Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهردار بوشهر از افزایش تجهیزات عملیاتی ناوگان آتش نشانی در شهرداری بندر بوشهر خبر داد و گفت: با خرید تجهیزات به اعتبار ۱۴ میلیارد و ۸۶۳ میلیون ریال شمار تجهیزات عملیاتی ناوگان آتش نشانی شهرداری بوشهر افزایش یافت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حسین صالحیان در اینستاگرام نوشت:

سازمان آتش نشانی شهردار بندر بوشهر به تجهیزات انفرادی از جمله اورکت، دستکش، کلاه، چکمه، دستگاه تنفسی، ماسک، چراغ قوه و مجستیک مجهز شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین خودروهای اطفا حریق به شیلنگ‌های ۱.۵ و ۲.۵ اینچ، فک نازل و خودروی امدادی به طناب امداد و نجات تجهیز شدند.

تجهیز ناوگان آتش نشانی اقدامی مهم در راستای افزایش سطح کمی و کیفی نیروهای آتش نشان در زمان بروز حوادث است که این مهم همواره یکی از اولویت‌های شهرداری بندر بوشهر است. بدون شک با وجود یک ناوگان مجهز است که در جریان حوادثی مانند آتش سوزی میزان خسارت وارده به شهروندان کاهش پیدا می‌کند.
نیروی‌های آتش نشانی شهرداری بندر بوشهر از جمله عملیاتی‌ترین نیروهای شهرداری است که همواره در شرایط سخت توانایی و کارآمدی خود را به معرض عموم گذاشتند.

با این حال امید است شهروندان نیز اقدام‌های پیشگیرانه و ایمنی را مورد توجه دقیق خود قرار دهند تا احتمال وقوع حوادث ناگوار به حداقل برسد.»

کد خبر 503525

منبع: ایمنا

کلیدواژه: آتش نشاني بوشهر شهردار بوشهر تجهیزات آتش نشانی اینستاگرام اطفا حریق آتش سوزی ماسک شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق شهرداری بندر بوشهر ناوگان آتش نشانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۷۶۶۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات بیش از ۲۰ خودروی گرفتار در سیلاب توسط نیروهای آتش‌نشانی زرند

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زرند از نجات بیش از ۲۰ خودروی گرفتار در سیلاب‌های این چند روز خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان و به نقل از روابط عمومی شهرداری کرمان، مرتضی بخشی اظهار کرد: بیش از ۷۲ ساعت است که نیروهای این سازمان در آماده‌باش کامل قرار داشته و در حال خدمت رسانی به شهروندان هستند.

وی با اعلام اینکه تاکنون بیش از ۵۰ عملیات امداد و نجات، رفع آبگرفتگی، نجات خودرو و … توسط این سازمان انجام شده است، افزود: بیش از ۲۰ خودروی گرفتار در سیلاب‌های این چند روز توسط نیروهای آتش‌نشانی نجات یافتند.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زرند تصریح کرد: شهروندان می‌توانند در صورت بروز هر گونه مشکل با شماره ۱۲۵ سازمان تماس بگیرند.

کد خبر 748040

دیگر خبرها

  • افزایش و نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی احترام به شهروندان است
  • آتش‌سوزی در ساختمان اقامتی در خیابان ولی‌عصر(عج)
  • وعده‌های عملی نشده شهرداری و دولت درباره خودروهای برقی در حمل و نقل عمومی/ برقی شدن ناوگان به این زودی شدنی است؟ (فیلم)
  • بافت تاریخی بندر بوشهر با مشارکت مردم بازآفرینی می‌شود
  • جسد یکی از غرق‌شدگان نازلوچای ارومیه کشف شد
  • فرونشست عمیق زمین در تقاطع کلاهدوز و قاضی طباطبایی(۷ اردیبهشت ۱۴۰۳)
  • الحاق یک فروند شناور آتشخوار به ناوگان بندرجاسک
  • نجات بیش از ۲۰ خودروی گرفتار در سیلاب توسط نیروهای آتش‌نشانی زرند
  • شهر هوشمند را تبدیل به تجربه عملیاتی کردیم
  • از تسریع در روند نوسازی تا هوشمندسازی ناوگان اتوبوس‌های شهری