Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل بانک دی بر اولویت‌بخشی این بانک به توسعه خدمات و ایجاد سهولت دسترسی جامعه هدف شاهد و ایثارگر به خدمات بانکی تأکید کرد.

به گزارش ایران اکونومیست به نقل از روابط‌عمومی بانک دی، برات کریمی درجریان بازدید از میزهای خدمت‌ بانک دی در استان گلستان از نزدیک در جریان روند فعالیت و خدمت‌رسانی این میزهای خدمت قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


کریمی در بازدید از میز خدمت بانک دی در شهر بندر گز، با رییس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران این شهر نیز دیدار و گفت‌وگو کرد.
کریمی در این دیدار با اشاره به این‌که سهولت دسترسی خانواده‌های شهدا و ایثاگران به خدمات بانک به عنوان جامعه هدف به‌طور جدی در دستور کار بانک دی قرار گرفته است، گفت: در حال حاضر 60 میز خدمت بانک دی در مراکز استان‌‌ها فعال شده است و در نظر داریم در همه مراکز استان‌ها و شهرهای مهم کشور باجه‌های بانک دی را برای ارائه خدمات بانکی راه‌اندازی کنیم و به انتظار چندین ساله خانواده شهدا و ایثارگران برای در دسترس بودن بیشتر شعب بانک دی، پاسخ دهیم.
مدیرعامل بانک دی به طراحی محصولات جدید برای تنوع‌بخشی به خدمات ارائه‌شده به جامعه شاهد و ایثارگر از سوی بانک دی اشاره کرد و گفت: بانک دی تلاش کرده است با هدف تکریم و ایجاد رفاه هر چه بیشتر برای خانواده معزز شهدا و ایثارگران، دامنه ارائه خدمات به این عزیزان را گسترش دهد و امیدواریم بتوانیم با تنوع‌بخشی به محصولات و خدمات، تمرکز فعالیت‌های بانکی خانواده‌های شاهد و ایثارگر در سراسر کشور را در این بانک ایجاد کنیم.
رضا حسینی، رییس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران بندر گز نیز در این دیدار اظهار داشت: توسعه فیزیکی و خدماتی بانک دی برای ارائه خدمت به خانواده‌های شاهد و ایثارگر، اقدامی ارزشمند و قابل توجه بوده و امیدواریم با مشارکت بانک و بنیاد شهید، قدم‌های بزرگ‌تری برای افزایش رضایتمندی این گروه هدف از خدمات ارائه‌شده بانکی برداریم.
مدیرعامل بانک دی همچنین با بازدید از میز خدمت بانک دی در شهر کردکوی، بر اطلاع‌رسانی دقیق به جامعه هدف برای بهره‌گیری از ظرفیت‌های این میز خدمت تأکید کرد.

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: شاهد و ایثارگر خدمات بانک بانک دی میز خدمت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۷۸۱۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خانۀ ایثار در لرستان افتتاح می‌شود

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان گفت: خانۀ ایثار در این استان آماده افتتاح است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، حجت‌الاسلام هبت‌الله هاشمی، ظهر امروز، در دیدار با استاندار لرستان، بیان کرد: ایثارگران همچنان در مکتب ولایت همیشه در میدان هستند.

او با اشاره به‌ اینکه ایثارگران لرستان نجیب‌ترین و درعین حال شجاع‌ترین هستند، افزود: جامعه ایثارگر، شهدای والامقام، خانواده معظم شهدا و جانبازان و آزادگان هر کدام الگو هستند.

دستور استاندار لرستان برای آغاز روند تکمیل هتل صخره‌ای+فیلم

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان با بیان اینکه جامعه ایثارگر نیازمند حمایت هستند، عنوان کرد: انتظار می‌رود بحث مسکن، اشتغال، تشکل‌ها،  مدارس و مشکلات فرزندان جامعه ایثارگر به‌صورت ویژه بررسی شود.

هاشمی با بیان اینکه مجتمع توانبخشی ایثار سال 96 افتتاح شده‌است،  اما تعطیل شده بود، تأکید کرد: این مجتمع از امکانات لازم برخوردار نبود و با همت ایثارگران مجتمع توانبخشی ایثار خرم‌آباد راه‌اندازی شد و امروز از امکانات لازم برخوردار است.

او خاطرنشان کرد: خانه ایثار در لرستان آماده افتتاح و مراکز درمانی آماده واگذاری است و هتلینگ این مجتمع در حد 90 درصد به بالا آماده بهره‌برداری است.

انتهای پیام/ 645

دیگر خبرها

  • سه بانک دیگر به فهرست ارائه دهندگان خدمت چک الکترونیکی اضافه خواهند شد
  • ارائه بیش از ۱۰ هزار و ۷۰۰ نفر خدمت رایگان در حوزه سلامت
  • حضور ۱۵۰۰ نفر در جشنواره قرآنی، فرهنگی، هنری و ادبی شهید آوینی
  • عقب‌ماندگی‌های لرستان را با کار جهادی جبران کنیم
  • طرح ملی مهارت‌افزایی دانشجویان شاهد و ایثارگر برگزار می‌شود
  • خانۀ ایثار در لرستان افتتاح می‌شود
  • نرخ بهره بین بانکی به ۲۳.۵ درصد رسید + جدول
  • کدام بانک‌ها خدمت چک الکترونیکی را ارائه می‌دهند؟
  • ارائه خدمات مشاوره و مددکاری رایگان به رانندگان تاکسی و خانواده هایشان
  • آماده پرتاب ماهواره برای دیگر کشورها هستیم/ پایگاه جدید فضایی ایران در چابهار دسترسی به مدارهای متوعی را فراهم می‌کند