Web Analytics Made Easy - Statcounter

دو بازیکن اصلی ترکیب تیم ملی فوتبال بلژیک در برابر پرتغال دچار مصدومیت شدند.

به گزارش ایلنا، بلژیک یکشنبه شب با پیروزی یک بر صفر مقابل پرتغال به مرحله یک چهارم نهایی یورو ۲۰۲۰ صعود کرد، اما شب آنها با مصدومیت دو بازیکن اصلی نگران کننده شد. کوین دی بروین و ادن هازارد هر دو در ورزشگاه خانگی سویا دچار مشکل شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از یک چالش شدید از سوی ژائو پالینیا، دیبروین در آغاز نیمه دوم با آسیب دیدگی مچ پا مجبور به ترک زمین شد، قبل از اینکه هازارد هم مجبور شد زمین را به دلیل آسیب دیدگی ترک کند.

بازیکن رئال مادرید پشت ران راست خود را نگه داشت و قبل از اینکه تیبو کورتوا در مورد وضعیت به او صحبت کند، نتوانست بازی را ادامه بدهد.

کورتوا گفت ، "خوب به نظر نمی‌رسد" ، در حالی که روبرتو مارتینز، به عنوان سرمربی شیاطین سرخ اروپا گفت که مهاجم روز دوشنبه باید مورد آزمایش قرار بگیرد.

مصدومیت هازارد پس از آن اتفاق می‌افتد که او در بازگشت به تیم ملی در هفته های اخیر نشانه‌هایی از بازیافت ریتم و بهترین فرم خود را نشان داده بود.

در حالی که هنوز میزان آسیب دیدگی این بازیکن تأیید نشده است، واکنش ناامید کننده کاپیتان بلژیک نسبت به مصدومیتش نگران کننده بود.

این هفتمین مصدومیت او در این فصل است که ۶ بار در رئال مادرید همراه با یک آزمایش مثبت کووید-۱۹ متحمل مصدومیت شده و به همین دلیل در مجموع ۱۸۲ روز را در طول فصل اخیر از دست داد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: یورو ۲۰۲۰ ادن هازارد ادن هازارد یورو 2020

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۷۸۵۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سورپرایز مورایس مقابل پرسپولیس

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ رضا اسدی هافبک اسبق پرسپولیس که اکنون طی دو فصل اخیر به‌عنوان مهاجم در ترکیب تیم‌های تراکتور و سپاهان خوش درخشیده است، با توجه به گلزنی در دیدار رفت مقابل پرسپولیس اکنون نیز با انگیزه زیادی خود را آماده جدال در استادیوم آزادی می‌کند.

به نقل از ورزش سه مهاجم سپاهانی‌ها که به واسطه مصدومیت و دوری از ترکیب و درخشش و گلزنی این روزهای شهریار مغانلو بار دیگر از کورس آقای گلی دور مانده است، امیدوار است شرایط بازی مقابل پرسپولیس برای او فراهم شود.

اسدی قرار است در تمرین امروز سپاهان آخرین تست‌های پزشکی را زیر نظر کادر این تیم دنبال کند و با اعلام وضعیتش به ژوزه مورایس، در موردش برای حضور فیکس یا نیمکت‌نشین در جدال با پرسپولیس تصمیم‌گیری شود.

در شرایط کنونی گمانه‌زنی در خصوص نیمکت‌نشینی و حضور او در جریان بازی به واسطه مصدومیت تازه بهبود یافته‌اش، زیاد است و اکنون باید دید پاسخ تست‌ها شرایط او را برای این بازی تغییر خواهد داد یا خیر.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901053

دیگر خبرها

  • دلیل مهم خشکی زانو پس از مدتی نشستن
  • سورپرایز مورایس مقابل پرسپولیس
  • تلاش مهدی طارمی برای دریافت شهروندی پرتغال
  • طارمی با گل و پاس گل بیرون رفت!
  • مصدومیت نگران کننده ستاره سیتی مقابل فارست
  • آسیب‌دیدگی و کشیدگی عضله محمد محبی
  • توصیه بازیکن باتجربه پیکان به هم‌بازیان جوانش
  • مجلس وارد بررسی جزئیات لایحه ارتقای امنیت زنان شد
  • آسیب‌دیدگی بافت مینای دندان با مصرف مواد غذایی اسیدی/ چرا دندان‌درد غیرقابل تحمل می‌شود؟
  • آسیب‌دیدگی بافت مینای دندان با مصرف مواد غذایی اسیدی/ چرا درد دندان غیرقابل تحمل می‌شود؟