Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ سلمان آدینه وند فرمانده یگان امداد تهران بزرگ گفت: واحد گشت انتظامی قرارگاه شرق قرارگاه شرق روز گذشته در حال گشت زنی هدفمند در محدوده خیابان نبرد متوجه رفتار‌های مشکوک راننده یک خودرو شده و برای بررسی بیشتر وارد عملیات شدند.

وی بیان داشت: متهم با دیدن ماموران از خودرو پیاده و بلافاصله به صورت پیاده از محل فرار و در حین فرار بسته‌ای را به داخل سطل زباله پرتاب و متواری شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام انتظامی به قصد متهم برای معدوم کردن آثار جرم اشاره کرد و گفت: با درایت ماموران متهم دستگیر و بسته پرتابی کشف و متهم به همراه اموال مکشوفه به یگان امداد انتقال یافت.

سرهنگ آدینه وند در ادامه از کشف مواد مخدر در بسته‌ی معدومی پرده برداشت و بیان کرد: در بازرسی از بسته ۵ کیلوگرم تریاک کشف شد.

وی با بیان اینکه متهم به تهیه مواد مخدر از شهر‌های جنوب شرقی کشور اعتراف کرد، ادامه داد: با انتقال مواد مخدر به شهر تهران قصد فروش آن را داشته که توسط ماموران دستگیرشده است که در ادامه متهم به همراه مواد مخدر مکشوفه تحویل عوامل پلیس پیشگیری شد.

فرمانده یگان امداد پلیس تهران بزرگ از کشف خودروی سمند مسروقه در عوارضی تهران – قم خبر داد و گفت: واحد گشت تیپ کنترل اجتماعات مستقر در این عوارضی از تردد یک دستگاه خودروی سرقتی مطلع شدند و با اجرای طرح مهار سارق، خودروی سمند شناسایی و دستور توقف خودرو اعلام شد.

وی افزود: در ادامه ماموران موفق شدند در یک عملیات پلیسی خودروی سرقتی ر توقیف خودرو و راننده خودرو پس از دستگیری به سرقت خودرو معترف شد.

فرمانده یگان امداد پلیس تهران افزود: در این خصوص پرونده‌ای تشکیل و متهم برای سیر مراحل قانونی به به پلیس پیشگیری تحویل شد.

بیشتر بخوانید

توقیف محموله ۴۱۰ میلیونی کالای قاچاق در " جنوب تهران"

بازداشت زوج سارق در عوارضی

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کشف موادمخدر توقیف خودرو یگان امداد مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۷۹۴۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف وسایل نقلیه سرقتی در مراغه

سرهنگ فارسی گفت: در راستای طرح مقابله و پیشگیری از سرقت دستگیری سارقان در دستور کار ماموران پلیس مراغه قرار گرفت.

وی افزود: ماموران یگان امداد کلانتری‌های ۱۱ و ۱۲ و پلیس آگاهی در اجرای این طرح خودرو‌ها و موتورسیکلت‌های مشکوک در منطقه را بررسی و ۲ دستگاه خودروی سواری پژو ۴۰۵ و روآ و ۴ دستگاه موتورسیکلت سرقتی را شناسایی کردند و در این راستا نیز ۲ نفر سارق را  دستگیر و برای بررسی بیشتر به پلیس آگاهی دلالت دادند.

سرهنگ  فارسی ادامه داد: پس از شناسایی مالکان وسایل نقلیه سرقتی و احراز هویت آنها وسایل نقلیه مکشوفه تحویل مالکان مربوطه شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان مراغه ضمن تاکید بر نصب تجهیزات حفاظتی مناسب و رعایت نکات ایمنی توسط مالکان موتورسیکلت و وسایل نقلیه به شهروندان توصیه کرد هشدار‌های پلیس را جدی بگیرند و در صورت مشاهده موارد مشکوک از طریق مرکز فوریت‌های ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • کشف وسایل نقلیه سرقتی در مراغه
  • تریاک از معده قاچاقچی در اسفراین کشف شد
  • شرور قمه‌کش در میدان انقلاب بازداشت شد
  • انهدام دو باند توزیع مواد مخدر در کرمانشاه
  • دستبند پلیس بر دستان باند سارقان اماکن خصوصی و کشف اموال سرقتی
  • کشف و توقیف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه
  • جاساز تریاک در پیکان
  • کشف ۸ دستگاه خودرو و موتورسیکلت سرقتی از ۴ استان در کرمان
  • کشف ۴۳۰ کیلوگرم تریاک و حشیش از سوی یگان‌ ویژه
  • انهدام ۲ باند توزیع مواد مخدر و کشف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه