Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی سازمان اقتصادی کوثر، آئین اختتامیه پنجمین دوره جایزه ملی تعالی و پیشرفت با حضور محمدجواد ایروانی رئیس شورای سیاست‌گذاری جایزه ملی تعالی و پیشرفت و معاون نظارت و حسابرسی دفتر مقام معظم رهبری، سعید اوحدی معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، سید پرویز فتاح رئیس بنیاد مستضعفان، محمد مخبر رئیس ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره)، علیرضا تابش رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، فاطمه پهلوانی رئیس سازمان بهره وری کشور و نماینده تولیت آستانه قدس رضوی، محمدرضا اسکندری مدیرعامل و نایب رئیس هیئت مدیره سازمان اقتصادی کوثر و سایر مدیران نهادهای انقلابی و نمایندگان شرکت‌های حاضر در این جایزه، دیروز به صورت نیمه حضوری و برخط برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یکی از اهداف برگزاری این دوره‌ها، ارتقای کیفیت و بهره‌وری شرکت‌های اقتصادی است که در پنجمین دوره این جایزه سهم مشارکت گروه‌های کسب و کار کشاورزی و دامپروری و ساختمان و خدمات وابسته بیشتر از حوزه های دیگر اقتصادی بوده است. سازمان اقتصادی کوثر با 28 شرکت تابعه خود در پنجمین دوره از این جایزه ملی شرکت کرده است و توانست به رتبه های برتر و سطوح متنوع ارزیابی این دوره دست یابد.

در این دوره از جایزه ملی تعالی و پیشرفت، تقدیرنامه ویژه رئیس شورای سیاستگذاری جایزه ملی تعالی و پیشرفت به مهندس محمدرضا اسکندری مدیرعامل سازمان اقتصادی کوثر، به خاطر ایفای نقش مؤثر در پروژه های بزرگ ملی و تحریم شکنانه و جدیت و اهتمام نسبت به پیگیری و اجرای پروژه های بهبود در فرآیند پنجمین دوره این جایزه ملی اعطا شد.

در انتهای دوره بیش از شش ماهه ارزیابی شرکت های اقتصادی زیرمجموعه نهادهای انقلابی، گروه سرمایه گذاری کشاورزی کوثر، حائز رتبه تندیس بلورین شد و گروه سرمایه گذاری عمران و ساختمان معین کوثر، توانست تندیس تقدیرنامه 5 ستاره را به خود اختصاص دهد.

همچنین شرکت های توسعه مکانیزاسیون و صنایع کشاورزی کوثر، تولید و مدیریت نیروگاه زاگرس کوثر، مرغ اجداد زربال و مرغک، موفق به کسب تقدیرنامه چهار ستاره شدند و شرکت های سیمکات، ماهان، جمکو، مرغ مادر دیزباد و گروه سرمایه توسعه صنایع و معادن کوثر، تقدیر نامه سه ستاره را دریافت کردند.

نام و نوع نتیجه حاصله سایر شرکت ها نیز به این ترتیب است:

- سطح تقدیر نامه – دو ستاره: شرکت سرمایه گذاری آوانوین، شهاب، مدیریت تولید برق زاگرس کوثر و کارخانجات پنبه و دانه های روغنی خراسان

- سطح تقدیرنامه – یک ستاره: گروه سرمایه گذاری توسعه صنعت کوثر صبا، شرکت های آبزی اکسیر کوثر، پیشگامان کشاورزی کوثر، خدمات بازرگانی تحفه، خوراک دام پارس، کشت و صنعت اشراق، کشت و صنعت خاوردشت و کشت و صنعت شریف آباد

و 5 شرکت تابعه دیگر در سطح تعهد به تعالی قرار گرفتند.

گفتنی است پنجمین دوره‌ی جایزه ملی تعالی و پیشرفت با رشد 31 درصدی مشارکت و با حضور 190 شرکت و موسسه در قالب 12 گروه کسب و کار برگزار شد. در این مراسم به ۱۰ شرکت برتر تندیس بلورین اهدا شد. این شرکت‌ها شامل شرکت البرز دارو، شرکت سرمایه گذاری کشاورزی کوثر، شرکت نفت بهران، شرکت نفت پارس، شرکت جنرال مکانیک، شرکت دی، شرکت آزادراه تهران - شمال، شرکت توسعه مسکن آذربایجان، شرکت کمباین سازی ایران و شرکت معدن فرآور امداد است. همچنین شرکت شفا فارمد جایزه ویژه اقتصاد مقاومتی را دریافت کرد.

براساس این گزارش، در پنجمین دوره جایزه ملی تعالی و پیشرفت ۷۴ شرکت و موسسه از بنیاد مستضعفان، ۳۵ شرکت و موسسه از ستاد اجرایی فرمان امام (ره)، ۲۵ شرکت و موسسه از سازمان اقتصادی کوثر، ۲۲ شرکت و موسسه از آستان قدس، ۱۵ شرکت و موسسه از بنیاد مسکن، ۱۳ موسسه و شرکت از مجتمع اقتصادی کمیته امداد و ۱۳ شرکت و موسسه از سازمان تبلیغات حضور داشتند.

انتهای پیام/ 

منبع: فارس

کلیدواژه: جایزه ملی تعالی و پیشرفت سازمان اقتصادی کوثر نهادهای انقلابی جایزه ملی تعالی و پیشرفت سازمان اقتصادی کوثر شرکت و موسسه پنجمین دوره کشاورزی کوثر سرمایه گذاری گروه سرمایه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۷۷۲۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به مناسبت روز کارگر و روز معلم

به گزارش حوزه فرهنگ و هنر خبرگزاری تقریب، متن بیانیه به شرح زیر است:

 
بسمه تعالی
گرامیداشت روزمعلم و روزجهانی کار و کارگر


پيشرفت‌، رشد و تعالی نشأت گرفته از پويايی فكر و گسترش انديشه‌ورزی ومجاهدت برای تحقق آنهاست. در هر جامعه‌ای كه از فرصت فکر، انديشۀ معلم و استاد و بازوی هنرمند كارگران بهتر استفاده شود؛ توسعه و پيشرفت، رونقی مضاعف خواهد يافت. تاریخ گواه ماندگاری آثار علمی اندیشمندان وآثارعملی تلاشگران عرصه کار و تولید است و این دو قشر زمان‌شناس و آینده‌ساز، مجاهدانی دلسوز برای سعادت و نیک بختی بشر محسوب می‌شود.

معلمین و کارگران ایران اسلامی، بازوان حرکت جامعه در مسیر توسعه بوده و با تبلور اراده در قالب تلاش, کوشش و مجاهدت به نماد عملی 'ما می‌توانیم' مبدل شده‌اند.
حمایت از این دو قشر بسترساز تحقق شعار سال، موجب جهش تولید خواهد شد.

روز جهانی کار و کارگر و روز معلم، ملازمت «علم و عمل» در تحقق آرمان‌های بلند و روز تبلور همبستگی سراسری و همدلی، مشارکت و اعتلای حیات اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی است.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با گرامیداشت یاد و خاطره استاد شهید آیت الله دکتر مرتضی مطهری، روز 12 اردیبهشت را به تمامی کارگران سخت کوش و معلمان دلسور تبریک و تهنیت می‌گوید.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تقدیر از ۱۰۰ استاد در نخستین دوره اعطای جایزه شیخ مفید
  • حضور بیش از ۵۰۰ دانش‌آموز در «جشنواره ولاگ» فیلیمومدرسه
  • تقدیر از ۱۰۰ استاد شاگردپرور در اولین دوره اعطای جایزه «شیخ مفید»
  • فراخوان پنجمین جشنواره بین المللی فیلم «کوثر»
  • فراخوان پنجمین جشنواره بین المللی فیلم کوثر منتشر شد
  • فراخوان پنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوثر منتشر شد
  • انتشار فراخوان پنجمین جشنواره بین المللی فیلم «کوثر»
  • بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به مناسبت روز کارگر و روز معلم
  • امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر باعث پیشرفت و تعالی جامعه می شود
  • تقدیر نخبگان شاهد و ایثارگر از خدمات شرکت بیمه دی