Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، ایرج حیدری پیش ازظهر دوشنبه در جلسه کار گروه تسهیل و رفع موانع تولید استان که در سالن جلسات استانداری هرمزگان برگزار شد، با اشاره به اهمیت تسهیل شرایط تولید، عنوان کرد: دستگاه های اجرایی با رفع موانع شرایط تولید را در بخش های مختلف تسهیل کنند.

وی افزود: ایجاد مانع در مسیر روند تولید از هیچ دستگاهی پذیرفته نیست و ضروری است قوانین زائد در مسیر تولید حذف شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اجرای طرح های توسعه ای در مناطق روستایی و شهری به گونه ای باشد که مانعی در مسیر واحدهای تولیدی فعال ایجاد نکند.

حیدری تصریح کرد: وارد مدار شدن واحد های غیر فعال مرغداری به چرخه تولیدی برای افزایش تولید این محصول با رفع موانع از سوی دستگاه های اجرایی ذیربط دنبال شود.

وی با اشاره به مزیت گردشگری شهرستان قشم، خاطرنشان کرد: موانع پیش روی به ثمر نشستن طرح های سرمایه گذاری بخش گردشگری در قشم با همکاری فرمانداری، دستگاه های اجرایی، منطقه آزاد و سرمایه گذاران مرتفع شود تا زمینه تقویت زیرساخت های گردشگری جزیره مهیا شود.

در این نشست مسائل و مشکلات بیش از پنج واحد تولیدی و خدماتی استان در زمینه های دریافت تسهیلات بانکی، صدور مجوزها و تامین زیرساخت ها با حضور مدیران دستگاه های اجرایی ذیربط، بانک ها و صاحبان واحد های تولیدی و خدماتی بررسی و با دستور معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان تصمیمات لازم برای رفع مشکلات این واحد ها با بهره گیری از ظرفیت های قانونی کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان اتخاذ شد.

کد خبر 5245874

منبع: مهر

کلیدواژه: ایرج حیدری استانداری هرمزگان رفع موانع تولید ویروس کرونا کرمانشاه انتخابات 1400 بوشهر گرگان آمار کرونا قوه قضاییه خطبه های نماز جمعه اردبیل شیوع کرونا ایلام هفته قوه قضاییه واکسن کرونا مواد مخدر دستگاه های اجرایی رفع موانع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۷۸۲۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نصب ۴۰ دستگاه آشکارساز چمدانی در گمرکات اجرایی کشور

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از گمرک ایران، طاهر یوسفی مدیر کل توسعه و تجهیز گمرک، گفت: به‌زودی از سوی شرکت دانش‌بنیان «صاپا» ۴۰ دستگاه آشکارساز چمدانی تحویل گمرک خواهد شد تا در گمرکات اجرایی کشور مورد بهره‌برداری قرار گیرد.

مدیر کل توسعه و تجهیز گمرک در ادامه تاکید کرد: در یک‌سال اخیر ۱۱ دستگاه آشکارساز چمدانی از سوی این شرکت به گمرک تحویل و در گمرکات نصب شده است.

وی افزود: با اضافه شدن ۴۰ دستگاه آشکارساز چمدانی به گمرکات کشور، تعداد دستگاه‌های آشکارساز چمدانی و پالتی در گمرکات اجرایی کشور به تعداد ۱۵۳ دستگاه خواهد رسید.

کد خبر 6096351

دیگر خبرها

  • نصب ۴۰ دستگاه آشکارساز چمدانی در گمرکات اجرایی کشور
  • احیا ۱۶ واحد تولیدی و صنعتی در استان اردبیل
  • قانون تامین مالی تولید و زیرساخت‌ها ابلاغ شد
  • ۱۶ واحد تولیدی و صنعتی در استان اردبیل احیا شد
  • احیای ۱۶ واحد تولیدی و صنعتی در استان اردبیل
  • آغاز عملیات اجرایی طرح ملی فیبر نوری در شاهدیه
  • آغاز عملیات اجرایی طرح ملی فیبر نوری در شهر شاهدیه یزد
  • هیچ واحد تولیدی به‌خاطر آرا قضایی در گرمسار تعطیل نشد
  • تسهیل در روند اجرای آزادراه شهید شوشتری ظرف ۱۰ روز آینده
  • بررسی مشکلات واحدهای تولیدی در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید آذربایجان غربی