Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-29@09:23:51 GMT

نمایشگاه محله خلاق در سنندج گشایش یافت

تاریخ انتشار: ۷ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۳۷۷۴۰۹

نمایشگاه محله خلاق در سنندج گشایش یافت

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، نمایشگاه گروهی عکس هنرجویان رشته فتوگرافیک هنرستان فنی دختران حکمت با حمایت حوزه هنری استان کردستان  در محل گالری سوره پردیس سینمایی بهمن سنندج افتتاح شد.

شیلان برهانی مسئول واحد تجسمی حوزه هنری کردستان در حاشیه برگزاری این نمایشگاه در گفت‌وگو با فارس اظهار کرد: این نمایشگاه حاصل فعالیت‌های 50 نفر از هنرجویان رشته فتوگرافیک هنرستان دخترانه حکمت سنندج است که زیر نظر استاد شهلا قادری 75 اثر عکاسی را در معرض نمایش علاقه مندان قرار داده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: این آثار که حاصل فعالیت‌های عملی کلاس‌های برگزار شده در دوران کرونا است با موضوع مستند اجتماعی است تجربه‌ای برای ورود جدی این هنرجویان به عرصه هنر عکاسی  است. 

مسئول واحد تجسمی حوزه هنری کردستان افزود: این نمایشگاه امروز با حضور جمعی از مسئولین استان و هنرمندان در محل گالری سوره پردیس سینمایی سنندج آغاز به کار کرد و تا شنبه 12 تیرماه از ساعت 16 الی 19 آماده بازدید علاقه‌مندان است.

افتتاح نمایشگاه محله خلاق در سنندج

وی ادامه داد: در کنار این نمایشگاه در راستای حمایت از فعالیت‌های هنری وفرهنگی در مناطق حاشیه شهر سنندج نمایشگاهی از توانمندی‌های هنری هنرجویان مناطق فرجه و عباس آباد سنندج در محل حوزه هنری استان کردستان آغاز به کار کرد.  


مسئول واحد تجسمی حوزه هنری کردستان خاطرنشان کرد: این نمایشگاه به مربی گری "ژوان رضایی" توسط کانون عکاسان جوان در قالب تسهیلگری مناطق فرجه وعباس آباد سنندج با حمایت حوزه هنری به منظور به تصویر در آوردن توانمندی‌های هنری این محلات در قالب طرح "محله خلاق" برگزار شده است.

وی افزود: در این نمایشگاه آثار هنجویان شرکت کننده در این طرح در بخش‌های عکاسی، چاپ دستی، طراحی ساک‌های دستی و فرم های هنری حرف‌های خود را درباره سه موضوع محیط ما٬ همکاری و استفاده از نیروهای جوان و پس از یک کارگاه سه ماهه به اشتراک گذاشته‌اند.

برهانی با دعوت از علاقه مندان جهت بازدید از این دو نمایشگاه گفت: نمایشگاه محله خلاق از 6 تا 8 تیرماه از ساعت 17 الی 20 در محل طبقه اول حوزه هنری استان کردستان واقع در خیابان شهید تعریف، پایین‌تر از بیمارستان شهید قاضی سنندج آماده بازدید علاقه مندان است.

انتهای پیام/2330/71

منبع: فارس

کلیدواژه: نمایشگاه گروهی عکس فتوگرافیک گالری سوره حوزه هنری کردستان علاقه مندان حوزه هنری محله خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۷۷۴۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گشایش نمایشگاه گل و گیاه در اصفهان

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان گفت: نمایشگاه گل و گیاه هم‌زمان با هفته فرهنگی اصفهان با محوریت گل و گیاه، گیاهان دارویی و صنایع دستی در محل نمایشگاه بین‌المللی استان اصفهان واقع در کمربندی شرق، روبه‌روی منطقه روشن‌دشت گشایش یافت.

احمدرضا طحانیان با اشاره به اینکه نمایشگاه گل و گیاه،دومین نمایشگاهی است که در سال ۱۴۰۳با حضور شرکت‌کنندگان از سراسر کشور برگزار می شود افزود: این نمایشگاه با محوریت موضوعاتی از قبیل گل و گیاه، گیاهان دارویی، صنایع دستی و سوغات برپا شده است.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان تصریح کرد: این نمایشگاه ا تا دهم اردیبهشت هم‌زمان با هفته فرهنگی اصفهان از ساعت ١۵ تا ٢١ در محل نمایشگاه بین‌المللی استان اصفهان واقع در کمربندی شرق، روبه‌روی منطقه روشن‌دشت برگزار می شود.

طحانیان خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه مکان نمایشگاه بین‌المللی روشن دشت با نمایشگاه واقع در پل شهرستان حدود شش کیلومتر فاصله مکانی دارد، تمهیداتی برای سهولت در تردد بازدیدکنندگان با شرکت مسافربری اسنپ به عمل آمده است.

او افزود: طبق تفاهم‌نامه انجام شده با شرکت اسنپ یک کد تخفیف برای بازدیدکنندگان در نظر گرفته شده ، همچنین با شرکت واحد اتوبوسرانی برای تسهیل در خدمات‌رسانی به بازدیدکنندگان تمهیداتی انجام شده است.


باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • ورزشی‌های نهم اردیبهشت ماه در استان سمنان
  • کتاب نامداران موسیقی سنندج رونمایی شد
  • نمایشگاه عکس‌های قدیمی سنندج افتتاح شد
  • برپایی نمایشگاه خوداتکایی دانش‌آموزان مدارس شبانه‌روزی کردستان
  • هوش مصنوعی و حجیت فتوا
  • نمایشگاه خوداتکایی دانش‌آموزان کردستان برپا شد
  • برپایی نمایشگاه خوداتکایی دانش‌آموزان کردستان در سنندج
  • برپایی نمایشگاه عکس‌های قدیمی سنندج
  • ورزشی‌های هفتم اردیبهشت ماه در استان سمنان
  • گشایش نمایشگاه گل و گیاه در اصفهان