Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@10:12:52 GMT

بازداشت ۱۲ متخلف انتخاباتی در شهرستان رودبار

تاریخ انتشار: ۷ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۳۷۶۵۳۹

بازداشت ۱۲ متخلف انتخاباتی در شهرستان رودبار

هادی بشری در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به گرامیداشت هفته قوه قضائیه، اظهار کرد: در سال گذشته حدود ۱۶ هزار پرونده وارد دادسرای شهرستان رودبار شد و علاوه بر پرونده‌های ورودی، پرونده‌های گذشته هم مورد بررسی قرار گرفت.

وی، موضوع اغلب پرونده‌های ورودی به دادسرا را دعاوی ثالث برشمرد و بیان کرد: به عنوان مثال ۸۰ درصد املاک شهر رستم آباد دارای سند نسقی بوده که این موضوع موجب تشکیل پرونده‌های متعدد در این راستا شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دادستان رودبار با اشاره به فعالیت دو کارگروه رفع موانع تولید و نظارت بر عملکرد معادن در این شهرستان، تصریح کرد: در کارگروه رفع موانع تولید تاکنون ۱۳ مورد پرونده تشکیل شده و تلاش می‌کنیم با بررسی‌های میدانی از واحدهای تولیدی، مشکلات واحدهای نیمه فعال و تعطیل را برطرف کنیم.

بشری همچنین اضافه کرد: در کارگروه نظارت بر معادن هم که بازدید آن هفته‌ای دو بار در روزهای یکشنبه و چهارشنبه انجام می‌شود تمامی معادن شهرستان توسط کارشناسان مورد پایش قرار می‌گیرد.

رفع تصرف ۳۵۵ هزار متر مربع اراضی منابع طبیعی در رودبار

وی افزود: دستگاه قضائی در برخورد با متخلفین و رسیدگی جدی پرونده‌ها و رعایت عدل و عدالت، هیچ گونه اغماضی ندارد.

دادستان رودبار با تقدیر از تلاش‌های خبرنگاران و اصحاب رسانه، به تشریح نقش نظارتی رسانه و خبرنگاران در جامعه پرداخت و گفت: بسیاری از مواردی که دستگاه قضا ورود می‌کند توسط رسانه‌ها منعکس می‌شود و استمرار این تعامل می‌تواند در کاهش تخلفات مؤثر باشد.

بشری از رفع تصرف ۳۵۵ هزار متر مربع اراضی منابع طبیعی در شهرستان رودبار خبر داد و اضافه کرد: مبلغ ریالی این مقدار اراضی رفع تصرف شده به بیش از ۶۰۵ میلیارد ریال برآورد شده است.

وی با تاکید بر اینکه صیانت از منابع طبیعی و معادن و انفال عمومی جز اولویت‌های دستگاه قضائی است، گفت: روند صدور مجوز برای بهره برداری از معادن می‌بایست در شهرستان صورت گیرد چرا که متولیان شهرستان زیست بوم و مردم آن شهرستان را می‌شناسند.

دادستان رودبار، انتخابات ۱۴۰۰ را باشکوه، سالم و دارای نظم و انضباطی خاص برشمرد و بیان کرد: با پایش های میدانی که در روز انتخابات صورت گرفت، ۱۲ نفر به علت ارتکاب تخلفات انتخاباتی بازداشت شدند که ۱۰ نفر آنها با اخذ تعهدات آزاد و دو نفرشان هنوز در بازداشت به سر می‌برند.

کد خبر 5245648

منبع: مهر

کلیدواژه: انتخابات 1400 تخلف انتخاباتی شهرستان رودبار ویروس کرونا کرمانشاه انتخابات 1400 بوشهر گرگان آمار کرونا خطبه های نماز جمعه اردبیل قوه قضاییه شیوع کرونا واکسن کرونا ایلام هفته قوه قضاییه مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۷۶۵۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب واحد صنفی متخلف در بویین میاندشت

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ رییس اداره تعزیرات حکومتی شهرستان بوئین و میاندشت گفت: این واحد صنفی فروش دخانیات به دلیل پافشاری بر ارتکاب تخلف تقلب و تداخل صنفی به دستور رئیس شعبه ویژه گشت سیار مهروموم شد.
رحمان صبوحی افزود: پرونده تقلب این واحد صنفی درشعبه اول بدوی شهرستان بوئین و میاندشت رسیدگی شد.

دیگر خبرها

  • بازداشت ۳ نفر در پرونده فوت یک پزشک در شیراز
  • جریمه میلیاردی برای پزشک متخلف در اردبیل صادر شد
  • آجیل فروش متخلف در زنجان جریمه شد
  • زیرساخت های بردسکن نیازمند رسیدگی فوری از سوی مسوولان استان است
  • پلمب واحد صنفی متخلف در بویین میاندشت
  • درخواست وزیر نتانیاهو برای شلیک به فلسطینی‌ها به جای بازداشت آنها
  • به جای بازداشت فلسطینی‌ها به آنها شلیک کنید!
  • درخواست وزیر صهیونیست برای شلیک به فلسطینی‌ها به جای بازداشت آنها
  • افت شدید فشار آب شهرستان رودبار، امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • ضبط مناظرات انتخاباتی نامزد‌های راه یافته به دور دوم انتخابات در شهرستان کرمانشاه