Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، داستان زینسی از جایی شروع شد که به عنوان متخصص نرم افزار همیشه با این سوال مواجه بودیم که می‌خواهم برای شرکت، یک نرم افزار مناسب تهیه کنم اما نمی‌توانم انتخاب مناسبی داشته باشم، می‌توانی کمکم کنی؟ هر روز دوستان، اقوام، همکاران و مدیران پروژه‌های مختلفی که با آن‌ها کار می‌کردیم این دغدغه را داشتند و گاهی برای خرید نرم افزارهای ناکارآمد هزینه‌های هنگفتی می‌پرداختند که به هیچ عنوان به نیاز آن‌ها پاسخ نمی‌داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به کمک یک سری از دوستان متخصص وب سایت زینسی را راه اندازی کردیم که به این روال پر از اشکال پایان دهیم و یک راهکار عملی و مناسب برای انتخاب در اختیار کسب‌وکارها قرار بگذاریم.

زینسی دقیقاً چه خدماتی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد؟

زینسی مرجع کاملی برای بررسی نرم افزار و اپلیکیشن‌های موجود در بازار است. این وب‌سایت درک مزایا و معایب ابزارهای مختلف را ساده‌تر می‌کند و به کمک معرفی و مقایسه، کار کسب‌وکارها را برای انتخاب مناسب سرعت می‌بخشد. شما با مراجعه به این سایت می‌توانید با قابلیت‌های نرم افزارهای مختلف آشنا شوید و ببینید واقعاً برای کسب‌وکار شما انتخاب مناسبی هستند یا خیر.

تیم متخصص و جوان زینسی به جای شما تک تک نرم افزارها و اپلیکیشن را به دقت بررسی می‌کند و نقاط ضعف و قوت آن‌ها را در قالب محتوای ساده و کاربردی در اختیارتان قرار می‌دهد. شما در وب‌سایت زینسی می‌توانید پاسخ بسیاری از سوالات خود را پیدا کرده و در وقت و انرژی خود و کارکنانتان صرفه جویی کنید.

این روزها استفاده از نرم افزارها برای کسب‌وکارها به یک ضرورت تبدیل شده و نمی‌توان از کنار آن‌ها به سادگی گذشت. در عین حال، هر روز شرکت‌های جدیدی در حوزه ارائه نرم افزارهای کاربردی و اپلیکیشن‌ها ورود می‌کنند که تصمیم‌گیری را سخت می‌کند.

معمولاً هر یک از ما برای انتخاب اپلیکیشن‌ها و نرم افزارهای شخصی از دوستان کاردان و متخصص خود کمک می‌گیریم، اما قطعاً انتخاب ابزار کار شرکت به بررسی‌های دقیق‌تری نیاز دارد که از عهده دوستان ما خارج است. اینجا است که می‌توانید به زینسی مراجعه کنید و با توجه به بودجه‌ای که در اختیار دارید و کاربردی که از نرم افزارها انتظار می‌رود، می‌توانید ابزار دلخواه خود را انتخاب کنید.

انتخاب نادرست گاهی هزینه‌های زیادی را به شرکت‌ها تحمیل می‌کند و آن‌ها مجبور می‌شوند یک سیستم نرم افزاری را پس از استفاده به صورت کامل تغییر دهند؛ پس چه خوب است که موقع انتخاب وقت بیشتری بگذارید و خرید مناسب‌تری داشته باشید. در این مسیر زینسی هم شما را تا آخرین مرحله که اجرا است همراهی می‌کند و پیشنهادات ارزشمندی به شما ارائه می‌کند.

استفاده از سایت زینسی چه مزایایی دارد؟

لیست کامل اپلیکیشن‌ها و نرم افزارها در سایت زینسی به راحتی در دسترس هستند و شما در حوزه‌های مختلفی مثل اطلاعات شهری، اپلیکیشن بازی، بیمه، اپلیکیشن بازی کودکان، مدیریت یادآوری، عملیات بانکی، نرم افزار و اپلیکیشن حسابداری شخصی، نرم افزار و اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی، معاملات بورس، مدیریت پروژه (اپلیکیشن)، تاکسی اینترنتی، حسابداری فروشگاهی، حسابداری تجاری اداری، حسابداری تولیدی، حسابداری صنعتی می‌توانید بهترین نرم افزارها و اپلیکیشن‌های داخلی و خارجی را مقایسه کنید و بهترین را برای خود خریداری کنید.

نرم افزارها بر اساس نیازهای شخصی و سازمانی طبقه بندی شده و اطلاعات به ساده‌ترین شکل ممکن ارائه می‌شود تا هر شخصی با مطالعه آن بتواند شناخت کاملی از نرم افزارها به دست آورد.

اپلیکشن‌ها و نرم افزارهای متعددی در سایت وجود دارد که در اینجا تنها به بخشی از آن‌ها اشاره کردیم، این تعدد و تنوع دست شما را برای انتخاب باز می‌گذارد و در عین حال نیاز شما به بررسی وب‌سایت‌های مختلف شرکت‌های ارائه دهنده نرم افزار را مرتفع می‌کند.

شرکت‌ها معمولاً در معرفی محصولات خود نقاط قوت را بزرگ نمایی می‌کنند و اطلاعاتی که در اختیار مشتری قرار می‌دهند حالت تبلیغاتی دارد اما اگر از یک مرجع جامع و کامل واسط استفاده کنید امکان سوگیری‌ها به میزان قابل توجهی کاسته شده و به انتخاب هوشمندانه شما کمک می‌کند. زینسی دقیقاً برای همین موضوع شکل گرفته و تلاش کرده بدون اینکه تحت تأثیر نام برندها قرار بگیرد تمام ویژگی‌های محصول نرم افزاری را به شما معرفی کند.

شما در این سایت به نظرات سایر کاربران هم دسترسی دارید و می‌توانید از تجربیات آن‌ها هم استفاده کنید که کار را برای شما ساده‌تر می‌کند.

چطور به زینسی سر بزنم؟

اگر نام زینسی را در موتورهای جستجوی مختلف سرچ کنید خیلی سریع به این سایت دسترسی خواهید داشت؛ همچنین می‌توانید به آدرس سایت ما به نشانی zinsy.ir سر بزنید و از میان دسته بندی‌های مختلف نرم افزارها ابزار دلخواه خود را پیدا کرده و به نسخه اصلی و کاربردی آن دسترسی داشته باشید.

همین الان به سایت زینسی سر بزنید و کار مقایسه اپلیکیشن‌ها و نرم افزارها را آغاز کنید. طراحی سایت ساده و کاربردی است و برای پیدا کردن ابزارها و نرم افزارهای مورد نیاز خود نباید کار پیچیده‌ای را انجام دهید. در زینسی با اپلیکیشن و نرم افزار دلخواه خود تنها چند کلیک فاصله دارید.

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

کد خبر 5245794

منبع: مهر

کلیدواژه: اپلیکیشن نرم افزار جدید کسب و کار کسب و کار واحد صنعتی سایپا گروه خودروسازی سایپا صنایع غذایی مهاجرت تبلیغات اتوبوس استخدام آزمون آیلتس بیمه تکمیلی بیمه لوازم خانگی خودروی برقی نرم افزار و اپلیکیشن نرم افزارها اپلیکیشن ها اپلیکیشن ها نرم افزارهای برای انتخاب وب سایت شرکت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۷۷۲۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امکان ارسال پیوست بدون اینترنت در واتس‌اپ

یتنا - واتس‌اپ در جدیدترین بروزرسانی خود قصد دارد امکان به اشتراک‌گذاری فایل بدون اتصال به اینترنت را برای کاربران خود فعال کند.
گزارش‌های فنی حاکی از آن است که اپلیکیشن واتس‌اپ در حال حاضر مشغول آزمایش ویژگی جدیدی است که به کاربران امکان می‌دهد بدون نیاز به اتصال به اینترنت، فایل‌ها را به اشتراک بگذارند.

واتس‌اپ در جدیدترین بروزرسانی خود قصد دارد امکان به اشتراک‌گذاری فایل بدون اتصال به اینترنت را برای کاربران خود فعال کند. به این معنی که کاربر می‌تواند برای هر مخاطبی که در اپلیکیشن قرار دارد، بدون نیاز به اینترنت فیلم و عکس ارسال کند.

وب‌سایت WABetaInfo که متخصص در پیگیری و افشای اخبار واتس‌اپ است، گفت که این ویژگی جدید «افراد نزدیک» نام دارد و کار آن به ارسال داده‌ها از طریق شبکه‌های بلوتوث مانند قابلیت ارسال سریع در دستگاه‌های اندروید یا ویژگی AirDrop در دستگاه‌های اپل مرتبط است.

برای بهره‌مندی از این قابلیت، باید آخرین نسخه آزمایشی واتس‌اپ را دانلود کرده و تنظیمات را تغییر دهید تا اپلیکیشن به فایل‌های موجود در دستگاه، موقعیت جغرافیایی و بلوتوث شما دسترسی داشته باشد.

به گفته WABetaInfo، روند ارسال داده‌ها از طریق ویژگی جدید رمزگذاری خواهد شد و گیرنده داده‌ها شماره تلفن فرستنده را برای حفظ حریم خصوصی نشان نمی‌دهد.

دیگر خبرها

  • چرا افراد معروف برای خرید فالوور، خرید فالوور اینستاگرام را انتخاب می‌کنند؟
  • پردیس تحقیقات ملی دیم گچساران ۵۰ رقم بذر جدید معرفی کرد
  • گچساران ایستگاه اصلی تولید بذر در منطقه گرمسیری و نیمه گرمسیری
  • امکان ارسال پیوست بدون اینترنت در واتس‌اپ
  • معرفی بهترین مرکز کاشت ابروی طبیعی در تهران
  • کاردرمانی در منزل چقدر هزینه دارد؟
  • معرفی بهترین سایت های خرید عطر عمده در ایران
  • عامل ۱۷ فقره سرقت در فریدن دستگیر شد
  • مأمور دولتی در بهارستان قلابی از آب درآمد
  • چگونه بهترین شرکت طراحی سایت را انتخاب کنیم؟