Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل توانیر گفت: تاکنون و از ابتدای طرح برخورد با استخراج‌کنندگان غیرمجاز رمز ارز، بیش از ۱۹۰ هزار دستگاه غیرمجاز کشف و جمع‌آوری شده است.

به گزارش ایمنا، محمدحسن متولی‌زاده اظهار کرد: جمع‌آوری این دستگاه‌ها با کمک گزارش‌های مردمی ممکن شده است. مردم احساس کرده‌اند و اطلاع یافته‌اند که فعالیت این دستگاه‌های غیرمجاز علاوه بر آسیب به شبکه برق به تأسیسات خود آنها نیز خسارت وارد می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود:: همچنین مردم آگاهی یافته‌اند که فعالیت مراکز غیرمجاز باعث کمبود برق در کشور می‌شود. بر این اساس مردم اطلاعات بیشتری در اختیار مأموران شرکت‌های توزیع قرار داده‌اند که منجر به کشف و ضبط این دستگاه‌ها شده است.

مدیرعامل توانیر از تشدید برخورد با فعالیت این نوع دستگاه‌ها با توجه به روند افزایش مصرف برق خبر داد و خاطرنشان‌کرد: خاطیان با کمک قوه قضائیه به مجازات می‌رسند.

منبع: ایرنا

کد خبر 503612

منبع: ایمنا

کلیدواژه: رمز ارز انرژی برق دستگاه غیرمجاز رمز ارز استخراج رمز ارز رمز ارز دیجیتال استخراج رمزارز تولید رمز ارز مدیرعامل توانیر شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۷۶۰۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت بیش از ۲ هزار دستگاه اتوبوس بخش خصوصی در تهران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مهدی علیزاده افزود:نزدیک به دو هزار دستگاه اتوبوس بخش خصوصی در شهر تهران در خطوط مختلف مشغول به فعالیت هستند.

مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران گفت :مردم می‌توانند مشکلات این اتوبوس‌ها را با سامانه ۱۳۷ مطرح کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • جمع‌آوری بیش از ۳۱ میلیارد ریال کمک مردمی در فعالیت‌های داوطلبانه هلال احمر کردستان
  • جمع آوری بیش از ۳۱ میلیارد ریال کمک در فعالیت‌های داوطلبانه هلال احمر کردستان
  • آب‌های سطحی معابر به سرعت جمع آوری می‌شود+فیلم
  • فعالیت بیش از ۲ هزار دستگاه اتوبوس بخش خصوصی در تهران
  • چهار حفار غیرمجاز اماکن تاریخی در تربت‌حیدریه دستگیر شدند
  • دستگیری چهار حفار غیرمجاز اماکن تاریخی در تربت‌حیدریه
  • دستگیری ۲ پزشک قلابی طب سنتی در رشت
  • پزشکان قلابی طب سنتی در رشت دستگیر شدند
  • توقیف موتورسنگین غیرمجاز در طرح پلیس رفسنجان
  • احداث شهرک بازیافت، گامی برای جمع‌آوری انبارهای غیرمجاز در نصف‌جهان