Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی همزمان با سالگرد شهادت آیت‌الله دکتر بهشتی و ۷۲ تن از یاران انقلاب و هفته‌ی قوه‌ی قضائیه، با رئیس و مسئولان دستگاه قضائی در حسینیه‌ی امام خمینی (ره) دیدار کردند.

اهم بیانات ایشان به شرح زیر است:

-شهید بهشتی یک حق بزرگی بر گردن کشور و ملت دارند و آن پایه‌گذاری دادگستری اسلامی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کار، کار آسانی نبود و کار دشواری بود. ایشان یک حرکت جدیدی را برای قوه‌ی قضائیه شروع کرده بود.

-ایشان یک عالم متفکر بود، نظریه‌پرداز بود.مرحوم آقای بهشتی حقاً شخصیت برجسته و ممتازی بود. انقلابی بود. واقعاً انقلابی بود. پرتلاش بود. از بن دندان معتقد به مبانی انقلاب بود ایشان. مرحوم شهید بهشتی به معنای واقعی کلمه پایبند به مبانی انقلاب و مبانی امام رضوان اللّه علیه بود و پرهیزگار هم بود، مرد مؤمن و متشرعی بود. بنده با ایشان زیاد معاشر بودم. خیلی متشرع بود، خیلی پرهیزگار بود، خیلی در حرکت در جهت دین و مسائل دینی جدی بود. علاوه بر اینها ایشان از ارکان تدوین قانون اساسی است. یعنی حق این بزرگوار بایستی شناخته بشود و گذارده بشود.

-منافقین در مثل امروزی -هفتم تیر- جنایت بزرگی کردند در حق ملت ایران که این شخصیت برجسته‌ی با عظمت ممتاز را با حدود هفتاد نفر شخصیت‌های دیگر از این کشور گرفتند و این قاتل‌ها، قاتل‌هایی که خودشان اعتراف کردند به این جنایت و به این حرکت فجیع به این معنا که اعترافاتشان در دسترس است و امروز در همین کشورهای مدعی حقوق بشر آزادانه دارند رفت و آمد می‌کنند، زندگی می‌کنند، در فرانسه و کشورهای دیگر اروپا و دولت‌های اروپایی، دولت فرانسه و دیگران خجالت نمی‌کشند که با بودن اینها و با حمایت از اینها و با تریبون دادن به اینها حتی در مجالس ملی‌شان، در عین حال ادعای حقوق بشر می‌کنند. یعنی واقعاً وقاحت این غربی‌ها یک چیز فوق‌العاده و عجیبی است.

ادامه دارد ...

کد خبر 5245963 هادی رضایی

منبع: مهر

کلیدواژه: آیت الله خامنه ای انقلاب اسلامی ایران قوه قضاییه دستگاه قضایی سیدابراهیم رئیسی انتخابات 1400 مجلس شورای اسلامی هیئت دولت حادثه واژگونی اتوبوس محمد باقر قالیباف صحن مجلس ویروس کرونا اسحاق جهانگیری برجام دولت سیزدهم آیت الله خامنه ای جمهوری اسلامی ایران سعید خطیب زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۷۹۷۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی شخصیت حجت‌الاسلام مطلبی مصداق امر به معروف است

به گزارش خبرنگار مهر، مراسم رونمایی از کتاب «رضای انقلاب» عصر امروز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت در تالار اندیشه سوره مهر انقلاب اسلامی برگزار شد.

حجت الاسلام موسی‌پور نماینده ولی فقیه و رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در این‌مراسم گفت: در تولید محتوا و منابع فرهنگی اقدامات خوبی انجام و در جایگاه مطلوبی هستیم اما نقص ما در فرآوری و ارایه تولیدات فرهنگی است.

وی افزود: همانطور که اگر در مواد معدنی ارزش افزوده نداشته باشیم موفق نیستیم. موضوعات فرهنگی نیازمند فراوری است و در بهره‌وری از کانی‌های غنی معنوی و فکری نقص داریم و باید برای جبران این نقص فکر کرد. ما در بهره‌وری معنوی هم مشکل داریم و باید برای آن نیز فکر کرد. اندکی بهره وری در حوزه های انرژی و نفتی و مانند آن بسیاری از مشکلات کشور را برطرف می‌کند. در حوزه فرهنگی همانگونه‌که در تولید توجه می‌کنیم باید به بهره وری از این تولیدات و برداشت از آن اقدام کنیم. ما چهره های بزرگ فرهنگی داریم اما در جامعه از آثار چنین چهره هایی بهره برداری نمی‌کنیم و از آثار و برکات انها بهره‌مند نیستیم. این چهره‌ها را باید بشناسانیم و منش آنان را در جامعه ساری و جاری کنیم.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در پایان گفت: قلب سلیم، صداقت، صراحت و شجاعت از ویژگی‌های بارز حجت الاسلام مطلبی است. تبعیت محض از ولایت از دیگر ویژگی‌های ایشان است.

حجت‌الاسلام سعید فخرزاده نویسنده کتاب رضای انقلاب هم در این‌مراسم گفت: ممکن نیست کسی که در حوزه انقلاب کار می‌کند حجت اسلام مطلبی را که امام جماعت مسجد ابوذر بوده، نشناسد.

وی با بیان سوابق ۷۰ ساله انقلابی این چهره فرهنگی گفت: برای نگارش کتاب سوالات و موضوعات متعددی مطرح و نکاتی بیان شد که با لحن ساده و بیانی شیوا به رشته تحریر درآمدند و در ۷ فصل از جمله زندگینامه ، دوران حیات حوزوی، مبارزات ۱۵ خرداد و منبرها تدوین شدند.

فخرزاده گفت: حجت‌الاسلام مطلبی، الگوی متعالی چهره‌های فرهنگی و انقلابی است. معرفی چنین چهره هایی امر به معروف در جامعه است و این مهم با رونمایی از کتاب رضای انقلاب محقق شد.

کد خبر 6098576 زینب رازدشت تازکند

دیگر خبرها

  • معرفی شخصیت حجت‌الاسلام مطلبی مصداق امر به معروف است
  • خبر مهم از متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان از زبان یک نماینده مجلس
  • زمان افزایش ۹۰ درصدی حقوق بازنشستگان مشخص شد/ رییس کمیسیون تلفیق بودجه درباره همسان‌سازی حقوق چه گفت؟
  • شورای نگهبان نسبت به مصوبه همسان‌سازی حقوق بازنشستگان ایرادی نداشت
  • کتاب «اسلام و مبانی حقوق بشر» نقد و بررسی می شود
  • چرا متناسب سازی حقوق بازنشستگان از اول فروردین اجرایی نشد؟ | مابه‌التفاوت واریز خواهد شد
  • خبر جدید درمورد متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان
  • متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان در انتظار تایید برنامه هفتم
  • برگزاری دوره آموزشی آشنایی با مبانی فکری اسلام ناب و انقلاب اسلامی
  • ۳ عامل مهم در شکل‌گیری شخصیت محمد‌رضا سنگری