Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ــ کارشناس پیش بینی هواشناسی ایلام از تداوم موج گرمای هوا تا اواخر هفته جاری در استان ایلام خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم ازایلام؛ احسان رستمی صبح امروز  در جلسه مجازی با خبرنگاران از تداوم موج گرمای هوا تا اواخر هفته جاری در آسمان ایلام خبر داد و اظهار داشت: موج گرما از اواخر هفته تداوم داشته و در روز چهارشنبه دمای هوا در سراسر استان افزایش خواهد یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیش‌بینی کارشناسان هواشناسی ایلام و گزارش خبرنگار تسنیم از شهرستان‌های حوزه جنوبی استان ایلام خاصه شهرستان دهلران حاکی از آن است که در شرایط فعلی این شهرستان گرمای 51 درجه‌ای را تحمل می‌کنند و تحمل این شرایط سخت و طاقت فرسا است.

موج گرما، افزایش آمار ابتلا به کرونا و موقعیت قرمز کرونایی در مناطق جنوبی استان ایلام نیازمند توجه مسئولان بهداشتی، درمانی به اقدامات پیشگیرانه و سازمان‌های خدمات‌ده (آب و برق) به پرهیز از قطع و اجرای خاموشی‌ها است.

هواشناسی ایران 1400/04/7| هشدار سیلاب ناگهانی در برخی استان‌ها/ کاهش 10 درجه‌ای دما در سواحل خزرهواشناسی ایران 1400/04/6| پیش بینی باران و رعدوبرق در 7 استانهواشناسی ایران 1400/04/5| رگبار و وزش باد شدید در برخی مناطق کشور

همچنین محمد محمدیان‌شمالی نیز در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در ایلام با اشاره به موج جدید گرما در استان ایلام گفت: با توجه به افزایش دما طی روزهای آینده و خارج شدن چندین نیروگاه از مدار؛ صنعت برق از تمام مردم در نقاط مختلف استان ایلام تقاضا دارد تا الگوهای صحیح مصرف را رعایت کنند.

سخنگوی شرکت توزیع نیروی برق استان ایلام افزود: تاکید می‌شود مشترکین بخش‌های مختلف خانگی، عمومی، کشاورزی، تجاری و اداری در صورت عدم رعایت الگوهای مصرف یقیناً با قطعی برق مواجه خواهند شد.

وی افزود: نکته‌ی حائز اهمیت اینکه سهمیه استان از سوی دیسپاچینگ ملی 285 مگاوات اعلام شده است که نسبت به ماه‌های قبل کاهش سهمیه داشته‌ایم و این مهم ما را ملزم به رعایت الگوی مصرف می‌کند در غیر این صورت با قطعی و اجرای خاموشی‌ها مواجه خواهیم شد.

شمالی یادآورشد: برای جلوگیری از مدیریت اضطراری بار و قطعی برق طولانی، همگی ملزم به رعایت الگوهای مصرف به شرح هستیم و ازمشترکین ساکن در مناطق شمالی استان استدعا داریم تا  از کولرگازی استفاده نکنند  و در صورت ضرورت به استفاده  درجه آرامش در کولرهای گازی، بین 25 تا 26 درجه  قرار دهند. 

انتهای پیام/180/س

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ۸ ۴۲ درصد ۳ ۴۶ درصد اواخر هفته موج گرما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۷۸۴۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزادی ۱۲ زندانی جرائم غیر عمد در سال جاری

مدیرعامل نمایندگی ستاددیه ایلام با بیان اینکه سال گذشته 155 زندانی جرایم غیر عمد با کمک خیرین به آغوش خانواده خود بازگشتند، گفت: در یک ماهه اول سال جاری 12 زندانی دیگر از زندان آزاد شدند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از ایلام و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان‌های استان ایلام، مراد بابایی اظهار کرد: به مناسبت روز معلم با کمک ۲۸ میلیون تومانی دو بانوی معلم بازنشسته و همچنین کمک ستاد دیه، زمینه آزادی یکی از زندانی جرایم غیرعمد فراهم شد.

وی با بیان اینکه سال گذشته ۱۵۵ زندانی جرایم غیر عمد با کمک خیرین به آغوش خانواده خود بازگشتند، گفت: در یک ماهه اول سال جاری ۱۲ زندانی دیگر از زندان آزاد شدند.

مدیر عامل نمایندگی ستاد دیه ایلام تاکید کرد: خیرین و نیکوکارانی که قصد کمک به آزادی زندانیان جرایم غیرعمد را دارند می‌توانند کمک‌های خود را به شماره کارت ۷۱۴۲-۹۹۸۵-۹۹۱۸-۶۰۳۷ متعلق به ستاد دیه استان ایلام واریز کنند.

کد خبر 749802

دیگر خبرها

  • آزادی ۱۲ زندانی جرائم غیر عمد در سال جاری
  • تداوم بارندگی های شدید در کردستان تا روز جمعه
  • رعایت حقوق مصرف کننده با ثبت موجودی طلا در سامانه
  • رعایت حقوق مصرف کننده با ثبت موجودی طلا در سامانه تجارت
  • رعایت حقوق مصرف کننده با ثبت موجودی طلا در سامانه جامع تجارت
  • رگبار و رعد و برق قم را در برمی‌گیرد
  • موج گرمای کم‌سابقه در آسیا و تعطیلی مدارس
  • موج گرمای کم‌ سابقه در آسیا و تعطیلی مدارس
  • احتمال وقوع گرد و غبار خارجی در خوزستان از اواخر وقت امروز
  • گردوخاک تا فردا در خوزستان تداوم دارد