Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان سمنان روز دوشنبه ضمن گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: این اداره در اقدامی بی سابقه برای همکاری با هیات هندبال استان، لیستی از افراد واجد شرایط را به رئیس این هیات معرفی و انتخاب را به او واگذار کرد که مریم رضائیان با تمامی افراد معرفی شده مخالفت نشان داد.

سید سعید میرحسینی افزود: نفرات معرفی شده از افراد شناخته شده ای در جامعه ورزش و از خانواده هندبال هستند که همه با مخالفت رئیس هیات هندبال استان مواجه شدند در حالی که این افراد در حوزه فعالیت خود در سطح شهرستان سمنان تعامل بسیار خوبی با اداره ورزش و جوانان داشته و در نزد جامعه هندبال دارای مقبولیت هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: اداره ورزش و جوانان شهرستان سمنان بر خود لازم می داند در پاسخ به سخنان اخیر رییس هیات هندبال استان سمنان در خصوص عدم معرفی رئیس هیات هندبال شهرستان سمنان اعلام کند که  بر اساس ماده ۱۷ آئین نامه هیات های ورزشی، معرفی رئیس هیات شهرستان در حوزه اختیارات رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ها است که اداره ورزش و جوان شهرستان سمنان از زمان مسئولیت رئیس سابق خود تاکنون سعی بر این داشته است تا با معرفی افراد واجد شرایط نسبت به ارتقاء رشته هندبال اقدام کند و از حضور صوری افراد که انتصاب آنان مشکلی از هندبال این شهرستان مرتفع نکرده و مورد مقبولیت ورزشکاران این رشته نمی باشد، جلوگیری شود.

وی ادامه داد: علیرغم شرایط موجود، این اداره آمادگی دارد برای رشد این رشته بار دیگر در اسرع وقت افراد واجد شرایط را معرفی کند به امید آن که رئیس هیات هندبال استان تعامل متقابل را با این اداره داشته باشد.

میرحسینی افزود: افراد دارای نظرها و سلیقه های متفاوت بوده و این تنوع در سلائق با مدیریت کارآمد می تواند باعث پیشرفت جامعه شده و از رکود و رخوت جلوگیری کند از این رو امید است در فضایی آرام با درک متقابل و احترام به نظر دیگران حتی مخالفان و منتقدان شرایط رشد و ارتقاء ورزش فراهم شود.

رئیس هیات هندبال استان سمنان پیشتر گفته بود که تشکیل نشدن هیات هندبال شهرستان سمنان، به معنای غیرفعال بودن این ورزش در مرکز استان است و تبدیل به چالش بزرگ این هیات شده است.

مریم رضائیان شنبه پنجم تیرماه جاری در گفت و گو با ایرنا افزوده بود که اداره ورزش و جوانان شهرستان سمنان با وجود تلاش‌های فراوان هنوز موفق به ساماندهی هیات هندبال این شهرستان نشده است.

وی با اشاره به ظرفیت خوب هندبالیست‌ها، داوران و مربیان شهرستان سمنان افزود: ورزشکاران با مطالبه‌گری خود به تسریع تشکیل هیات کمک کنند.

رئیس هیات هندبال استان سمنان گفت: هیات سابق هندبال در شهرستان سمنان بنا به دلایل نامعلوم تمایلی به تحویل هیات و تشکیل هیات جدید ندارد و از اداره ورزش و جوانان شهرستان سمنان انتظار می‌رود با معرفی افراد توانمند این مشکل را حل کند.

برچسب‌ها سمنان اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان هندبال

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سمنان اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان هندبال سمنان اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان هندبال اداره ورزش و جوانان شهرستان سمنان رئیس هیات هندبال استان استان سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۷۹۹۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک ایرانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ با اعلام روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ مجمع انتخاباتی کنفدراسیون ورزش‌های آبی آسیا عصر امروز (جمعه) با حضور اعضا در کشور تایلند برگزار شد.

با رایزنی‌های صورت گرفته از سوی مسئولان فدراسیون شنا، در این انتخابات دو کرسی مهم و ارزشمند توسط نمایندگان ایران کسب شد.

پس از برگزاری این جلسه فرید فتاحیان که پیش از این بعنوان مدیر اجرای کنفدراسیون ورزش‌های آبی آسیا برگزیده شده بود در این سمت باقی ماند. طبق دستورالعمل جدید کنفدراسیون ورزش‌های آبی آسیا عنوان دبیر کلی حذف شده و تمام وظایف آن با دایره اختیارات بیشتر بر عهده مدیر اجرایی است. بر این اساس فتاحیان مدیر اجرایی کنفدراسیون ورزش‌های آبی آسیا شد.

همچنین محسن رضوانی رییس فدراسیون شنای ایران در این انتخابات با رای اعضا مجمع بعنوان عضو هیات رئیسه فدراسیون ورزش‌های آبی جهان از سال ۲۰۲۵ الی ۲۰۲۹ انتخاب شد. رضوانی علاوه بر این مقام بعنوان نماینده هیات رئیسه ورزش‌های آبی آسیا به منظور نظارت بر کمیته واترپلو این قاره تعیین گردید. رئیس فدراسیون شنا پس از این انتخابات در هیات رئیسه کنفدراسیون آسیا نیز ابقا شد.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899878

دیگر خبرها

  • ترویج ورزش های زورخانه ای در سمنان
  • پلمپ ۱۷ باشگاه ورزشی ورامین در دستور کار
  • سمنان، میزبان اردوی تیم‌های ملی و جوانان هندبال بانوان
  • ۱۳ هزار نفر در شهرستان خلخال تحت پوشش تامین اجتماعی
  • پیش بینی بارش‌های رگباری در سطح شهرستان بردسکن تا پایان هفته
  • احداث بند‌های سنگی و خاکی یکی از موثرین راه‌های جذب روان آب‌ها
  • پایان رقابت‌های قهرمانی کاراته کشور با معرفی نفرات برتر+فیلم
  • یک ایرانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد
  • به مایلی‌کهن زنگ زدم و گفتم بیا با هم فالوده بخوریم ! | میانجیگری میان محمد مایلی کهن و امیر قلعه نویی فایده دارد؟
  • مصوبات سفر رئیس‌جمهور به دامغان اطلاع رسانی عمومی شود