Web Analytics Made Easy - Statcounter

منتخب ششمین دوره شورای شهر تهران از تشکیل کمیته ویژه از سوی منتخبین شورای شهر تهران برای تغییر و تحول شهرداری تهران خبر داد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم؛ با پایان یافتن ششمین دوره انتخابات شورای شهر تهران، ری و تجریش و مشخص شدن منتخبین مردم تهران در شورای بعدی جلسات منتخبین از روز گذشته آغاز شده است و بنا بر پیگیری قرار است این جلسات تا آغاز رسمی شورای شهر تهران در دوره ششم ادامه خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهدی اقراریان منتخب ششمین دوره شورای شهر تهران نیز در این باره در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم با اشاره به برگزاری نخستین جلسه رسمی منتخبین ششمین دوره شورای شهر اظهار کرد: روز گذشته جلسه برگزار و مصوباتی را در پی داشت که می‌توان به تشکیل کمیته 9 نفره در ارتباط با تعیین شاخص‌ها و فرآیند اعلام گزینه تصدی شهرداری تهران اشاره کرد.

وی تصریح کرد: همچنین در جلسه روز گذشته کمیته 5 نفره برای تغییر و تحول در مدیریت شهری این دوره برای دوره بعدی مشخص شد همچنین قرار شد این کمیته میزان پیشرفت پروژه‌ها را مشخص کند.

منتخب ششمین دوره شورای شهر تهران ادامه داد: بر همین اساس قرار شده است جلساتی در روزهای شنبه، دوشنبه و چهارشنبه با حضور منتخبین ششمین دوره شورای شهر تهران برگزار شده و موضوعات اشاره شده پیگیری شود.

اقراریان همچنین از برگزاری جلساتی با مدیران و مسئولان شهری فعلی تهران برای بررسی آخرین وضعیت شهر تهران خبر داد و گفت: تلاش داریم تا زمان باقیمانده و آغاز رسمی شورای ششم این اقدامات را انجام بدهیم و قرار است نشست‌هایی با نخبگان برگزار شود.

وی در ادامه با اشاره به مطرح شدن برخی اسامی به عنوان گزینه‌های تصدی شهرداری تهران گفت: تا این لحظه هیچ گزینه‌ای مشخص نشده است چرا که ما باید در ابتدا شاخص‌ها را مشخص کنیم و سپس به مصادیق ورودی داشته باشیم و بالطبع تا مشخص نشدن شاخص‌ها نمی‌توانیم گزینه‌ای مشخص کنیم.

منتخب ششمین دوره شورای شهر تهران ادامه داد: گزینه‌هایی که این روزها در برخی از رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی مطرح می‌شود به قول معرف گمانه‌زنی رسانه‌ای است و تا این لحظه منتخبین شورای ششم هیچ گزینه‌ای را برای شهرداری تهران مد نظر قرار ندارند و در روزها و هفته‌های آتی به این موضوع ورود پیدا خواهیم کرد.

محسن هاشمی: از 13 مرداد به شورای شهر تهران نمی‌آییمبرگزاری جلسه منتخبین شورای شهر تهران با شهردار و معاونینجزئیات آرای انتخابات ششمین دوره شورای شهر تهران اعلام شدچمران: اسامی مطرح‌شده گزینه تصدی شهرداری تهران نیستند/ 12 شهریور آغاز رسمی ششمین دوره شورای شهرآمادگی منتخبین ششمین دوره شورای شهر تهران برای فعالیت جهادی در پایتختزمان آغاز فعالیت شورای ششم تهران اعلام شد

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شورای شهر تهران ۸ ۴۲ درصد ۳ ۴۶ درصد شورای شهر تهران شهرداری تهران منتخبین شورای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۷۹۰۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عقب‌ماندگی شوراهای شهر از سایر نهادها هنوز جبران نشده است

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی چمران در همایش گرامی‌داشت شوراهای شهر و روستا که صبح پنج‌شنبه در سالن جلسات شورای اسلامی شهر بجنورد برگزار شد، اظهار کرد: عقب‌ماندگی شوراهای شهر به واسطه تأخیر در آغاز فعالیت این نهاد هنوز جبران نشده است.

وی در ادامه افزود: تصویب قانون درآمدهای پایدار در مجلس یازدهم کمک شایانی به مجموعه مدیریت شهری کرد.

رئیس شورای اسلامی تهران بیان کرد: موضوع مدیریت یکپارچه شهری از اساسی‌ترین مسائل شوراها است که در برنامه هفتم هم دیده شود باز هم در مجلس با یک پشتیبانی خوب پیگیری و انجام شود.

چمران با اشاره به اینکه شوراها و مجلس شورای اسلامی در امتداد یکدیگر هستند، بیان کرد: شوراها پارلمانی محلی هستند که در روند حل امورات محلی مردم اثرگذار است.

کد خبر 6094921

دیگر خبرها

  • اجرای مدیریت یکپارچه شهری، اساسی ترین مسئله شوراها
  • اجرای مدیریت یکپارچه شهری از اساسی‌ترین طرح‌ها در شورا‌هاست
  • برگزاری ششمین اجلاسیه هم اندیشی روحانیون کلان شهرهای کشور در قم
  • قانون مدیریت یکپارچه شهری توسط مجلس پیگیری شود
  • کمتر از ۳ درصد لوایح شهرداری قزوین عودت داده شد
  • عقب‌ماندگی شوراهای شهر از سایر نهادها هنوز جبران نشده است
  • آشنایی با ۲ نامزد راه‌یافته به دور دوم انتخابات مجلس در کرج
  • اقدامات دوره ششم مدیریت شهری اراک در راستای توسعه شهری است
  • برگزاری نخستین دوره آموزشی مدیریت بحران ویژه مدیران سازمان منطقه آزاد قشم
  • گفت‌وگوی صریح با رئیس شورای شهر کرج/ برای مردم چه کردید؟