Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-30@08:34:12 GMT

کشف احتکار انواع لاستیک از یک انبار در زنجان

تاریخ انتشار: ۷ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۳۷۹۸۲۲

کشف احتکار انواع لاستیک از یک انبار در زنجان

ایرج خانی‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان از اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و مبارزه با احتکار کالاهای اساسی، ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان زنجان خبر داد و اظهار کرد: در این راستا یک انبار احتکار لاستیک بررسی و مقادیر زیادی احتکار کشف شد.

وی افزود: ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان به همراه نماینده اداره صمت و نماینده صنعت و معدن از انبار مذکور بازدید و در بازرسی از آن ۳۴ حلقه لاستیک خودرو سبک را کشف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان با اشاره به اینکه ارزش ریالی کالاهای کشف شده از سوی کارشناسان ۶۵۰ میلیون ریال برآورد شده است، عنوان داشت: در این راستا پرونده تشکیل و تحویل مراجع قضائی شد.

خانی‌پور ادامه داد: مبارزه با قاچاق کالا و احتکار، یکی از اولویت‌های مهم این پلیس بوده، که در این راستا با تشکیل قرارگاه مبارزه با قاچاق کالا و ارز، شاهد اقدامات خوبی در این زمینه خواهیم بود.

جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان از اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و شناسایی و دستگیری ۲۱ سارق و پنج خرده فروش مواد مخدر در سطح حوزه انتظامی شهرستان خبر داد و گفت:  ماموران انتظامی با گشت زنی هدفمند و انجام اقدامات پیشگیرانه و اقدامات اطلاعاتی ۲۱ سارق از جمله سارق خودرو، موتورسیکلت، ساختمان‌های نیمه کاره، قطعات و محتویات خودرو، باغات، سیم و کابل، معابر و ۵ خرده فروش مواد مخدر را شناسایی و دستگیر کردند.

وی تصریح کرد: از متهمان ۱۸ فقره اموال مسروقه از جمله سه دستگاه خودرو ، دو دستگاه موتورسیکلت، محتویات و قطعات خودرو، سیم و کابل و ۱۴۴گرم انواع مواد مخدر کشف و متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند.

 جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان با تأکید بر رعایت هشدارها و آموزش‌های پلیسی از سوی شهروندان در حفاظت و حراست از اموال شخصی خود افزود: مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ در تمامی ساعات شبانه روز آماده دریافت گزارش‌های مردمی است.

انتهای پیام/73005

منبع: فارس

کلیدواژه: استان زنجان مواد مخدر امنیت اجتماعی قاچاق کالا جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان استان زنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۷۹۸۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری ۲۲ نفر از عاملان تیراندازی در هویزه

فرمانده انتظامی هویزه گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک فقره درگیری در شرکت‌های نفتی و اخلال در نظم و امنیت شرکت، بلافاصله گشت پاسگاه انتظامی برای بررسی موضوع به محل اعزام و ۲۲ نفر از عاملان تیراندازی دستگیر شدند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خوزستان و به نقل از پایگاه خبری پلیس، علی تقدسی اظهار کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک فقره درگیری در شرکت‌های نفتی و اخلال در نظم و امنیت شرکت بلافاصله گشت پاسگاه انتظامی جهت بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

وی افزود: پس از هماهنگی با مرجع قضائی و انجام اقدامات پلیسی با حضور چند اکیپ از شهرستان تعداد ۲۲ نفر از عاملان اصلی درگیری و تیراندازی را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی هویزه ادامه داد: مأموران پلیس در بازرسی از محل درگیری یک قبضه سلاح کلت کمری و دو تیغه خشاب به کار رفته را در صحنه تیراندازی کشف کردند.

تقدسی تصریح کرد: یکی از برنامه‌های اصلی پلیس در سال جاری برخورد قاطع با مخلان نظم و امنیت عمومی شهروندان است.

کد خبر 748832

دیگر خبرها

  • کشف انبار احتکار ۳۳ میلیاردی کالاهای اساسی در بندرعباس
  • کشف بیش از ۲ تن شکر احتکار شده در زیرکوه
  • کشف ۲۲ تن برنج احتکار شده در خراسان جنوبی
  • دستگیری ۲۲ نفر از عاملان تیراندازی در هویزه
  • انبار دپوی باتری خودرو در بابل کشف شد
  • دپوی بیش از ۶۰۰ میلیارد ریال لوازم یدکی قاچاق در انبار لو رفت
  • کشف ۷۰۰ میلیارد تجهیزات سرمایشی قاچاق در اصفهان
  • کشف۷۰۰ میلیارد تجهیزات سرمایشی قاچاق در اصفهان
  • مشتریان به نشان استاندارد و اصالت قطعات خودرو توجه کنند
  • دستگیری سارقان سابقه‌دار در طرح «امنیت محله محور» در اسفراین