیست سبب گسترش اعتراض در جوامع شده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ساخت و ساز در یک شهرک جیرفت با شکایت میراث متوقف شد
  • پیش‌بینی ۶۶۹ صندوق اخذ رای در دور دوم انتخابات مجلس در کرج
  • پیش‌بینی ۶۶۹ صندوق در أخذ رأی برای حوزه انتخابیه کرج
  • علت مرگ «فرزانه اکبری» در جهرم چه بود؟
  • وحیدی: اجرای طرح انسداد مرزها در حال پیگیری است
  • آیا شورای شهر بیرجند با احداث برج‌های ارتش موافقت می‌کند؟
  • لایحه تمدید مهلت اجرای قانون اساسنامه شرکت ملی پست تایید شد
  • تایید لایحه دوفوریتی تمدیدمهلت اجرای قانون اساسنامه شرکت ملی پست
  • قیام علیه جنایات اسرائیل برگرفته از وجدان بیدار جهانیان
  • نشست نامزدهای دور دوم انتخابات با رئیس هیات نظارت بر انتخابات خوزستان