Web Analytics Made Easy - Statcounter

صبح امروز مجمع عمومی انتخابات سمن تلاشگران خلاق کویر شهر مود با حضور سایر اعضا در محل جهاد کشاورزی مود برگزار شد.

به گزارش برنا خراسان جنوبی،  مجمع عمومی انتخابات سمن تلاش گران خلاق کویر شهر مود با حضور اکبری نیا،رییس اداره ورزش و جوانان و نارمنجی، کارشناس جوانان و جمعی از اعضا در سالن کنفرانس جهاد کشاورزی مود برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس اداره ورزش و جوانان در مراسم با اشاره به نقش سازمان های مردم نهاد به عنوان بازوان توانمند دولت افزود:سازمان های نهاد به عنوان نهاد غیر دولتی می تواند نقش بسزایی در کمک به دولت در همه حیطه ها و یاریگر دولت باشد ،چراکه علاه بر هم افزایی و گسترش روحیه مشارک جلوی خود رایی و فردگرایی را می گیرد و باعث بروز خلاقیت و شکوفایی در سطح جامعه می شود.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب از جوانان به عنوان موتور محرک جامعه یاد کرد و گفت طبق فرمایشات رهبر انقلاب جوانان در چهل ساله دوم انقلاب می تواند نقش بسزایی در اداره جامعه اسلامی داشته باشند و به سرمنزل مقصود برسانند

گفتنی است شهرستان سربیشه با جمعیت جوان حدود ۱۲هزار نفر و چهار سمن فعال و ثبت سه سمن جدید در دست اقدام دارای هفت سمن در زمینه های :ازدواج،کار آفرینی،گردشکری،آسیب های اجتماعی، کسبو کار های،کوچک به عنوان اولین شهرستان خلاق و فعال در زمینه جوانان می باشد.

‌‌

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: سربیشه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۷۹۸۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مورد عجیب بودجه جامعه‌المصطفی؛ بیشتر از بودجه دانشگاه‌های علم و صنعت و علامه طباطبایی!

روزنامه اعتماد از افزایش ۴۰ درصدی بودجه جامعه‌المصطفی خبر داده و آن را بیشتر از دانشگاه علامه طباطبایی و علم و صنعت برآورد کرده است.

جامعه‌المصطفی العالمیه، یکی دیگر از نهاد‌های مذهبی است که ردیف بودجه مستقلی دارد. این نهاد، در سال ۱۴۰۲، رقمی معادل یک هزار و ۱۷ میلیارد تومان بودجه مصوب داشته است؛ برای سال جاری، دولت پیشنهاد کرده تا یک هزار و ۲۲۶ میلیارد تومان دراختیار این نهاد مذهبی قرار بگیرد.

در همین حال ۲۰۰ میلیارد تومان هم بودجه اختصاصی پیشنهاد شده است که سرجمع می‌شود ۴۰ درصد افزایش بودجه برای سال ۱۴۰۳.

tags # بودجه 1403 سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند (تصاویر) کشف پرنده‌ عجیبی که سمت راست بدنش نر است و سمت چپش ماده!

دیگر خبرها

  • استقرار نمایندگی اداره ورزش و جوانان در شهر صدرا
  • افزایش ۲۰ درصدی اعضای کتابخانه‌های فعال در استان اردبیل
  • نیوزلند در حال بررسی پیوستن به پیمان «آکوس» است
  • نگرانی از کاهش سطح دینداری و افزایش بی اعتمادی در جامعه در یادداشت عباس عبدی
  • انتصاب مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس
  • معلم، نماد بی بدیل فداکاری برای آموختن
  • جذب نیرو‌های بومی در شرکت‌های منطقه از مهم‌ترین دغدغه‌های جوانان دهلرانی است
  • سامانه بارشی بهاری چهارشنبه فعال می‌شود
  • مورد عجیب بودجه جامعه‌المصطفی؛ بیشتر از بودجه دانشگاه‌های علم و صنعت و علامه طباطبایی!
  • اپل آی‌دی بسیاری از کاربران در سراسر جهان غیر فعال شده است