Web Analytics Made Easy - Statcounter

کاظمی گفت: در دفاع مقدس بیش از ۵۷۰ بار دشمن علیه ما از بمباران شیمیایی استفاده کرد و بیش از ۱۷ هزار شهید شیمیایی در سطح کشور داریم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، سرهنگ« محمدرضا کاظمی» صبح امروز (دوشنبه 7 تیر) در نشست خبری جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس و مقاومت در فضای مجازی و پنجمین جشنواره هنری فانوس در تیرماه 1400 اظهار کرد: سالگرد بمباران شیمیایی سردست را در پیش رو داریم و لذا این روز به عنوان روز مبارزه با سلاح شیمایی نامگذاری شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرکل حفظ آثار و ارزش های دفاع مقدس گلستان  ادامه داد: در دفاع مقدس بیش از 570 بار دشمن علیه ما از بمباران شیمیایی استفاده کرد و بیش از 17 هزار شهید شیمیایی در سطح کشور داریم.

 

کاظمی بابیان اینکه 127  هزار جانباز مجروج شیمایی در کشور داریم، ادامه داد: متاسفانه دشمن بیشتر از عوامل شیمایی تاول‌زا و اعصاب استفاده کرده و بیش از 400 بار حمله شیمایی بحث تاول‌زا بوده که از نوع بدترین بمب های شیمایی به شمار می رفت.

 

وی به هفته افشای حقوق بشر آمریکایی اشاره کرد و گفت: در این ایام شاهد شهادت شهید مطهری و 72 تن از یارانش، شهادت آیت الله صدوقی، بمباران شیمایی سردشت، سرنگونی هواپیمای مسافربری ایرباس در خلیج فارس و غیره رقم خورده و لذا از 6 تیر تا 12 تیر این ایام را به عنوان  هفته افشای حقوق بشر آمریکایی نامگذاری کردند.

 

این مقام مسئول بابیان اینکه باید به مظلومیت جمهوری اسلامی  ایران در برابر استکبار پرداخته شود، افزود: جمهوری اسلامی با شعار «استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی» در برابر مستکبران ایستاده است.

 

کاظمی به بهره گیری از ظرفیت فضای مجازی برای فرهنگ سازی تاکید کرد و گفت: در بحث مدیریت فضای مجازی در کشور با چالش هایی رو به رو هستیم و مدیریت ضعیف فضای مجازی چالش هایی را به همراه داشته است و مقام معظم رهبری نیز به والنگاری در فضای مجازی تاکید کردند.

 

وی به برگزاری سومین جشنواره فعالان دفاع مقدس و مقاومت در فضای مجازی به میزبانی استان تبریز اشاره کرد و گفت: پایگاه های اطلاع رسانی و خبری و فعالان فضای مجازی، نرم افزار های کاربردی و نرم افزار دیجیتال و غیره می توانند در این جشنواره شرکت کنند.

 

مدیرکل حفظ آثار و ارزش های دفاع مقدس گلستان ابراز داشت: مهلت ارسال آثار به سومین جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس و مقاومت در فضای مجازی تا 31 شهریور در نظر گرفته شده و علاقه‌مندان می‌توانند جهت ثبت نام و ارسال آثار خود، به سایت دبیرخانه جشنواره به نشانی  www.defafestival.com مراجعه کرده و یا به کانال‌های جشنواره در فضای مجازی از طریق لینک @defafestival پیام دهند.

 

کاظمی بیان کرد: پنجمین جشنواره هنری فانوس نیز به میزبانی خراسان رضوی امسال برگزار می شود.

پایان پیام/587

منبع: شبستان

کلیدواژه: مدیرکل حفظ آثار و ارزش های دفاع مقدس گلستان جشنواره ملی فانوس کاظمی فعالان دفاع مقدس فضای مجازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۷۸۷۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید/ ایران از واقعیت تا فضای مجازی

به رغم برخی سیاه نمایی‌ها در رسانه‌های معاند و فضای مجازی در خصوص تصویر ایران در افکار مردم جهان ویدیویی به تازگی منتشر شده که نادرست بودن این ادعاها را ثابت می‌کند.

به گزارش ایسنا، در ویدیویی که در ادامه مشاهده می‌کنید شامل نظرات جالب یک شهروند خارجی درباره ایران و ایرانیان است:

منبع: چند ثانیه

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تیپ خاص ناصر حجازی در فضای مجازی داغ شد!
  • حضور نشر سرو با بیش از ۱۱۳ عنوان اثر در نمایشگاه کتاب تهران
  • تمدید فرصت ارسال آثار به جشنواره «آسمون»
  • همکاران ما در جنگ نرم دشمن آسیب می‌بینند و طعنه می‌خورند | نباید از چشم مردم مخفی و جهادشان مغفول بماند
  • هرقانونی در فضای مجازی به معنای محدود کردن فضای مجازی نیست!
  • برگزاری هفتمین جشنواره ملی اشکواره حسینی در مازندران
  • نشست خبری جشنواره کتاب در حال برگزاری است
  • عضو مجلس خبرگان: دشمن از فضای مجازی به عنوان قتلگاه جوانان استفاده می‌کند
  • دشمن برای جوانان فضای مجازی آلوده را تدارک دیده است
  • ببینید/ ایران از واقعیت تا فضای مجازی