Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- سخنگوی سازمان سنجش گفت: آنچه درخصوص طرح ساماندهی سنجش و پذیرش دانشجو مطرح می‌شود مربوط به 2 سال آینده است و آزمون سراسری 1400 بدون هیچ تغییری نسبت به پارسال برگزار می‌شود.
به گزارش خبرگزاری آریا، خانم فاطمه زرین آمیزی در پاسخ به این سؤال که موضع سازمان سنجش در خصوص کاهش سهم کنکور در موضوع پذیرش داوطلبان دانشگاه چیست؟ افزود: سازمان سنجش آموزش کشور یک سازمان مجری است و براساس قوانین بالادستی اقدام به برگزاری آزمون‌های مختلف و موظفی خود می‌کند و شرایط و تغییراتی که طی هفته گذشته توسط مراجع ذیصلاح و رسانه‌ها عنوان شد برای آزمون سراسری 1400 نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از صدا و سیما، سخنگوی سازمان سنجش تأکید کرد: هر تغییری برای آزمون‌های سراسری حداقل یک سال قبل به اطلاع ذینفعان آزمون رسانده می‌شود بنابر این داوطلبان با آرامش خاطر نسبت به حضور در جلسه آزمون اقدام کنند و نگران هیچ موضوعی در قالب تغییرات آزمون در سال 1400 نباشند.

جزئیات کارت کنکور سراسری سال 1400
هنر 125 هزار و 121 کارت 87 هزار و 326 کارت 37 هزار و 795 کارت صبح روز چهارشنبه 9 تیر1400
علوم ریاضی و فنی 142 هزار و 62 کارت 50 هزار و 557 کارت 91 هزار و کارت صبح روز پنجشنبه 10 تیر 1400
علوم انسانی 370 هزار و 112 کارت 219 هزار و 95 کارت 51 هزار و 17 کارت صبح روز پنجشنبه 10 تیر 1400
علوم تجربی 554 هزار و 860 کارت 357 هزار و 975 کارت 198 هزار و 885 کارت صبح روز جمعه 11 تیر 1400
زبان‌های خارجی 175 هزار و 776 کارت 113 هزار و 599 کارت 62 هزار و 177 کارت صبح روز شنبه 12 تیر 1400
مجموع کارت یک میلیون و 367 هزار و 931 کارت

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: کنکور کارت صبح روز سازمان سنجش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۷۹۷۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اطلاعیه جدید سازمان سنجش درباره آزمون مقطع دکتری ۱۴۰۳

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، پیرو انتشار دفترچه راهنمای انتخاب رشته (دفترچه شماره ۲) آزمون ورودی مقطع دکتری (Ph.D) نیمه‌متمرکز سال ۱۴۰۳ در تاریخ ۱۴۰۳/۰۱/۲۸ و اطلاعیه‌های تاریخ ۲ و ۵ و ۸ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳، ضمن اعلام رشته‌محل‌های جدید، تغییر ظرفیت و یا حذف برخی رشته‌محل‌ها به شرح فایل پیوست مربوط به دفترچه راهنمای انتخاب رشته و اطلاعیه‌های اصلاحی آن، به اطلاع داوطلبان مجاز به انتخاب رشته می‌رساند به منظور فراهم نمودن تسهیلات بیشتر برای آن دسته از داوطلبانی که تا این تاریخ (۱۴۰۳/۰۲/۱۰) برای انتخاب رشته اقدام نکرده‌اند، ترتیبی اتخاذ شده است که بتوانند تا پایان روز چهارشنبه به تاریخ ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ نسبت به ویرایش و ثبت رشته‌محل‌های انتخابی خود اقدام کنند؛ لذا داوطلبان، ضرورت دارد پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنمای انتخاب رشته، اطلاعیه‌های مذکور و این اطلاعیه، در صورت نیاز در مهلت در نظر گرفته شده مذکور به درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان مراجعه و در خصوص به‌روزرسانی فهرست رشته‌محل‌های انتخابی خود اقدام کنند.
در ضمن آن دسته از داوطلبانی که قبلاً نسبت به انتخاب کدرشته‌محل‌های تحصیلی اقدام کرده‌اند، می‌توانند در صورت تمایل تا تاریخ ۱۴۰۳/۰۲/۱۲، نسبت به ویرایش فهرست رشته‌محل‌های انتخابی خود اقدام کنند.  
داوطلبان می‌توانند برای مشاهده سری چهارم اصلاحات دفترچه راهنمای انتخاب رشته آزمون ورودی دکتری ۱۴۰۳ به نشانی الکترونیک https://sanjesh.org مراجعه کنند.

دیگر خبرها

  • ۲۵ مورد تقلب با دستگاه‌های الکترونیکی در کنکور ۱۴۰۳ کشف شد
  • دستگیری ۲۵ داوطلب کنکور | تحویل متقلبان به پلیس امنیت
  • انتخاب رشته بیش از ۸۸ هزار نفر در کنکور دکتری ۱۴۰۳
  • آزمون سراسری ارزیابی اعطای مدرک تخصصی قرآن کریم در خراسان شمالی برگزار می شود
  • دستگیری ۲۵ نفر از داوطلبان متقلب کنکور/ سالم ترین کنکور را برگزار کردیم
  • مرحله مصاحبه داوطلبان مجاز آزمون دکتری ۱۴۰۳ حضوری برگزار می‌شود
  • اطلاعیه جدید سازمان سنجش درباره آزمون مقطع دکتری ۱۴۰۳
  • چند دانش‌آموز سیل زده از کنکور سراسری جا ماندند؟
  • فرصت یک‌هفته‌ای داوطلبان کنکور ۱۴۰۳ برای مشاهده و تایید سوابق تحصیلی
  • برگزاری آزمون اختصاصی برای ۶۰ داوطلب جامانده از کنکور/ تعداد متقلبان کنکور امسال اعلام شد