Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، محمد محمدی فرد، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) البرز با اشاره به این که صدقات مردمی  به منظور رفع نیاز جامعه هدف در امور معیشتی، درمان، مسکن، جهیزیه و تحصیل نیازمندان هزینه می‌شود گفت: برای رفع نیاز خانوار‌های مددجوی فاقد کولر مبلغ ۸۴۰ میلیون تومان هزینه شد که از صدقات پرداختی مردم و خیرین نیکوکار البرزی تأمین‌شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمدی فرد بابیان این که در روز‌های ابتدایی فصل تابستان و گرمای شدید حاکم بر جو کشور، مهم‌ترین نیاز مددجویان وسایل خنک‌کننده است افزود: ۲۰۰ دستگاه کولرآبی تولید داخلی با مشارکت خیران بین خانوار‌های مددجوی تحت حمایت کمیته امداد البرز توزیع شد.

محمدی فرد با ابراز این که ایران همدل پویشی برای کمک به نیازمندان است، گفت: مراجعه حضوری به ۱۳ دفتر کمیته امداد امام (ره) و بیش از ۳۰۰ مرکز نیکوکاری طرف تعامل با این نهاد در استان البرز، تماس با شماره تلفن ۲۶۳۲۸۲۶۷۴۱ و واریز کمک نقدی به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۹۴۸۳۶۰ راه‌های مشارکت مردم نیکوکار است.

انتهای پیام/خ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کمک مومنانه کمیته امداد امام خمینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۷۸۵۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مددجویان کمیته امداد خراسان‌شمالی ۲۶۰۰ مترمربع فرش بافتند

ایسنا/خراسان شمالی مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان‌ شمالی گفت: مددجویان تحت پوشش این نهاد در سال گذشته ۲۶۰۰ متر مربع فرش به ارزش ۱۰۵ میلیارد ریال بافتند.

مجید الهی راد در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: ۴۵۰ نفر از زنان سرپرست خانوار تحت پوشش این نهاد در حوزه صنایع دستی از جمله بافت فرش فعالیت دارند.

وی افزود: بیشترین فعالان این صنعت مربوط به شهرستان های بجنورد، اسفراین، شیروان،  جرگلان، گرمه، فاروج است.

به گفته الهی راد، هم اکنون ۶ راهبر شغلی در حوزه فرش و صنایع دستی با این نهاد همکاری دارند.

وی تصریح کرد: وظیفه آموزش، راه اندازی کارگاه های فرش، تأمین مواد اولیه مرغوب، نظارت و کنترل کیفی بر تولیدات بافندگان و بازاریابی و فرش محصولات بافندگان از جمله اقداماتی است که توسط این راهبران انجام می شود.

این مقام مسئول بیان کرد: فرش‌های تولید شده زیر نظر راهبران شغلی طرف قرارداد امداد و یا به صورت مستقیم زیر نظر راهبران شغلی در بازارهای داخلی استان و یا استان های همجوار به بالاترین قیمت خریداری می شود.

مدیر کل کمیته امداد خراسان شمالی گفت: رویکرد کمیته امداد این است که با آموزش فرد و در عین حال اعطای تسهیلات فرصتی ایجاد کند تا فرد نیازمند بتواند شغلی برای خود ایجاد و به خودکفایی برسد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بهره‌برداری از ۲۱۰۵ واحد مسکن کمیته امداد خراسان رضوی‌
  • حل مشکلات حقوقی بیش از ۳هزار مددجوی البرزی
  • مددجویان کمیته امداد خراسان‌شمالی ۲۶۰۰ مترمربع فرش بافتند
  • نبود زمین برای ساخت مسکن، چالش این روزهای مددجویان و کمیته امداد
  • ارائه خدمات حقوقی به هزار مددجوی زنجانی‌
  • افتتاح زائرسرای ویژه مددجویان کمیته امداد در مشهد
  • حل مشکلات حقوقی ۳ هزار مددجوی استان البرز از طریق مشاوره
  • توانمندسازی مددجویان هدف اصلی کمیته امداد است
  • ارائه خدمات حقوقی به بیش از هزار مددجوی زنجانی
  • خودکفایی ۴ هزار و ۵۹۸ مددجوی استان همدان