Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام محمدی لائینی با تاکید براینکه تنها راه برون رفت کشور از مشکلات تکیه به فکر جوان ایرانی است، گفت:همگان بدانند تجلیل واقعی از شهدا عدم سازش با آمریکاست، آمریکا حلال مشکلات نیست و با دشمن باید به دشمنی رفتار کرد.

به خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، حجت الاسلام والمسلمین«محمدباقر محمدی لائینی» امروز(7تیر) در مراسم بزرگداشت سی و نهمین سالگرد شهدای هفتم تیر شهیدان سیدعباسعلی ناطق نوری، حجت الاسلام عبدالحسین اکبری، حجت الاسلام عمادالدین کریمی و حجت الاسلام عبدالوهاب قاسمی به کارشکنی های منافقین با پشتیبانی صدامیان در دوران بعد از پیروزی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس اشاره و اظهار کرد: این ترورها نمونه هایی از حقوق بشر آمریکایی است که با عیادی خود برای ملت مظلوم ایران اسلامی رقم زده و انسان های بیگناه را از شش تیر تا 12تیر به شهادت رساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده ولی فقیه درمازندران ضمن قدردانی از شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان برای برپای این مراسم معنوی، افزود: خدای بزرگ در رابطه با شیطان در آیه 6سوره فاطر فرمودند مشکل اصلی ما انسان ها با شیطان همین اشارات است. شیطان دشمن ماست و باید با شیطان رفتار خصمانه داشت.

وی با بیان اینکه بعضی ها باور ندارند که آمریکا(شیطان) دشمن ماست، ادامه داد: آدم حوا هم از همین مورد غفلت کردند و فریب شیطان را خوردند.

 

حجت الاسلام محمدی لائینی بیان کرد: اگر دشمن را دوست فرض کنید مشکلات متعددی در حوزه های مختلف برایتان رقم می خورد این که تربیت شدگان آمریکا معتقدند مشکلات ما به دست آمریکایی ها مرتفع خواهد شد. درست نیست این خط فکری امروز یکی از خطوط بسیار خطرناک است.

 

وی یادآورشد: امام خمینی(ره) فرمودند: «ما از دست رضاخان خلاص شدیم اما از دست تربیت شدگان غرب به این زودی ها خلاص نمی شویم .»

 

حجت الاسلام محمدی لائینی گفت: عده ای باور دارند آمریکا دشمن است اما می گویند ما برای رشد و توسعه به آنها نیاز داریم، آمریکا قطب است و ماباید به گرد قطب بگردیم باید در قالب روابط حسنه و گفتگو و مذاکره رابطه دوستانه داشته باشیم. که این فکر خلاف توصیه خداوند متعال به انسان در مواجه با شیطان است.

 

وی با بیان اینکه دشمنان انقلاب شامل منافقین و لیبرال ها و ...، خط فکری شهید بهشتی را برنمی تابیدند که این شخیصت را ترور کردند، افزود: در زمان مخالفت شدید لیبرال ها با شهید بهشتی، امام مرتب این شهید والامقام را امر به سکوت و آرامش می کردند اما لیبرال ها علیه شهید بهشتی تبلیغات مسموم داشتندو از این عالم فرهیخته، مومن و دلسوز یک چهره نادرست تصویر کردند.

 

حجت الاسلام محمدی لائینی یادآورشد: شهید بهشتی نامه جالبی به امام راحل نوشتند خط فکری شهید بهشتی به درستی در این نامه تصویر شد که خلاصه آن این که آمریکا دشمن ماست و باید این کشور را به دشمنی بشناسیم.نباید دنبال سازش با آمریکا باشیم.

وی با تاکید براینکه تنها راه برون رفت کشور از مشکلات تکیه به تولید و توان نیروی انسانی داخل است، گفت: آمریکا دنبال زدن اصل انقلاب اسلامی است تا برکشور مسلط شود و همانند قبل از پیروزی انقلاب اسلامی برما سلطه داشته باشد که نباید اجازه داد با سازش با آمریکا این اتفاق رقم بخورد.

 

حجت الاسلام محمدی لائینی بیان کرد: سازش با آمریکا یا از روی جهل است یا از روی خیانت که در هرصورت قبیح و ناپسند است.

 

وی با اشاره به ورود واکسن های ایرانی به بازار، گفت: مقام معظم رهبری واکسن خود را به تاخیر انداختند تا از واکسن ایرانی استفاده کنند که مظهر واقعی اعتماد به جوانان این مملکت است، امیدواریم مابقی مردم این واکسن را دریافت کنند.

 

حجت الاسلام محمدی لائینی اذعان کرد: تجلیل واقعی از شهید بهشتی  و شهدای هفت تیرا یعنی بدانیم شیطان(آمریکا) دشمن است با شیطان به دشمنی رفتار کنیم و به خدا، داشته های خود و ملت اعتماد کنیم دنبال سازش با شیطان نباشیم.

 

پایان پیام/286

منبع: شبستان

کلیدواژه: تزریق واکسن به رهبری واکسن ایرانی کرونا نماینده ولی فقیه درمازندران اعتماد به جوانان شهید بهشتی دشمنان انقلاب امام خمینی ره شیطان حجت الاسلام محمدی لائینی سازش با آمریکا شهید بهشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۷۹۱۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز واکسیناسیون حجاج در آذربایجان شرقی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی آقاجان زاده با اشاره به ضرورت انجام واکسیناسیون برای حجاج اظهار کرد: متقاضیان حج تمتع امسال استان آذربایجان شرقی طبق نوبت اعلام شده از امروز تا شانزدهم اردیبهشت ماه فرصت دارند برای انجام واکسیناسیون  به مراکز تعیین شده مراجعه کنند.

وی افزود: هر فرد متقاضی سفر به حج تمتع باید پانزده روز قبل از اعزام واکسن مننژیت را به منظور ایمن سازی در مقابل این بیماری دریافت کرده باشد.

آقاجان زاده در خصوص تزریق واکسن مننژیت برای متقاضیان توضیح داد: تزریق این واکسن برای افرادی که در ۲ سال گذشته آن را دریافت نکردند الزامی است.

معاون بهداشت و درمان هلال احمر استان آذربایجان شرقی با بیان اینکه در تبریز حدود چهار هزار نفر شامل متقاضیان اعزام، عوامل کاروان‌ها و عوامل آشپزخانه واکسینه می‌شوند خاطرنشان کرد: با توجه به محدودیت زمانی برای تزریق واکسن حجاج ظرفیت پذیرش و انجام واکسیناسیون زائران غیر آذربایجان شرقی را نیز در تبریز با توجه به موقعیت مسافرپذیری این شهر داریم.

وی همچنین به آمار زائران حج تمتع امسال استان اشاره کرد و گفت: شمار متقاضیان حج تمتع امسال آذربایجان شرقی سه هزار و ۹۵۱ نفر است که در قالب ۲۸ کاروان به این سفر معنوی اعزام خواهند شد که پانزده کاروان از این تعداد متعلق به زائران تبریزی است.

دیگر خبرها

  • یک واکسن دیگر در لیست واکسیناسیون کودکان ایرانی
  • واکسن روتاویروس به جدول واکسیناسیون کشوری اضافه می‌شود
  • طبیعت بهاری کاشان، بهشتی در دل کویر
  • سپاه پاسداران جان می‌دهد تا عزت ایران و ایرانی باقی بماند
  • شکست ابهت پوشالی صهیونیسم در عملیات وعده صادق
  • شهید مطهری الگو و نمونه معلم تراز انقلاب اسلامی است
  • شهید مطهری زمان شناس و با بصیرت بود
  • ورزش‌های زورخانه‌ای یک سرمایه است
  • آغاز واکسیناسیون حجاج در آذربایجان شرقی
  • تزریق و تلقیح بیش از ۱۶۱ هزار دز واکسن فلج اطفال در همدان