Web Analytics Made Easy - Statcounter

 

به گزارش خبرگزاری فارس، فیلمبرداری فیلم «چهره به چهره» به کارگردانی بابک بهرام‌بیگی و تهیه‌کنندگی مهدی کوهیان آغاز شد. این فیلم که دومین تجربه بهرام‌بیگی است این روزها در شهر کاشان در حال فیلمبرداری است. پیش‌بینی می‌شود فیلمبرداری این پروژه تا ۴۰ روز ادامه داشته باشد.

هانیه توسلی، رضا بهبودی، خیام وقار، مهتاب ثروتی، شایسته سجادی، حسام رضائیان و با حضور شبنم مقدمی بازیگران «چهره به چهره» هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در خلاصه داستان فیلم آمده است: سرنوشت آدم‌ها مثل خیابان‌های شهر گاه در چهارراهی به هم می‌رسند و از هم عبور می‌کنند، گاهی موازی هم پیش می‌روند. گاهی هم سرنوشت مثل کوچه بن‌بستی است.

بابک بهرام‌بیگی پیش از این فیلم «یک روز طولانی» را کارگردانی کرده است. مهدی کوهیان نیز پیش از این تهیه چند فیلم مستقل ازجمله مستند سینمایی «قاضی و مرگ» به کارگردانی حسن خادمی و فیلم سینمایی «پرو» به کارگردانی بهزاد نعلبندی را برعهده داشته است. 

* ۴ فیلم مجوز ساخت گرفتند

 فیلمنامه‌های «نطق نویس» به تهیه‌کنندگی فرشته طائرپور،کارگردانی نگار آذربایجانی و نویسندگی مشترک طائرپور و پویا مهدوی زاده، «طپش دریا» به تهیه‌کنندگی محمدرضا محمدی،کارگردانی میرزا ابوالفضل عطار زورآبادی و نویسندگی جاوید سبحانی، «پلی در غبار» به تهیه‌کنندگی سعید بشیری، کارگردانی مسعود مددی ونویسندگی مشترک مسعود مددی و میترا تیموریان و «پرندگانی که خواب می‌بینند» به تهیه‌کنندگی، کارگردانی و نویسندگی بهنام بهزادی موافقت شورای ساخت سازمان سینمایی را اخذ کردند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: هانیه توسلی چهره به چهره فیلم سینمایی پروانه نمایش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۷۸۷۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس| تغییر چهره بازیگر «بزرگ‌مرد کوچک» در کنار رامبد جوان

تصویری از محمد شادانی، بازیگر سریال بزرگ مرد کوچک، در کنار رامبد جوان پس از سال‌ها مورد توجه مخاطبان قرار گرفت.

محمد شادانی و رامبد جوان

دیگر خبرها

  • احمدرضا درویش امسال «کندو» را کلید می‌زند؟
  • از آغاز پیش‌فروش بلیت یک نمایش تا «مدرسه در دست بچه‌ها»
  • ویژه برنامه های رادیو ایران در شهادت امام جعفر صادق(ع)
  • درام و فانتزی ژانر فیلم‌های هشتمین پاتوق فیلم کوتاه شدند
  • تجدید خاطره با «جاده‌های سرد» در تلویزیون
  • تلویزیون در تعطیلات آخر هفته چه فیلم‌هایی پخش می‌کند؟
  • عکس| تغییر چهره بازیگر «بزرگ‌مرد کوچک» در کنار رامبد جوان
  • تجدید خاطره با «جاده‌های سرد»/«مصلحت» به تلویزیون رسید
  • «قصه های مجید» و «معصومیت از دست رفته»؛ تدارک تلویزیون برای آخر هفته
  • تدارک ویژه صدا و سیمای گلستان در سالروز شهادت امام جعفرصادق (ع)