Web Analytics Made Easy - Statcounter

فریبرز محمودزاده می گوید بازی‌ ها در همان تاریخ مقرر به پایان می‌رسد

فریبرز محمودزاده مسئول برگزاری مسابقات لیگ دسته اول گفت: ناظران محسوس و نامحسوس ما مسابقات لیگ یک را رصد می‌کنند و اگر خطایی از کسی سر بزند، قطعا برخورد خواهد شد.

به گزارش طرفداری، فریبرز محمودزاده در خصوص برگزاری مسابقات لیگ دسته اول و برگزاری همزمان 4 هفته پایانی بازی‌ ها به تهران ورزشی گفت:

به خاطر حساسیتی که در جدول وجود دارد، حداقل 9 تیم کاندیدای صعود هستند، تصمیم بر این شد که بازی‌های 4 هفته پایانی همزمان برگزار شود تا انصاف رعایت شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همه تیم‌ها هم از برگزاری همزمان مسابقات راضی هستند، شرایط جدول طوری است که برگزاری بازی همزمان تاثیر مثبتی روی مسابقات خواهد داشت. 

محمودزاده در خصوص اینکه برای فصل آینده لیگ تغییراتی خواهیم داشت، تصریح کرد:

نگاه اصلی مردم به لیگ برتر است، سازمان لیگ برای برگزاری بیش از 6 هزار مسابقه در لیگ‌های مختلف تلاش می‌کند. مردم باید در جریان باشند ما پایان مسابقات لیگ یک را 25 تیرماه اعلام کرده بودیم و الان هم تقریبا و با 3 روز اختلاف در همان تاریخ به پایان می‌رسانیم. ما تقویمی که داده بودیم را اجرا کردیم و مثل مسابقات لیگ برتر و حتی مسابقات اروپایی مسابقات را علی‌رغم تمام مشکلاتی که به خاطر کرونا وجود داشت، در همان زمانی که اعلام کرده بودیم به پایان رساندیم. در خصوص نقاط ضعف‌مان باید بگویم که سازمان لیگ معتقد است که نبود زیرساخت‌ها در ورزشگاه‌ها یکی از معضلات مسابقات لیگ یک است. همین مشکلات بخشی از نیروی مسئولان برگزاری را می‌گیرد و این دغدغه‌های سخت‌افزاری و زیرساختاری باعث می‌شود که مسابقات با چالش روبه‌رو شود. جا دارد از کمیته داوران فدراسیون فوتبال تشکر کنیم که در هفته‌های پایانی از داوران باتجربه‌تر استفاده کردند.

مسئول برگزاری مسابقات لیگ دسته اول در پاسخ به این سوال که آیا کمیته‌ای وجود دارد تا مسائلی از قبیل شرط‌بندی در مسابقات را رصد کند، افزود:

حدود 2 ماه قبل کارگروه ویژه‌ای برای مسابقات به ریاست قنبرزاده دبیرکل فدراسیون فوتبال تشکیل شد، ما سعی می‌کنیم هر 10 روز یک بار یا هر دو هفته جلسه‌ای را برگزار کنیم. ناظران محسوس و نامحسوس ما مسابقات لیگ یک را رصد می‌کنند.  همچنین باید بگویم که پرونده‌هایی مفتوح است که مطمئنا این پرونده‌ها به سرانجام خواهد رسید و اگر خطایی از کسی سر بزند قطعا برخورد خواهد شد. ما همه را به فوتبال جوانمردانه دعوت می‌کنیم تا ان‌شاءالله مسابقات لیگ یک به خوبی به پایان برسد. این کارگروه ویژه، مسائلی مربوط به چیدمان ناظران، انتخاب داوران باتجربه‌تر برای مسابقات و همین‌طور پرونده‌هایی که در سیستم انضباطی تشکیل می‌شود و مسائلی که به کمیته اخلاق مربوط می‌شود را رصد می‌کند. باید بگویم که کمیته انضباطی هم سعی کرده در کمترین زمان رای‌هایش را صادر کند. 

محمودزاده ادامه داد:

متاسفانه تیم‌ها وقتی نتیجه می‌گیرند، خودشان نتیجه می‌گیرند و خودشان تلاش کرده‌اند اما به محض اینکه نتیجه نمی‌گیرند، همه را مورد سرزنش قرار می‌دهند و می‌گویند نمی‌گذارند نتیجه بگیریم. چطور تیم‌ها زمانی که نتیجه می‌گیرند، خودشان تلاش کرده‌اند ولی زمانی که نتیجه‌ نمی‌گیرند بقیه مقصر هستند؟  باید در این خصوص انصاف داشته باشیم، ما همه تیم‌ها را به آرامش دعوت می‌کنیم. درست است باشگاهداری خیلی سخت است و هزینه‌های تیم‌ها بسیار بالا است ولی خواهش می‌کنیم زمانی که نتیجه نمی‌گیرند دیگران را سرزنش نکنند. همه ما و همکاران‌مان سعی می‌کنیم انتقادات را گوش کنیم. در خصوص کمیته‌ای که تشکیل شده چه مسائلی رصد می‌کنند.

محمودزاده در پایان در خصوص زمان نقل و انتقالات مسابقات لیگ برتر گفت:

زمان پیشنهادی ما برای نقل و انتقالات 23 مرداد بود که فیفا 25 مردادماه را پذیرفت و در تاریخ 16 آبان‌ماه به اتمام می‌رسد، فصل آینده لیگ برتر هم ان‌شالله اوایل مهرماه آغاز خواهد شد. 

اخبار داغ 

فیلم 18+ / رسوایی زن شوهردار و همخوابی مرد متاهل با معشوقه اش برترین های قرن با علی خسروی: کاری با مسائل غیرفوتبالی ندارم، بازیکن روی دست ناصر محمدخانی نداریم! گلایه استقلالی ها از تلویزیون؛ به مددی تریبون می دهید، به رسول پناه نه؟ پرسپولیس و سپاهان در مسیر قهرمانی | استقلال سر راه سپاهان، استقلالی ها سد راه پرسپولیس روی کین: اگر جای رونالدو بودم، تا رختکن به دنبال ژائو فلیکس می دویدم کریستیانو رونالدو، زدن 52 ضربه آزاد در تورنمنت های بزرگ ملی و تنها یک گل

منبع: طرفداری

کلیدواژه: فریبرز محمودزاده مسابقات لیگ یک رصد می کنند لیگ یک لیگ برتر تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۷۸۳۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری رقابت‌های تنیس دختران ۱۲ غرب آسیا

 مسابقات تنیس دختران ۱۲ سال غرب آسیا که با شرکت پنج تیم ایران، اردن، لبنان، سوریه و بحرین به میزبان اردن برگزار شد.

لاوین حکیمی تنیس باز جسور وجنگنده تبریزی که در رقابت‌های انتخابی باشایستگی جواز حضور در تیم ملی ۱۲ سال کشورمان را بدست آورده بود، با پوشیدن پیراهن تیم ملی ایران در مسابقات غرب آسیا نیز بادرخشش ستودنی وبه همراه دوتنیس باز دیگر درقالب تیمی سکوی نخست مسابقات را از آن خود کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • مسابقات بوکس قهرمانی جوانان آسیا/ محشری دومین نشان ایران را قطعی کرد
  • بوکس امید‌ها و جوانان آسیا؛ محشری دومین نشان ایران را قطعی کرد
  • مدال محشری با صعود به نیمه‌نهایی قطعی شد / ۵ بوکسور فردا به میدان می‌روند
  • پرسپولیس بعد از 9 سال 4 تایی شد
  • یک امتیاز، نتیجه رقابت نمایندگان کهگیلویه و بویراحمد با حریفان در مسابقات هندبال کشور
  • برگزاری مسابقات زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی زندانیان لرستان
  • برگزاری رقابت‌های تنیس دختران ۱۲ غرب آسیا
  • معرفی داوران و ناظران هفته نوزدهم لیگ برتر هندبال مردان
  • اشجاری و یزدانی قهرمان تور جهانی تنیس جوانان شدند
  • معرفی تنیسورهای برتر مسابقات تور جهانی تنیس جوانان