Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-07@09:26:09 GMT

۴۰ درصد تست‌های کرونا در فسا مثبت شد

تاریخ انتشار: ۷ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۳۷۷۰۰۰

۴۰ درصد تست‌های کرونا در فسا مثبت شد

صادق مهدوی نیا دوشنبه در گفتگو با ایرنا با اشاره به ۱۶هزار و ۳۷۰مورد مراجعه به درمانگاه ویژه بیماران کووید ۱۹ این شهرستان در بهار سال ۱۴۰۰ گفت: ۷۰ نفر از همشهریان در این مدت، جان خود را در اثر ابتلا به کرونا از دست دادند؛  آمار جانباختگان کرونا از ابتدای شیوع این ویروس در شهرستان فسا ۲۴۴ نفر بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گفته وی، تا پایان خردادماه با انجام واکسیناسیون کادر بهداشت و درمان، گروههای پرخطر و سالمندان، تعداد ۱۲ هزار و ۱۷۴ نفر از جمعیت شهرستان فسا در برابر کرونا واکسینه شده اند.
مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی فسا گفت:  از اسفندماه ۹۸ تا ۳۱ خرداد ماه سال جاری، حدود ۵۳ هزار نفر به درمانگاه های ویژه کرونا مراجعه کرده‌ و تعداد  ۱۴ هزار و ۵۷۲ بیمار مبتلا به کووید ۱۹ شناسایی شده اند  که از این تعداد سه هزار و ۱۲۷ بیمار در بیمارستان، بستری و خدمات درمانی دریافت کردند.
مهدوی نیا اضافه کرد:  با توجه به شیوع موج ویروس کرونای جهش یافته در استانهای جنوبی و برخی شهرهای فارس، آمار مبتلایان به کرونا در شهرستان فسا همچنان افزایشی است.
وی گفت: تنها راهکار در شرایط  فعلی انجام واکسیناسیون، تشدید نظارتها و  اجرای پروتکل های بهداشتی توسط مردم و مسوولین، همکاری در عدم برگزاری مراسمهای مختلف و تجمعات اداری و غیر اداری، عدم مسافرت غیر ضروری، عدم برگزاری میهمانی و دورهمی ها، عدم برگزاری مراسم های شادی و عزا و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی  همچون استفاده صحیح از ماسک، فاصله گذاری فیزیکی و اجتماعی، شستشو و ضد عفونی دستها و تهویه مناسب هوا است.
شهرستان فسا در فاصله ۱۳۰کیلومتری جنوب شرقی شیراز واقع شده است.

برچسب‌ها ویروس کرونا فسا دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی فسا فارس پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا فسا ویروس کرونا فسا فارس شهرستان فسا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۷۷۰۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حجم ذخیره آب سد رئیس‌علی دلواری به ۵۳ درصد رسید

علی محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: بارش‌های اخیر باعث افزایش سطح آب در سدهای استان بوشهر شد و برخی از سدها به صورت کاملاً پر شد.

وی با اشاره به تکمیل ظرفیت سد ۴.۵ میلیون متر مکعبی تنگ ارم در شهرستان دشتستان بیان کرد: حجم ذخیره آب سد رئیس علی دلواری در شهرستان دشتستان به ۵۳ درصد رسید.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان بوشهر از ذخیره ۶ میلیون مترمکعب آب در سد باغان خبر داد و اضافه کرد: حوضچه‌های سد تغذیه مصنوعی و بندهای کنترل سیلاب استان نیز با این بارش‌ها سیراب شدند.

وی از بهبود وضعیت آب‌دهی رودخانه‌های استان خبر داد و افزود: در مجموع ۲۵ میلیون مترمکعب رواناب در سدهای استان بوشهر ذخیره شد.

کد خبر 6096872

دیگر خبرها

  • واکسنی که ویروس‌های ظهور نکرده کرونا را از بین می برد!
  • قطر پاسخ حماس به طرح پیشنهادی آتش بس را مثبت ارزیابی کرد
  • شارژ رفاه با دورکاری؛ کرونا با زندگی ما چه کرد؟!
  • دبیرکل سازمان جهانی بهداشت: تفاهم‌نامه‌ مقابله با همه‌گیری‌های آینده باید امضا شود
  • عکس| آخرین تصویر از بازیگر پایتخت پیش از فوت /دلیل مرگ
  • برخورداری ۹۳ درصدی روستاهای شهرستان آزادشهر از طرح هادی
  • حجم ذخیره آب سد رئیس‌علی دلواری به ۵۳ درصد رسید
  • سه پروژه بهداشتی و درمانی در شهرستان چالدران به بهره‌برداری می‌رسد
  • (عکس) آخرین تصویر از بازیگر پایتخت پیش از فوت
  • آخرین تصویر از بازیگر پایتخت پیش از فوت/ عکس