Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-30@15:32:12 GMT

تماس لیورپول با کومان

تاریخ انتشار: ۷ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۳۷۹۹۱۰

تماس لیورپول با کومان

بال فرانسوی تیم فوتبال بایرن مونیخ مورد توجه باشگاه لیورپول است. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، کینگسلی کومان که شایعه جدایی‌اش از بایرن مونیخ مطرح است، مورد توجه باشگاه لیورپول قرار گرفته است. بر اساس گزارش شبکه تلویزیونی «اسپورت وان» آلمان؛ مدیران این باشگاه آلمانی با مدیر برنامه‌های بال فرانسوی باواریایی‌ها تماس گرفته‌اند و وضعیت او را در بازار نقل‌واتنقالات جویا شده‌‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پدر این بازیکن 25 ساله خواهان انتقال او به لیگ برتر انگلیس است، این در حالی است که مدیران باشگاه بایرن مونیخ در تلاش برای تمدید قرارداد کومان هستند. بایرن با این حال روی این بال فرانسوی 43 میلیون پوند قیمت گذاشته است و این بدین معناست که لیورپول با فروش یک یا دو بازیکن می‌تواند بودجه لازم برای خرید او را تأمین کند.

کینگسلی کومان که قرارداد کنونی‌اش با بایرن مونیخ تا سال 2023 اعتبار دارد، اخیراً مدیر برنامه‌هایش را عوض کرده تا شایعه احتمال جدایی وی از جمع باواریایی‌ها قوت بگیرد، این در حالی است که گفته می‌شود منچستریونایتد هم نسبت به جذب او علاقه‌مند است.

تلاش صلاح برای حضور در المپیک 2020/ لیورپول رضایت نمی‌دهد

اخیراً سایت آلمانی «fussballtransfers» گزارش داده بود که مدیران باشگاه بایرن مونیخ برای حفظ این بال فرانسوی به او پیشنهاد دریافت دستمزد 12 میلیون یورو در سال داده‌اند که کومان آن را رد کرده و خواهان دریافت دستمزد سالیانه 17 میلیون یورو شده است.

کومان که در سال 2015 ابتدا با قراردادی قرضی از یوونتوس به بایرن پیوست و دو سال بعد قراردادش با این باشگاه قطعی شد به باواریایی‌ها برای کسب 16 جام مختلف از جمله شش‌گانه قهرمانی فصل گذشته کمک کرده است.

او تاکنون در 140 بازی برای سرخپوشان مونیخی به میدان رفته و 32 گل نیز به ثمر رسانده است.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بایرن مونیخ لیورپول ۸ ۴۲ درصد ۳ ۴۶ درصد بایرن مونیخ لیورپول بایرن مونیخ بال فرانسوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۷۹۹۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کری خواندن برای بایرن به سبک راموس (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید امشب در دیدار رفت از مرحله نیمه نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه خانگی بایرن مونیخ روبروی این تیم به میدان خواهد رفت و هواداران و فوتبال‌دوستان امیدوار هستند که یکی از جذاب‌ترین دیدارهای این فصل این مسابقات را تماشا کند.

این بازی در حال برگزار خواهد شد که هواداران و بازیکنان رئال مادرید در روزهای گذشته با توجه به نتایج چند فصل اخیر برابر بایرن مونیخ که در اکثر موارد با پیروزی این تیم همراه بوده کری‌های بسیاری برای تیم حریف خوانده‌اند.

و این بار نوبت به راموس رسیده است که یکی از جذاب‌ترین و فراموش نشدنی‌ترین تقابل‌های دو تیم را در صفحه اینستاگرامش یادآوری کند، دیداری به یاد ماندنی که با گلزنی او و سود رئال مادرید به فینال لیگ قهرمانان و کسب دهمین عنوان قهرمانی در این رقابت‌ها همراه بود.

رئال مادرید که در آن زمان هم کارلو آنجلوتی را به عنوان سرمربی روی نیمکت داشت در سال ۲۰۱۴ در نیمه نهایی روبروی بایرن به میدان رفت و موفق شد این تیم را که در آن زمان تحت هدایت پپ گواردیولا بود با چهار گل از سر راه بردارد و راموس با انتشار پستی مربوط به آن زمان به شیوه خودش برای بایرن کری خواند.

دیگر خبرها

  • به بهانه تقابل بایرن مونیخ و رئال مادرید؛ گل های کریستیانو رونالدو در آلیانز آرنا / فیلم
  • زیدان حاضر است در خانه بماند ولی مربی بایرن نشود!
  • بایرن مونیخ - رئال مادرید؛ حماسی‌ترین دوئل فوتبالی در اروپا / فیلم
  • کری خواندن برای بایرن به سبک راموس (عکس)
  • کلمن تورپن، داور جدال حساس بایرن مونیخ و رئال مادرید
  • آژاکس را که می‌بینم، حالم بد می‌شود
  • خلاصه بازی بایرن مونیخ 2-1 آینتراخت فرانکفورت (بوندسلیگا آلمان 2023/24)
  • خلاصه بازی بایرن مونیخ و فرانکفورت + فیلم
  • هری کین به آمار 400 گل در دوران حرفه ای خود رسید
  • هری کین به آمار 400 گل در دوران حرفه‌ای خود رسید