Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، مهدی اقراریان منتخب ششمین دوره شورای شهر تهران با با اشاره به جلسه‌ای که عصر دیروز بین منتخبین شورای ششم برگزار شد گفت: در این جلسه قرار شد منتخبین ۳ روز در هفته تشکیل جلسه دهند.

وی افزود: همچنین مقرر شد، منتخبین شورای ششم با مدیران و معاونین شهرداری فعلی هم جلساتی در راستای شناسایی آخرین وضعیت شهر تهران تشکیل دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اقراریان با باین اینکه در این جلسه بنده را به عنوان سخنگوی منتخبین شورای ششم برگزیدند، گفت: از این طریق مواضع رسمی منتخبین شورای ششم به سمع و نظر مردم خواهد رسید.

وی افزود: همچنین آقای امانی رابط منتخبین دوره ششم با مدیریت فعلی شهر تهران انتخاب شد که البته این سنتی است که در ادوار گذشته هم بوده است.

اقراریان با اشاره به تشکیل کمیته پنج نفره‌ گفت: کمیته پنج نفره متشکل از عباسی، تشکری هاشمی، قائمی، امانی و خانم معدنی‌پور است تا در خصوص سند تحویل و تحول شهر جلساتی برگزار و نتایج را به منتخبین اعلام کنند.

اقراریان با بیان اینکه کمیته‌ای ۹ نفره‌ای هم متشکل از مهدی چمران، پرویز سروری، عباسی، نادعلی، آقامیری، قائمی، شربیانی، شمس و آخوندی شکل گرفته است گفت: قرار است این ۹ نفر شاخص‌های انتخاب شهردار مدنظر لیست تهران سربلند را احصا و فرایند رسیدن به شهردار را پیشنهاد دهند.

منتخب شورای ششم گفت: قرار است اعضای شورای شهر به صورت مستمر در محلات شهر حضور یافته و با مردم در خصوص مشکلات صحبت کنند و برای آن‌ها تدبیر اندیشی کنند.

وی اظهار کرد: در جلسه دیروز برای انتخاب شهردار آینده تهران هیچ گزینه‌ای مطرح نشد و وارد مصادیق نشدیم و صرفاً در این جلسه کمیته‌ها مصوب شد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شورای شهر شهرداری تهران منتخبین شورای ششم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۷۶۹۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلاش مافیای خودرو برای ممانعت از ورود خودروهای برقی

سخنگوی شورای شهر تهران گفت: مافیای خودرو تلاش می‌کند مانع ورود خودروهای برقی به کشور شود.

به گزارش مشرق،علیرضا نادعلی سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران اظهار داشت: پس از آنکه دلال‌ها و مافیای خودرو نتوانستند نقشه‌ها و منافع کلان و نجومی خود را در موضوع خرید خودروهای برقی تأمین کنند و قراردادهای خرید خودروهای برقی شهرداری تهران امید آن‌ها را نومید کرده، اکنون بازوی رسانه‌ای این باند با پول‌پاشی میان برخی افراد و رسانه‌ها تلاش می‌کند تا مانع از اجرایی شدن ورود تکنولوژی خودروهای برقی توسط دولت سیزدهم و مدیریت شهری شود.

وی تأکید کرد: این در حالی است که چندی پیش برخی از وزرا، نمایندگان مجلس و شهردار تهران اعلام‌کرده بودند مافیای خودرو در مسیر واردات خودروی باکیفیت و ارزان به کشور سنگ‌اندازی می‌کنند.

دیگر خبرها

  • تعیین اعتبارات محرومیت‌زدایی استانی در لایحه بودجه ۱۴۰۳
  • اقراریان، عضو شورای شهر تهران: خروج 7 عضو شورا از صحن به معنای قهر کردن نبود/ تعدادی از اعضای شورا معتقد بودند که مذاکرات درباره مسائل مربوط به قرارداد چین که باید همه ابهامات مربوط به آن شفاف شود، بهتر است در جلسه جداگانه‌ای ادامه پیدا کند
  • فیلم اظهارات عجیب سخنگوی شورای شهر تهران | مشکلات تقصیر گرگ‌های رسانه‌ای افتاد!
  • تعیین تکلیف ۱۸ هزار و ۸۳۵ ردیف کالا در حوزه گمرکات و اموال تملیکی
  • ایجاد اتاق وضعیت علم و آموزش عالی کشور
  • الزام شورای عالی معماری جهت تعیین حدود مرزی شهر پردیس
  • عزم ملی برای حل مشکلات پایتخت شکل بگیرد/ضرورت استفاده از ظرفیت معتمدین محلات در سایر کلانشهرها
  • لزوم جریان یافتن مردم سالاری دینی در محلات
  • «مافیای خودرو» مانع ورود خودروهای برقی به کشور
  • تلاش مافیای خودرو برای ممانعت از ورود خودروهای برقی