Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه تروریستی داعش مسئولیت حمله موشکی اخیر به نیروگاه برق صلاح الدین در سامرا را برعهده گرفت.

به گزارش ایسنا، به نقل از شبکه خبری روسیا الیوم، داعش از طریق رسانه‌های وابسته به خود مسئولیت حمله موشکی به نیروگاه برق صلاح الدین در سامرا را برعهده گرفت. وزارت برق عراق هم اعلام کرد که این حمله از طریق موشک‌های کاتیوشا بوده است و به بخش‌هایی از نیروگاه آسیب زده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این وزارتخانه اعلام کرد: خط دیالی-شرق بغداد از دو طرف به دلیل هدف قرار گرفتن دکل‌ها از طریق انفجارها و عملیات خرابکارانه در نزدیکی منطقه خان بنی سعد جدا شده است.

در این راستا مصر ضمن محکومیت حمله موشکی داعش به نیروگاه برق صلاح الدین، همبستگی خود را با عراق درباره اتخاذ اقدامات برای حمایت از امنیت و ثبات خود در مقابله با اقدامات تروریستی اعلام کرد.

مصر بر حمایت کامل خود از تلاش‌های عراق برای مبارزه با تروریسم و ریشه کن کردن آن تأکید کرد.

از سوی دیگر حسن ناظم، سخنگوی دولت عراق اعلام کرد: موانعی در پرونده صادرات نفت به لبنان وجود ندارد. همچنان تدابیر فنی از سوی لبنان درباره این پرونده وجود دارد.

وی گفت: تصمیم عراق کمک به لبنان در این بحران است و مهم است که در سریع ترین زمان ممکن نفت را به لبنان برسانیم. عراق با صادرات نفت به لبنان در ازای خدمات پزشکی و هتل موافقت کرده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: داعش عراق نیروگاه برق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۷۶۴۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله حزب ‌الله لبنان به پایگاه‌های صهیونیستی

به گزارش جام جم آنلاین، حزب‌الله لبنان در بیانیه‌ای اعلام کرد: مبارزان مقاومت با موشک مقر فرماندهی لشگر۹۱ در پادگان «برانیت» را هدف قرار دادند.   طبق گزارش المیادین، حزب‌الله لبنان همچنین اعلام کرد با توپخانه پایگاه «زبدین» در مزارع شبعا  و پایگاه السماقه در کفرشوبا را هدف قرار داد.   از زمان شروع عملیات طوفان‌الاقصی توسط مقاومت فلسطین علیه اراضی اشغالی و جنگ غزه مرزهای لبنان و اراضی اشغالی نیز شاهد تبادل آتش میان حزب‌الله و ارتش رژیم صهیونیستی است.

 

دیگر خبرها

  • مصر بار دیگر حمله رژیم صهیونسیتی به کنسولگری ایران را محکوم کرد
  • بورل: حمله شهرک‌نشینان به کمک‌های ارسالی به غزه را به شدت محکوم می‌کنیم
  • حمله شهرک‌ نشینان به کمک‌های ارسالی به غزه را به شدت محکوم می‌کنیم
  • حمله شهرک‌نشینان به کمک‌های ارسالی به غزه را به شدت محکوم می‌کنیم
  • شهادت ۱۳ نیروی ارتش سوریه در حمله داعش به استان حمص
  • حمله حزب الله لبنان به مقر سربازان صهیونیست + فیلم
  • حمله حزب ‌الله لبنان به پایگاه‌های صهیونیستی
  • حملات داعش در عراق شروع شد
  • حملات داعش در افغانستان بیش از ۱۵۰ کشته و زخمی برجای گذاشته است
  • طالبان حمله تروریستی داعش در ولسوالی گذره را محکوم کرد