Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار نبض بازار گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، حتماً تا کنون عکسهای استفاده شده در بروشورها، پوسترهای تبلیغاتی تصاویر روی بیلبورد و از این قبیل عکس‌ها را به فراوانی دیده‌اید و حتماً برخی از آن‌ها توجه شما را به خود جلب کرده‌اند. عکس‌ها یک ابزار تبلیغاتی قدرتمند برای کسب‌ کارهای مختلف هستند و از زمان پیدایش روش‌های بازاریابی مورد استفاده و توجه قرار گرفته اند اما اهمیت عکاسی باکیفیت از محصولات و تأثیر آن در بازاریابی در سال‌های اخیر با گسترش کسب و کارهای اینترنتی پررنگ‌تر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امروزه اکثر کسب و کارها فعالیت و تجارت خود را به دنیای اینترنت کشانده‌اند. از آن‌جا که کاربران بدون شناخت کافی به فروشگاه‌های اینترنتی اعتماد نمی‌کنند، استفاده از عکاسی باکیفیت و عکسهای واقعی از محصولات فروشگاهی اهمیت بسیاری پیدا کرده است.

برای رسیدن به پاسخ چرایی اهمیت عکاسی با کیفیت از محصولات لازمست با عکاسی صنعتی محصولات آشنا شوید تا این مهم برایتان آشکار شود. عکاسی صنعتی در واقع شاخه‌ای از هنر عکاسی است که با دنبال کردن اهداف تجاری انجام می‌شود. عکس‌های تبلیغاتی در کمپین‌های بسیاری که به چند مورد از آن‌ها اشاره کردیم، مورد استفاده قرار می‌گیرند و هدف از تهیه این عکس‌ها معرفی یک برند و افزایش فروش محصولات آن است. این عکس‌ها ابزار قدرتمندی در رسانه‌ها شناخته می‌شوند و تأثیر عجیبی بر روی فروش محصولات دارند. عکاسی صنعتی شاخه‌ای بسیار گسترده است و عکاسی تبلیغاتی محصولات زیر شاخه این صنعت است.  هدف اصلی عکاسی تبلیغاتی جلب توجه مخاطب به محصولات است. اگر وارد مبحث بهینه سازی سایت شوید خواهید دید که تصاویر به اندازه محتوای تولیدی و سایر بخش‌های سایت در افزایش رتبه و در نتیجه برندسازی و افزایش فروش اهمیت دارد.

ارائه عکس‌های واقعی از محصولات لازمه اعتماد به هر کسب و کاری

در گذشته صاحبان کسب و کار برای تهیه بروشور یا تبلیغات اینترنتی از عکس‌های آماده موجود در گوگل که کیفیت آنچنانی هم نداشتند، استفاده می‌کردند. به مرور و با گسترش فروشگاه‌های آنلاین و قوانینی که سئو برای سایت‌ها اعمال کرد، عکاسی باکیفیت از محصولات و ارائه عکس‌های واقعی به یک امر ضروری و البته استراتژی هوشمندانه تبدیل شد. عکس واقعی می‌تواند ماهیت و تمام آنچه یک محصول دارا است را به نمایش بگذارد. در نتیجه باعث آگاه سازی مشتری و جلب اعتماد او می‌شود.

اهمیت عکس‌های باکیفیت و تأثیر آن در فروش بیشتر محصولات

هدف از عکاسی همیشه ارائه یک تصویر بوده است اما در مبحث عکاسی صنعتی هدف تنها ارائه یک تصویر معمولی نیست. هر چه کیفیت عکسها بالاتر باشد و در واقع به واقعیت محصول نزدیک‌تر باشد، سریعتر و راحت تر اعتماد مخاطب را جلب می کند. در کل جلوه بصری بهتر در ذهن آدمی ثبت می‌شود. حال آن‌که عکاسی باکیفیت از محصولات باعث می‌شود یک چهره حرفه‌ای و خلاق از برند شما در ذهن مخاطب ثبت شده و جذابیت تصویر ناخودآگاه مخاطب را به خرید ترغیب می‌کند. در نهایت فروش محصولات بیشتر می‌شود.‌

ویژگی‌ عکس‌های حرفه‌ای از محصولات

عکاسی باکیفیت از محصولات نیازمند تخصص و مهارت است، عکس تبلیغاتی یا صنعتی حرفه‌ای باید به خوبی نورپردازی شده باشد. در واقع نباید با نورپردازی یک صحنه در تبلیغ محصول اغراق شود، تصویر باید به صورت حرفه‌ای ویرایش شود، کیفیت عکس باید بالا باشد و رنگ‌های واقعی محصول را نمایش دهد. از آن‌جا که هدف از عکاسی باکیفیت از محصولات ترغیب مشتری به خرید و معرفی محصول است، یک عکس حرفه‌ای باید بتواند تمام جزئیات و ویژگی‌های منحصر به فرد محصول را به نمایش بگذارد، بدون این که  زرق و برق اضافه‌ای داشته باشد. بنابراین می‌توان گفت اهمیت عکاسی صنعتی زمانی مشخص می‌شود که تنها یک عکس بتواند به طور کامل محصولی را معرفی کند.

عکس‌های باکیفیت چطور اعتبار یک برند را افزایش می‌دهند؟

عکاسی تبلیغاتی بخشی از مسیر پر فراز و نشیب برندسازی محسوب می‌شود. یک تصویر می‌تواند شخصیت قدرتمندی به برند شما ببخشد و آن را به ثبات برساند. همچنین می‌تواند مشتریان بالفعل شما را به مشتریان بالقوه تبدیل کرده و باعث افزایش فروش و رونق کسب و کارتان گردد. این روزها اهمیت عکاسی باکیفیت از محصولات در مورد کسب و کارهای اینترنتی بیشتر از قبل حس می‌شود چون اکثر مشاغل و فروشگاه‌ها اینترنتی شده‌اند و چون کاربر شناختی نسبت به یک برند و محصولات آن ندارد، به سختی به آن اعتماد کرده و اقدام به خرید می‌کند.

از آن‌جا که تعداد عکس‌های تبلیغاتی تکراری و بی کیفیت افزایش یافته است، تنها یک تصویر منحصر به فرد و متفاوت می‌تواند برند شما را در بین مشاغل مشابه  متمایز کرده و در نظر مخاطب و مشتری خاص جلوه دهد. هر چه تصویر حرفه‌ای‌تر، خلاقانه‌تر و باکیفیت‌تر باشد، بهتر در ذهن مخاطب ثبت می‌شود. در این صورت اگر کاربر به صورت اتفاقی تصویر تبلیغاتی شما را در جایی ببیند، برند شما را به خاطر می‌آورد. از طرفی وقتی خریدی از فروشگاه شما انجام دهد و تفاوتی بین محصول خریداری شده و تصویر تبلیغاتی شما نبیند، قطعاً و طبیعتاً به برند شما اعتبار خواهد کرد و مشتری دائمی شما خواهد شد.

عکس‌های تبلیغاتی چه کاربردی در تبلیغات دارند و چه تأثیری به روی بازاریابی، فروش و برندسازی دارند؟

پاسخ این سوال می‌تواند یک نتیجه گیری کلی از مطالب بندهای قبلی باشد. تصاویر صنعتی ابزار قدرتمند تبلیغات رسانه‌ای و غیررسانه‌ای هستند. در واقع یک عکس تبلیغاتی می‌تواند پل ارتباطی بین فروشنده و مشتری باشد. هر چه تصویر واضح‌تر و گویاتر باشد، ارتباط قوی‌تری برقرار می‌شود. این مهم همان مسئله برندسازی است که در پی آن هستید و می‌تواند فروش شما را به طرز چشمگیری افزایش دهد.

عکاسی حرفه‌ای را به کجا بسپاریم؟

پیدایش دوربین‌های دیجیتالی امکان ارائه عکس‌های باکیفیت را برای کاربر فراهم کرده‌اند. با این وجود امکانات تنها بخشی از شرایط لازم جهت عکاسی باکیفیت از محصولات است و بخش دیگر آن در تخصص، مهارت، ذهن خلاق و ایده پرداز خلاصه می‌شود. از آن‌جا که یک عکس تبلیغاتی به ابزار قدرتمندی در رساله‌ها  تبدیل شده است و تأثیر یک تصویر بسیار بیشتر از محتوای نگارش شده در برندسازی و جذب مشتری و در نتیجه افزایش فروش محصولات دیده می‌شود، انتخاب یک استودیو حرفه‌ای جهت انجام عکاسی باکیفیت از محصولات از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.

ضمن این که شما برای انجام عکاسی صنعتی متحمل پرداخت هزینه‌هایی می‌شوید و چه بسا بهتر است هزینه‌های پرداختی را در جهت دریافت نتیجه‌ رضایت بخش صرف کنید. در این راستا استودیو مانی می‌تواند انتخاب ایده آلی برای شما باشد. شما می‌توانید از طریق این لینک www.studiomani.ir وارد سایت استودیو مانی شده و بهترین مشاوره و خدمات عکاسی را دریافت کنید.

 

انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نبض بازار عکاسی کیفیت از محصولات فروش محصولات افزایش فروش اهمیت عکاسی عکاسی صنعتی برند شما یک تصویر حرفه ای عکس ها یک عکس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۷۹۹۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قرعه کشی پخش مناظره های انتخاباتی صدا و سیمای اصفهان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ در این مراسم نمایندگان شورای نگهبان و هیات اجرایی، سه نامزد و‌یک نماینده نامزد از دو‌حوزه انتخابیه، مدیرکل و معاونان صداوسیمای اصفهان حضور داشتند دستورالعمل‌های ضبط مناظره‌ها و برنامه‌های تبلیغاتی و نحوه پخش آن مطرح شد.

دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در دو حوزه انتخابیه سمیرم و لنجان ۲۱ اردیبهشت برگزار می‌شود.

بر این اساس دو نماینده به مجلس شورای اسلامی راه می‌یابند. از ۱۳اردیبهشت تبلیغات نامزدهابه مدت یک هفته آغاز خواهد شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

صداوسیمای مرکز اصفهان هفته آینده از هر نامزد سه مناظره ۶۰دقیقه‌ای ضبط می‌کند که ۱۳ اردیبهشت در سیمای استانی پخش خواهد شد.

هشت برنامه تبلیغاتی در رادیو ۱۵/۴۰ و ۱۹/۲۰ و ۱۲ برنامه مناظره در ساعات ۱۳ و ۲۳ پخش خواهد شد.

سیما‌ی اصفهان هم از ۱۶ تا ۱۹ اردیبهشت در ساعات ۱۵/۳۵ و ۲۰/۳۵ هر روز برنامه‌های تبلیغاتی نامزد‌ها را پخش خواهد کرد.

پخش مناظره‌ها هم در سیما از ۱۳ اردیبهشت در ساعات ۱۳ و ۲۲ تا ۱۹ اردیبهشت پخش می‌شود.

صداوسیما براساس قانون جدید انتخابات بطور یکسان برنامه‌های تبلیغاتی و مناظره آنها را پخش می‌کند.

 

دیگر خبرها

  • ضبط برنامه تبلیغاتی نامزدهای انتخابات دور دوم مجلس در آبادان
  • ضبط برنامه تبلیغاتی نامزد‌های انتخابات دور دوم مجلس در صدا و سیمای مرکز آبادان
  • افزایش ۳۷ درصدی میزان تولید پتروشیمی بوشهر
  • وزارت بهداشت زیر بار صدور مجوز به سیگارهای الکترونیک نمی‌رود
  • قرعه کشی پخش مناظره‌های انتخاباتی صدا و سیمای اصفهان
  • برگزاری جشنواره پخت نان محلی در شهرستان اهر
  • قرعه کشی پخش مناظره های انتخاباتی صدا و سیمای اصفهان
  • جشن دستاوردهای آژانس پلاتین در سال 1402
  • مشکلات اتحادیه عطاران و سقط فروشان بررسی شد
  • پیش بینی سود پتروشیمی بوعلی سینا در سال ۱۴۰۳/ بوعلی در سال ۱۴۰۲ چقدر سود ساخت؟