Web Analytics Made Easy - Statcounter

با توقف برزیل توسط اکوادور و برتری پرو مقابل ونزوئلا مسابقات جام ملت‌های آمریکای جنوبی ۲۰۲۱ پیگیری شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، چهل و هفتمین دوره مسابقات فوتبال جام ملت‌های آمریکای جنوبی (کوپا آمه‌ریکا 2021) در کشور برزیل، بامداد امروز (دوشنبه به وقت تهران) با برگزاری دو دیدار همزمان از گروه B پیگیری شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در یکی از این دیدارها تیم ملی فوتبال برزیل که پیش از این صعودش به مرحله یک‌چهارم نهایی این رقابت‌ها را قطعی کرده بود، از ساعت 1:30 بامداد به وقت تهران در ورزشگاه المپیکو پدرو لودوویکو به مصاف اکوادور رفت و در نهایت به تساوی یک - یک رضایت داد. ادر میلیتائو ابتدا در دقیقه 37 سلسائو را پیش انداخت اما در دقیقه 53 آنخل منا دروازه شاگردان تیته را گشود و نتیجه را به تساوی کشاند. برزیل با این تساوی 10 امتیازی شد و صدرنشین گروه است و اکوادور سه امتیازی شد و به عنوان تیم چهارم گروه به دور بعد رقابت‌ها راه یافت.

در بازی همزمان تیم‌های ونزوئلا و پرو در ورزشگاه مانه گارینچا مقابل هم صف‌آرایی کردند که در پایان این شاگردان ریکاردو گارگا بودند که موفق شدند به لطف تک‌گل دقیقه 48 آندره کاریو به برتری یک بر صفر برسند. پرو با این برد هفت امتیازی شد و به عنوان تیم دوم این گروه به مرحله یک‌چهارم نهایی رقابت‌ها صعود کرد. ونزوئلا نیز از دور رقابت‌ها حذف شد.

با پایان بازی‌های گروه B کوپا آمه‌ریکا 2021، تیم‌های برزیل، پرو، کلمبیا و اکوادور به ترتیب به عنوان تیم‌های اول تا چهارم راهی مرحله یک‌چهارم نهایی شدند. اکوادور در مرحله بعد باید با تیم اول گروه A مصاف کند، کلمبیا با تیم دوم گروه A،  برزیل با تیم چهارم گروه A و پرو با تیم سوم گروه A.

کوپا آمه‌ریکا 2021| جنجال هافبک اینتر در اردوی تیم ملی شیلی/ جریمه سنگین در انتظار ویدال

این رقابت‌ها بامداد فردا (سه‌شنبه 8 تیر ماه) با برگزاری دو دیدار همزمان از گروه A به شرح زیر پیگیری می‌شود:

اروگوئه - پاراگوئه، ساعت 4:30 بامداد به وقت تهران

بولیوی - آرژانتین، ساعت 4:30 بامداد به وقت تهران

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تیم ملی فوتبال اکوادور تیم ملی فوتبال برزیل کوپا آمه ریکا ۸ ۴۲ درصد ۳ ۴۶ درصد تیم ملی فوتبال اکوادور تیم ملی فوتبال برزیل کوپا آمه ریکا کوپا آمه ریکا وقت تهران رقابت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۷۶۶۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام وضعیت اضطراری در ۵ استان اکوادور+ فیلم

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از تی‌آرتی، «دانیل نوبوآ» رییس‌جمهور اکوادور با انتشار پیامی تصاویری اعلام کرد که به علت آنچه «درگیری مسلحانه داخلی» نامید، در پنج استان ساحلی این کشور اعلام وضعیت اضطراری شده است.

روز یکشنبه در پی وقوع حمله مسلحانه در شهر «گوایاکیل» واقع در جنوب غربی اکوادور، دست کم هفت نفر کشته شدند. رسانه‌های محلی در حالی به نقل از پلیس اکوادور این خبر را اعلام کرده‌اند که چندی پیش شهروندان این کشور با شرکت گسترده در همه‌پرسی درباره اعمال تدابیر سختگیرانه و سرکوب دارودسته‌های تبهکاری، با اکثریت قاطع به این اقدام رای دادند.

افراد مسلح نقاب‌دار که قاچاقچیان زندانی برخی از آنها را اجیر کرده بودند، در ماه ژانویه به یک شبکه تلویزیونی که در حال پخش زنده بود، یورش بردند. پس از این حادثه، دنیل دوبوآ، رییس جمهور ۳۶ ساله اکوادور در این کشور وضعیت «جنگ مسلحانه داخلی» اعلام کرد و حدود ۲۰ باند تبهکار را در فهرست «تروریستی» قرار داد.

کد خبر 6093820

دیگر خبرها

  • اعلام وضعیت اضطراری در ۵ استان اکوادور+ فیلم
  • دانشگاه کلمبیای آمریکا در محاصره؛ یورش پلیس نیویورک به دانشگاه و دستگیری ده‌ها دانشجو
  • طلوع کیان:مهمتر از صعود بازیابی چهره معتبر تیم ملی والیبال در عرصه بین المللی است/ بازیکنان غایب اردو عذر موجه ارائه کردند
  • صعود یک پله‌ای ایران در هاکی روی یخ جوانان آسیا و اقیانوسیه
  • ساینا اس اتوماتیک روانه عراق می شود / صادرات چندین هزار ساینا و کوئیک به ونزوئلا
  • خوشحالی ریکاردو اورسولینی به همراه مادربزرگش پس از صعود بولونیا به رقابت های اروپایی
  • روند خوب تولید؛ توقف فروش رسمی/خودروهای تولیدی کجا هستند؟
  • برتری و صعود یک پله‌ای پاس همدان در گروه اول
  • وعده رییس فدراسیون والیبال به ساحلی‌بازان برای صعود به المپیک
  • مهدی لیموچی: شایسته پیروزی برابر پرسپولیس بودیم