Web Analytics Made Easy - Statcounter

 کریستیانو رونالدو که چهارشنبه هفته گذشته در تساوی ۲-۲ تیم ملی فوتبال پرتغال مقابل فرانسه در دور پایانی مرحله گروهی یورو ۲۰۲۰ موفق شد هر دو گل تیم تحت‌هدایت فرناندو سانتوس را به ثمر برساند و سرانجام شمار گل‌های زده ملی خود را به عدد ۱۰۹ افزایش دهد تا با رکورد علی دایی به عنوان برترین گلزن تاریخ در رده ملی برابر شود، با شکست یک بر صفر شب گذشته (یکشنبه) پرتغال مقابل بلژیک در مرحله یک‌هشتم نهایی یورو ۲۰۲۰ فرصت شکستن رکورد اسطوره فوتبال ایران در این تورنمنت را از دست داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رکورد علی دایی حداقل تا دو ماه دیگر شکسته نخواهد شد، چرا که تیم ملی پرتغال تا تاریخ اول سپتامبر (۱۰ شهریور) بازی نخواهد داشت، روزی که باید در مرحله انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ به مصاف ایرلند برود. پرتغال سپس در تاریخ‌ ۴ سپتامبر (۱۳ شهریور) در دیداری دوستانه به مصاف قطر می‌رود و سه روز پس از آن (۱۶ شهریور) در انتخابی جام جهانی با جمهوری آذربایجان دیدار خواهد کرد که به نظر می‌رسد رونالدوی ۳۶ ساله بتواند در این سه بازی با افزودن بر شمار گل‌های ملی‌اش به تنهایی به عنوان رکورددار گل‌های زده ملی قلمداد شود.

علی دایی بین سال‌های ۱۹۹۳ تا ۲۰۰۶ آمار ۱۰۹ گل‌زده را در ۱۴۹ بازی ملی با پیراهن ایران از خود برجای گذاشت. کریستیانو رونالدو هم که از سال ۲۰۰۳ در عضویت تیم ملی پرتغال است، تاکنون در ۱۷۹ بازی ۱۰۹ گل ملی به ثمر رسانده است.

۲۵۶ ۲۵۱

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: علی دایی کریستیانو رونالدو علی دایی کریستیانو رونالدو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۷۸۲۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برد خفیف النصر در شب فرصت‌سوزی‌های رونالدو

به گزارش "ورزش سه"، در دیداری از هفته بیست و نهم رقابت های لیگ حرفه ای عربستان، النصر در استادیوم پرنس محمد بن فهد به مصاف میزبان خود الخلیج رفت که این بازی با تک گل لاپورت به سود یاران رونالدو به پایان رسید.

در این مسابقه، تیم میزبان توانست خیلی زود و در دقیقه پنج به گل برسد. روی یک پاس در عمق، محمد شریف با داوید اوسپینا در موقعیت تک به تک قرار گرفت که ضربه او با عبور از گلر النصر وارد دروازه شد که به دلیل حضور این بازیکن در شرایط آفساید، گل او مردود اعلام شد.

ویدئو: 331241

دقایقی بعد نوبت به رونالدو بود تا یک گل مردود به ثمر برساند. او روی یک پاس در عمق با سنگربان الخلیج تک به تک شد و توانست او را از سر راه بردارد و ضربه اش را به گل تبدیل کند ولی به دلیل حضور فوق ستاره پرتغالی در آفساید، این گل رد شد.

رونالدو در دقیقه 62 فرصت گلزنی داشت. پاس در عمق بروزوویچ در موقعیت تک به تک به کاپیتان النصر رسید که ضربه او با برخورد به پایه تیرک عمودی دروازه به بیرون رفت.

حملات النصر بالاخره در دقیقه 68 به بار نشست. این تیم صاحب یک ضربه کاشته شد که ارسال بروزوویچ به روی دروازه با ضربه سر آیمریک لاپورت وارد دروازه شد تا زردپوشان شهر ریاض به گل نخست بازی دست پیدا کنند.

در نهایت حملات دو تیم به گل ختم نشد تا النصر بتواند در یک دیدار سخت خارج از خانه با یک گل برنده از زمین خارج شده و با یک بازی بیشتر، فاصله اش با الهلال را به عدد 9 برساند.

دیگر خبرها

  • برد خفیف النصر در شب فرصت‌سوزی‌های رونالدو
  • کدام تیم قهرمان یورو 2024 می شود؟ نتیجه 10 هزار شبیه سازی با کامپیوتر!
  • رکورد فروش روزانه سینما شکسته شد
  • (ویدئو) رکورد سنگین‌ترین مشت جهان شکسته شد
  • رکورد سنگین‌ترین مشت جهان شکسته شد + ویدئو
  • رکورد سنگین‌ترین مشت جهان شکسته شد!
  • رکورد سنگین‌ترین مشت جهان شکسته شد + فیلم
  • رکورد میکس ریکرو ایران شکسته شد
  • رکورد ۱۰۰ متر آزاد شنای ایران شکسته شد
  • قصه یک عشق در تمرین استقلال