Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، علیرضا پاکدل رئیس فدراسیون هندبال در حاشیه رونمایی از پیراهن تیم ملی هندبال بانوان گفت: بعد از اینکه فدراسیون هندبال تصمیم گرفت که تیم ملی بزرگسال بانوان کشورمان را به مسابقات انتخابی جام جهانی در سئول ( کره جنوبی ) دعوت کند، شرایط خوبی برایمان پیش آمده که شانس کسب سهمیه جهانی را داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سهمیه آسیا برای ۶ تیم در مسابقات جهانی اضافه شده است. کم‌تر از یک هفته کادر فنی تیم ملی هندبال بانوان را انتخاب کردیم و آغاز اردو‌ها از مشهد مقدش شروع شد. امروز دومین اردوی آمادگی هندبال بانوان در تهران برگزار می‌شود و در این اردو، قرار است کادر فنی به جمع بندی برای نفرات نهایی برسد.

او ادامه داد: هندبال بانوان روسیه، از قدرت‌های اروپا محسوب می‌شود. تیم ملی هندبال بانوان کیفیت بالایی دارد و می تواند کارهای بزرگی انجام دهد. در این اردو به عنوان مهمان در کنار تیم ملی هندبال بانوان حضور دارم.

پاکدل در مورد مسابقات آسیایی هندبال گفت: با توجه به شرایط خاص هندبال بانوان در آسیا، باید یک واقعیت را بپذریم که کره جنوبی و ژاپن جزو تیم‌های درجه یک در هندبال آسیا هستند. کره جنوبی بار‌ها روی سکوی جهانی قرار گرفته است. چین و قزاقزستان تا حدودی از هندبال آسیا، فاصله گرفته‌اند. تا چند سال گذشته می‌توانستیم از سد هندبال ازبکستان بگذریم، اما این تیم در حال حاضر، قدرتمند شده است و بازی کردن با آن‌ها سخت خواهد بود. اگر مسابقات جهانی برگزار شود، یک دریچه جدیدی برای هندبال بانوانمان تحقق پیدا می‌کند و شاید باعث توسعه هندبال در نقاط کشور شود. این مسابقات می‌تواند از لحاظ فنی، کمک زیادی به ما کند، اما کار سختی در پیش داریم. تایلند، ازبکستان، قزاقزستان و هنگ کنگ، حریفان مستحکم ما هستند و باید با این تیم‌ها برای کسب سهمیه آسیا مبارزه کنیم. ان شا الله با تمام توان برای مسابقات قهرمانی آسیا آماده شویم و امیدوارم بتوانیم بهترین نتایج را به دست بیاوریم.

او در خصوص مربیان تیم‌های هندبال بانوان گفت: زمان کمی در اختیارمان بود. در این زمان کم، توانستیم بهترین تصمیم را بگیریم و خدیجه قانع را به عنوان مربی تیم ملی هندبال بانوان معرفی کنیم. رمزگر چند سالی در تیم‌های ملی هندبال به عنوان کمک مربی حضور داشته و تجربه زیادی دارد. او با فضای تیم‌های آسیایی آشنا است و می‌تواند کمک زیادی به تیم ملی هندبال بانوان کند.

او افزود: به صورت رسمی اعلام نشده که چند تیم در مسابقات آسیایی حضور خواهند داشت. طبق شنیده‌هایی که داشتیم، ۱۲ تیم در این مسابقات حضور دارند، اما درباره اینکه تیمی از این لیست کم شده یا به آن اضافه شده است، اطلاعی ندارم. امیدوارم خللی در این خصوص ایجاد نشود و فدراسیون هندبال آسیا به دنبال این است که تعداد تیم‌ها، از ۱۲ تیم کمتر نشود. اگر این اتفاق رخ دهد، سهمیه آسیا به ۵ تیم می‌رسد و کارمان سخت خواهد شد. ان شا الله در مسابقات شرکت خواهیم کرد و باید ببینیم چه پیش می آید.

بیشتر بخوانید

مراسم رونمایی از لباس جدید تیم ملی هندبال بانوان برگزار شد

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هندبال بانوان فدراسیون هندبال اخبار ورزشی تیم ملی هندبال بانوان تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۷۹۷۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گلف بازان قم در مسابقات قهرمانی ایران درخشیدند

رقابت‌های مینی گلف قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی با شرکت ۱۷۰ ورزشکار به میزبانی اصفهان برگزار شد.

در بخش مردان این مسابقات محمد امین فطرس نماینده قم در جایگاه دوم قرار گرفت و نشان نقره را از آن خود کرد و در مجموع تیمی بخش مردان هم قمی‌ها بر سکوی نایب قهرمانی کشور ایستادند.

در بخش بانوان هم عناوین اول تا سوم به نمایندگان قم رسید و الهام محمدی، نرگس جعفری و مبینا نظری ۳ ورزشکار قمی بودند که به ترتیب مقام‌های اول تا سوم مسابقات را کسب کردند تا در رده بندی تیمی بانوان، قمی‌ها به قهرمانی برسند.

 

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • گلف بازان قم در مسابقات قهرمانی ایران درخشیدند
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۹ اردیبهشت
  • طیبی: امیدوارم فوتسال ایران در جام جهانی اتفاقات خوبی را رقم بزند
  • تائید زیرساخت‌های شیراز برای میزبانی از رویداد آسیایی هندبال
  • دختران هندبال آماده قدرت نمایی با مربی قدیمی
  • برگزاری اردوی تدارکاتی تیم‌های هندبال بانوان و جوانان دختر
  • سمنان، میزبان اردوی تیم‌های ملی و جوانان هندبال بانوان
  • هواداران از پرسپولیس ۲ قهرمانی می‌خواهند
  • اورژانس بانوان در قم راه‌اندازی می‌شود
  • نتایج کمانداران ایران در دور حذفی کاپ جهانی شانگهای