Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی لطیفی روز دوشنبه پس از باخت پنج بر یک تیمش مقابل ملوان بندر انزلی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بازی با ملوان را باید به ۲ بخش تقسیم کنیم و با وجود اینکه هیچ نتیجه‌ای جز برد به نفع تیم ۹۰ نبود، بازی انتحاری را در دستور کار قرار دادیم و این نحوه بازی با توجه به کم تجربگی بازیکنان و جوانی آنها تاوان داشته و مصدومیت ستاره تیم نیز مزید بر علت شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: با این حال شکست سنگین در ایجاد روحیه شجاعت در بین بازیکنان تاثیرگذار بود و گرچه می‌توانستیم با ارائه یک بازی تدافعی بدنبال حداقل امتیاز یا شکست با اختلاف کم تر باشیم، برای تجربه اندونزی برای بازیکنان جوان تیم و شجاع تر شدن آنها بازی انتحاری را در دستور کار قرار دادیم.

سرمربی تیم فوتبال ۹۰ ارومیه اظهار کرد: از روزی که هدایت تیم را قبول کردم، شانس بقای کمتری داشتیم با این حال برنامه من آمادگی تیم برای حضور قدرتمند در فصل آینده لیگ دسته ۲ است که ۹۰ بتواند دوباره به لیگ دسته یک بازگردد.

لطیفی گفت: گرچه پیشنهادات دیگری برای قبول هدایت آن ها داشتم و به دلیل شرایط خاص ۹۰ در انتهای جدول، دنبال منصرف شدن من از آمدن به این تیم بودند، ولی از حضور در ارومیه خوشحالم و اگر مسوولان از این تیم حمایت کنند و مدیریت باشگاه که از روز اول تلاش خود را برای بهبود شرایط تیم انجام داده بخواهد، با ادامه حضورم در تیم فصل آینده دوباره به لیگ دسته یک باز خواهیم گشت.

تیم ۹۰ ارومیه در هفته سی و یکم لیگ دسته یک برابر ملوان ۵ بر یک شکست خورد و در یک ماقبل پایانی لیگ دسته یک باقی ماند تا امیدهایش برای بقا بسیار کمتر شود.

برچسب‌ها آذربایجان غربی لیگ دسته اول فوتبال نود ارومیه ملوان بندر انزلی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آذربایجان غربی لیگ دسته اول فوتبال نود ارومیه آذربایجان غربی لیگ دسته اول فوتبال نود ارومیه ملوان بندر انزلی لیگ دسته یک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۷۶۰۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازیکنان اسمی پرسپولیس علیه تصمیم اوسمار | تبعات شکست تلخ

به گزارش همشهری آنلاین بازیکنان پرسپولیس خیلی امیدوار بودند تا با قهرمانی در جام حذفی حداقل اگر در لیگ به صدر جدول نرسیدند، فصل را بدون جام تمام نکنند. آخرین‌بار که آنها توسط آلومینیوم از جام حذفی کنار رفتند در لیگ هم ناکام بوده و جام را به استقلال دادند و هواداران پرسپولیس می‌ترسند این ماجرا باز هم تکرار شود. در همین راستا رختکن سرخپوشان بعد از بازی اصلا حال و هوای خوبی نداشت. وحید امیری که به‌عنوان کاپیتان تیم پنالتی را از دست داده بود بیشتر از همه نفرات احساس شرمندگی می‌کرد و بابت این موضوع هم از همبازیانش عذرخواهی می‌کرد؛ البته اکثر بازیکنان به وحید دلداری می‌دادند. در این میان چند بازیکن اسمی تیم به‌اضافه همراهان اعتقاد داشتند اوسمار با تعویض‌های بدش کمر تیم را شکسته و او مقصر اصلی این باخت است. در واقع اتفاقات بازی پرسپولیس در اراک باعث شد اوسمار تا حدی اعتماد شاگردانش را از دست بدهد.

کد خبر 847638 برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • جام حذفی فوتبال| تراکتور به مس خورد، سپاهان به ملوان
  • ده روسی: شکست‌ناپذیری بایرلورکوزن؟ هیچ تیمی نیست که نتوان آن را شکست داد
  • بوکایو ساکا: کریستیانو رونالدو الگوی من و بسیاری از بازیکنان دنیای فوتبال است
  • بازیکنان اسمی پرسپولیس علیه تصمیم اوسمار | تبعات شکست تلخ
  • جشن در پرایدپارک: دربی کانتی به چمپیونشیپ بازگشت!
  • دو صلیبی دیگر پرسپولیس در مسیر بازگشت
  • مدافع موردعلاقه نکونام آماده حضور مقابل آبی پوشان
  • یک گام تا بازگشت جام به خانه
  • نقی‌زاده: بیشترین گل را من به استقلال و پرسپولیس زده‌ام
  • کتک کاری وحشتناک داور در بازی فوتبال دسته دو جوانان تهران/ دستور موقت برای خاطیان+ فیلم