Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، محمود رضا مرادی رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه به روند افزایشی کرونا در برخی استان‌های کشور اشاره کرد و گفت : علی رغم سیر کاهشی کرونا در کل کشور، برخی استان‌ها مانند سیستان و بلوچستان، یزد، کرمان و بوشهر با افزایش شمار مبتلایان مواجه هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت : این امر زنگ خطری برای کشور و حتی استان ماست که با روند افزایشی مبتلایان در روز‌های آینده مواجه شویم.

مرادی افزود: در پی تجمعات و شلوغی دو سه هفته اخیر احتمال ورود استان به پیک پنجم کرونا وجود دارد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با ابراز نگرانی از کاهش چشمگیر رعایت دستورالعمل های بهداشتی در سطح استان افزود: همین امر نگرانی ما را از اوج گیری کرونا تشدید کرده است.

مرادی با اشاره به روند ثابت کرونا در استان، گفت: علی رغم این شرایط با توجه به شلوغی هفته اخیر و قبل از انتخابات و کاهش رعایت دستورالعمل ها نسبت به اوج گیری دوباره کرونا در استان نگرانیم.

او افزود: در حال حاضر ۳۳۱ نفر در مراکز درمانی استان بستری هستند که از این تعداد ۸۴ نفر در بخش‌های ویژه بستری بوده و حال ۱۳ نفر آن‌ها وخیم است.

مرادی از جان باختن دو نفر دیگر در استان در شبانه روز گذشته خبر داد و افزود: با این تعداد شمار قربانیان کرونا در استان به ۱۹۰۴ نفر رسیده است

۳.۵ درصد جمعیت هدف کرمانشاه بطور کامل واکسینه شده اند

مرادی به روند مطلوب واکسیناسیون کرونا در استان اشاره کرد و افزود: در حال حاضر در کشور رتبه اول را به لحاظ تزریق واکسن داریم.

او با اشاره به ورود بیش از ۱۱۸ هزار واکسن نوبت اول به استان گفت: تمام این واکسن‌ها تزریق شده و در حال حاضر ۸.۵ درصد جمعیت هدف استان (افراد بالای ۱۸ سال) واکسینه شده اند.

مرادی گفت: تاکنون بیش از ۵۶ هزار واکسن نوبت دوم وارد استان شده که کار تزریق ۴۱ هزار دز آن انجام شده و ظرف امروز و فردا مابقی دز‌های آن تزریق می‌شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه افزود: با تزریق تمام دز‌های نوبت دومی که به استان تحویل شده، در مجموع ۳.۵ درصد جمعیت استان بطور کامل واکسینه می‌شوند .

انتهای پیام/د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: علوم پزشکی دستورالعمل های بهداشتی ویروس کرونا کرونا در استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۷۷۷۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

متخلفان استخراج غیرمجاز رمز ارز ١٠٠ برابر نرخ انرژی جریمه می شوند

به گزارش خبرنگار مهر، محمد مرادی ظهر یکشنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: ماینر هایی که از این طریق کشف و ضبط شود، به مقامات قضائی تحویل داده شده و بر اساس قوانین جدید امحا می‌شوند.

وی با بیان اینکه دومین مرکز استخراج غیرمجاز رمز ارز در یاسوج شناسایی شد، گفت: پنج دستگاه استخراج غیرمجاز رمز ارز، در بلوار قرنی شهر یاسوج در اقدامی عملیاتی با همکاری دادستانی و نیروی انتظامی کشف و ضبط شد.

مرادی تصریح کرد: از ابتدای طرح شناسایی و جمع آوری مراکز غیر مجاز استخراج رمز ارز ۸۰ مکان در تعرفه‌های خانگی، کشاورزی و صنعتی در سطح استان شناسایی شده است.

وی افزود: ۹۵۰ دستگاه ماینر غیرمجاز از این مراکز ضبط و به مراجع قضائی تحویل داده شد.

مرادی تصریح کرد: این مرکز در یک واحد مسکونی برای نوبت دوم اقدام به استفاده غیرمجاز از برق برای استخراج غیر مجاز رمز ارز کرده است.

وی با بیان اینکه دستگاه‌های ماینر، علاوه بر مصرف بالای برق، باعث فشار مضاعف به شبکه، ایجاد نوسان و در نهایت، خسارت به لوازم برقی مشترکان می‌شود، گفت: هم استانی‌ها می‌توانند اطلاعات خود درباره استفاده غیرمجاز از برق برای استخراج رمز ارز در سامانه " سمات" شرکت توانیر، ثبت کنند.

کد خبر 6097165

دیگر خبرها

  • (عکس) چهره عجیب محمدرضا گلزار حین انجام ماسک پوست صورت
  • شارژ رفاه با دورکاری؛ کرونا با زندگی ما چه کرد؟!
  • موافقت رئیس‌جمهور با پیشنهاد استاندار کرمانشاه
  • کارگروه چابک و اثرگذار برای کاهش نرخ بیکاری
  • متخلفان استخراج غیرمجاز رمز ارز ١٠٠ برابر نرخ انرژی جریمه می شوند
  • حضور چشمگیر در مرحله دوم انتخابات پشتوانه‌ای برای نماینده است
  • افزایش چشمگیر شمار اخراج های پناهندگان از آلمان
  • پیشرفت‌ چشمگیر در روند مذاکرات مربوط به آتش بس در غزه
  • واکسن کرونای آسترازنکا چقدر تهدیدتان می‌کند؟ / اشتباهاتی که مردم را به تزریق این واکسن ترغیب کرد
  • روانسازی ترافیک به عنوان یکی از ضروریات کلانشهر کرمانشاه