Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/مرکزی مدیر شعب بانک توسعه تعاون در استان مرکزی گفت: پرداخت تسهیلات و تعهدات در پایان سال ۹۹ نسبت به سال قبل دارای رشد چشمگیری بوده است.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی بانک توسعه تعاون در استان مرکزی، علی وفایی مدیر شعب این بانک در استان اظهار کرد: شعب این بانک در استان در پایان سال ۱۳۹۹ بالغ ‌بر ۱۱۰۰۰ میلیارد ریال تسهیلات و تعهدات پرداخت کرده‌اند که این میزان نسبت به سال گذشته دارای رشدی ۲ برابری بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود : در سال ۹۹ با تشکیل بیش از ۶۰۰۰ پرونده در سطح شعب استان بالغ‌ بر ۱۱۰۰۰ میلیارد ریال تسهیلات و تعهدات به شرکت‌های تعاونی و سایر شخصیت‌های حقیقی و حقوقی پرداخت شده است .

وی با بیان اینکه بیش از ۷۰ درصد تسهیلات پرداختی، به بخش تعاون بوده است، گفت: در سال ۱۳۹۹ اعتبارات ابلاغی جهت تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج به نهادهای حمایتی(کمیته امداد و بهزیستی) به ‌صورت کامل پرداخت شده و عملکرد این مدیریت در پرداخت این تسهیلات ۱۰۰ درصد بوده است.

وفایی با اشاره به عملکرد ۹۰ درصدی در پرداخت تسهیلات اشتغال پایدار روستایی در استان اظهار کرد: با مشارکت بانک توسعه تعاون پروژه‌های متعددی در سراسر استان در حال تکمیل شدن هست که با بهره‌برداری از این طرح‌ها گام جدیدی در توسعه بخش تعاون و ایجاد اشتغال پایدار برداشته خواهد شد.

مدیر شعب استان مرکزی با اشاره به راهبردهای هفتگانه بانک در سال جاری، حمایت حداکثری از تولید و پشتیبانی عملی از تولیدکنندگان و کارآفرینان را از اهداف بانک در سال پیش رو دانست و افزود:  توسعه تعاملات و هم‌افزایی با فعالان بخش تعاون با رویکرد ایجاد زنجیره خلق ارزش و همچنین افزایش رضایت مشتریان و ذینفعان از طریق روان‌سازی فرآیندهای اجرایی از مهم ترین اهداف بانک در سال جاری است.

وفایی افزود: در سال جاری مدیریت شعب استان مرکزی در مقایسه با مدیریت‌های شعب سراسر کشور ارتقاء درجه داشته که این مهم موجب افزایش اختیارات و زمینه بهبود کیفیت و کمیت ارائه خدمات به مشتریان را فراهم خواهد آورد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی بانک توسعه تعاون استان مرکزی بانک توسعه تعاون تسهیلات و تعهدات استان مرکزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۷۷۹۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بنو و پرداخت مبلغ محکومیت سنگین!

به گزارش بورس تابناک به نقل از  نبض بورس، الیاس طهماسبی | در تاریخ ۱۰ بهمن‌ماه ۱۳۹۷ قراردادی با موضوع ارائه خدمات کارگزاری بیمه فی‌مابین شرکت بیمه تجارت نو و کارگزاری رسمی بیمه مهرآفرینان‌اسطوره‌بین‌الملل منعقد می‌گردد که در ۲۰ اسفندماه ۱۳۹۷ نیز الحاقیه‌ای درخصوص چگونگی اجرای تعهدات بیمه‌گر با توافق طرفین ضمیمه قرارداداصلی می‌شود. پس از گذشت چندین سال دو طرف بر سر تعهدات قراردادی از قبیل کارمزد خدمات انجام شده به اختلاف رسیدند که موضوع منجر به دعوی حقوقی و صدور حکم مرجع قضایی شد. پس از یک سال اجرائیه حکم صادر گردید؟ ادامه این خبر را لطفا در لینک زیر بخوانید : https://nabzebourse.com/000J2r

دیگر خبرها

  • گلایه تولیدکنندگان از کمبود نقدینگی و تأخیر بسیار بانک مرکزی در تخصیص ارز/ سیاست‌هایی که در حال متوقف کردن تولید است/ خودتحریمی، بدتر از تحریم خارجی است
  • گلایه تولیدکنندگان از کمبود نقدینگی و تأخیر بسیار زیاد بانک مرکزی در تخصیص ارز/ سیاست‌هایی که در حال متوقف کردن تولید است/ خودتحریمی بدتر از تحریم خارجی است
  • گلایه تولیدکنندگان از کمبود نقدینگی و تأخیر بسیار زیاد بانک مرکزی در تخصیص ارز/ سیاست‌هایی که در حال متوقف کردن تولید است/ خودتحریمی در کشور بدتر از تحریم خارجی است
  • بنو و پرداخت مبلغ محکومیت سنگین!
  • ۲۰۰ میلیارد ریال تسهیلات تعاونی‌ در سبزوار پرداخت شد
  • گلایه مردم از اقساط سنگین وام خرید خانه
  • پیشرفت نهضت ملی مسکن در غیبت بانک‌های خصوصی
  • سهم صفر درصدی مشارکت ۱۸ بانک در نهضت ملی مسکن
  • تسهیلات ودیعه مسکن به ۴۴۵ هزار متقاضی پرداخت شد
  • بانک ها هیچ دلیل و علاقه ای برای پرداخت وام به مردم ندارند!