Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین دستور داد، کمیته تحقیقات درباره قتل فعال سیاسی در کرانه باختری را که موج گسترده‌ای از خشم مردمی را برانگیخته، تسریع ببخشد.

 به نقل از فلسطین الیوم، نهاد ریاست تشکیلات خودگردان فلسطین در بیانیه‌ای اعلام کرد، محمود عباس، رئیس این تشکیلات با محمد الشلالده، وزیر دادگستری که ریاست کمیته تحقیقات رسمی در مورد کشته شدن نزار بنات، فعال سیاسی است، تماس گرفت تا از روند تحقیقات اطمینان حاصل کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بیانیه آمده است که عباس دستور داد، کمیته به کار خود سرعت دهد تا اقدام قانونی لازم در خصوص این پرونده اتخاذ شود.

وی همچنین تاکید کرد، کمیته باید برای روشن شدن حقیقت کاملا بی طرف عمل کند و به قانون احترام بگذارد.

براساس این بیانیه، انتظار می‌رود کمیته تحقیقات ظرف دو روز کار خود را به اتمام برساند.

پس از اینکه بنات روز پنجشنبه در شرایط ابهام آلود پس از بازداشتش از سوی سرویس امنیتی کشته شد، تشکیلات خودگردان فلسطین با موج بی‌سابقه‌ای از خشم مردمی در کرانه باختری روبرو شد.

مردم در شهرهای مختلف فلسطین در اعتراض به قتل بنات تظاهرات کردند./ ایسنا

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۷۹۲۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لبنان خواستار اقدام فوری جامعه جهانی برای جلوگیری از حمله به رفح شد

وزارت امور خارجه لبنان امروز (سه شنبه) در بیانیه‌ای درباره هر گونه تشدید حملات رژیم صهیونیستی به شهر رفح هشدار داد.

به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه خبری «العهد»، وزارت امور خارجه لبنان در بیانیه‌ای هشدار داد که هر گونه تشدید حملات رژیم صهیونیستی به رفح منجر به وقوع فاجعه بزرگ انسانی برای بیش از یک میلیون فلسطینی آواره در این منطقه، می‌شود.

در این بیانیه آمده است که هر گونه حمله رژیم صهیونیستی به رفح به اجرای طرح این رژیم برای کوچاندن اجباری فلسطینیان کمک خواهد کرد.

وزارت خارجه لبنان همچنین خواستار اقدام فوری جامعه جهانی و کشورهای تأثیرگذار برای توقف جنایت‌های رژیم صهیونیستی، نقض قانون بین‌المللی بشردوستانه و قطعنامه‌های بین‌االمللی توسط این رژیم و نیز تلاش برای حصول توافق آتش‌بس دائمی در نوار غزه شد.

جنبش حماس دوشنبه شب (دیشب) موافقت خود با پیشنهاد قطر و مصر درباره برقراری آتش‌بس در نوار غزه را اعلام کرد اما با وجود موافقت حماس، کابینه رژیم صهیونیستی حمله زمینی به رفح را تصویب کرد.

ارتش رژیم صهیونیستی از بامداد امروز (سه شنبه) حملات به مناطق مختلف شهر رفح واقع در جنوب نوار غزه و نیز یورش زمینی به بخش فلسطینی گذرگاه رفح را آغاز کرده است.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • تماس تلفنی «هنیه» و «السودانی»
  • تماس تلفنی هنیه با السودانی/ تقدیر حماس از مواضع عراق
  • خیانت بزرگ ابومازن به فلسطینی‌ها با سرکوب جنبش دانشجویی
  • تسریع در اتمام پروژه آزادراه ارومیه تبریز در دستور کار قرار دارد
  • تاکید وزیران خارجه اردن و آمریکا بر آتش‌بس فوری در غزه
  • شکایت از عروس بعد از مرگ پسر
  • عکس‌| واکنش عباس عبدی به رای کمیته انضباطی برای تماشاگران زن
  • لبنان خواستار اقدام فوری جامعه جهانی برای جلوگیری از حمله به رفح شد
  • تسریع در اتمام پروژه آزاد راه ارومیه _تبریز در دستور کار قرار دارد
  • جنبش حماس با آتش‌بس در غزه موافقت کرد