Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-29@20:44:31 GMT

شاهین کرمانشاه در یک قدمی صعود دوباره

تاریخ انتشار: ۷ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۳۸۰۰۶۸

شاهین کرمانشاه در یک قدمی صعود دوباره

ایسنا/کرمانشاه تیم شاهین کرمانشاه در پایان هفته پنجم مرحله نهایی رقابت های لیگ دسته اول فوتسال کشور، با صدرنشینی در گروه خود تنها یک قدم تا صعود دوباره به لیگ برتر فاصله دارد.

سیداحسان احسانی سرپرست تیم شاهین کرمانشاه در گفت و گو با ایسنا، بااشاره به صدرنشینی تیمش در گروه اول رقابت های مرحله نهایی لیگ دسته اول فوتسال، اظهارکرد: صعود دوباره تیم ما به لیگ برتر به هفته پایانی گره خورده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: باتوجه به اینکه تیم شاهین به عنوان تیم صدرنشین و تیم زندی بتن کلاردشت به عنوان تیم دوم گروه از نظر امتیاز با هم مساوی هستند و رقابت تنگاتنگی را برای صعود به لیگ برتر دارند، بنابراین در هفته ششم و پایانی تکلیف تیم صعود کننده مشخص می شود.

سرپرست تیم شاهین کرمانشاه افزود: تیم شاهین جمعه(یازدهم تیر) باید در آبادان به مصاف تیم نماسازان برود و تیم زندی بتن کلاردشت هم مقابل تیم فردیس البرز به میدان خواهد رفت.

وی تاکید کرد: درصورتی که هر دو تیم در این دیدار به پیروزی برسند، تیمی که بیشترین گل را به ثمر برساند به لیگ برتر صعود خواهد کرد.

احسانی تاکید کرد: البته حریف آبادانی ما بسیار قدرتمند است، اما در مقابل حریف تیم زندی بتن در انتهای جدول گروه قرار دارد و این مسئله احتمال اینکه آنها بتوانند یک پیروزی پرگل داشته  باشند را بوجود می‌آورد.

وی تصریح کرد: در هر صورت بازیکنان ما با تمام قدرت و غیرت خود در این رقابت هم به میدان خواهند رفت و تلاش می کنیم با پیروزی پرگل بتوانیم دوباره در لیگ برتر حضور داشته باشیم.

سرپرست تیم شاهین کرمانشاه اضافه کرد: در مرحله مقدماتی رقابت ها باتوجه به مشکلاتی که داشتیم، از جمله مصدومیت تعدادی از بازیکنان کلیدی، عملکرد چندان خوبی نداشتیم، اما در مرحله نهایی با توجه به اینکه این بازیکنان را در اختیار داشتیم، بهتر عمل کردیم.

وی در ادامه با بیان اینکه تیم شاهین تا به اینجای رقابت های لیگ دسته اول فوتسال با مشکلات مالی زیادی دست و پنجه نرم کرده، افزود: اکنون هم که در هفته پایانی رقابت ها قرار داریم، برای اعزام تیم به آبادان با مشکل مالی زیادی مواجه هستیم.

احسانی متذکر شد: برای اعزام تیم به آبادان حداقل به حدود 10 میلیون تومان پول نیاز داریم، اما متاسفانه کسی تاکنون دستمان را نگرفته و انتظار داریم مسئولین حداقل برای هفته  پایانی به تیم ما توجه کنند.

تیم شاهین کرمانشاه در پایان هفته پنجم رقابت های لیگ دسته اول فوتسال کشور با کسب سه پیروزی، یک مساوی و یک باخت از مجموع پنج بازی خود و با 10 امتیاز صدرنشین جدول گروه اول شده است.

انتهای پیام  

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی كرمانشاه فوتسال لیگ دسته اول فوتسال تیم شاهین کرمانشاه شاهین کرمانشاه لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۸۰۰۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سپاهان و تراکتور محکوم به پیروزی برابر استقلال و پرسپولیس

به گزارش خبرنگار مهر، لیگ برتر فوتبال به هفته‌های پایانی خود نزدیک می‌شود و تیم‌های بالای جدولی و پایین جدولی رقابت شدید با یکدیگری برای کسب عنوان قهرمانی و بقا در لیگ برتر دارند. استقلال تهران و پرسپولیس به ترتیب با ۵۳ و ۵۲ امتیاز در رده‌های اول و دوم جدول قرار دارند و پس از این دو تیم، سپاهان و تراکتور به ترتیب با ۴۵ و ۴۰ امتیاز در رده‌های سوم و چهارم قرار گرفته‌اند.

رقابت‌های باشگاهی در آسیا از فصل آینده با فرمتی جدید آغاز به کار می‌کند و دیگر لیگ قهرمانان آسیا نخواهیم داشت و به جای آن دو تورنمنت لیگ نخبگان آسیا و لیگ قهرمانان آسیا ۲ برگزار می‌شود.

با توجه به عملکرد نمایندگان ایران در آخرین فصل از رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا، سهمیه کشورمان در لیگ نخبگان، یک صعود مستقیم و یک صعود به پلی‌آف خواهد بود و در لیگ قهرمانان آسیا ۲ نیز یک صعود مستقیم داریم. بنابراین ایران در مجموع برای فصل آینده رقابت‌های آسیایی ۲+۱ سهمیه خواهد داشت و این بدان معناست که قهرمان لیگ برتر و جام حذفی به همراه تیم دوم لیگ می‌توانند در رقابت‌های آسیایی سال آینده شرکت کنند و تیم سوم لیگ جایی در آسیا نخواهد داشت.

سپاهان در فاصله ۶ هفته تا پایان مسابقات با پرسپولیس که در رده دوم قرار دارد، اختلاف ۷ امتیازی دارد و تراکتور نیز ۱۲ امتیاز از سرخ‌پوشان پایتخت کمتر دارد؛ سپاهان به مراتب کار راحت تری نسبت به تراکتور برای رسیدن به جایگاه دوم جدول دارد و از آنجا که یک بازی رو در رو نیز با سرخ‌ها دارد، پیروزی در این بازی می‌تواند شاگردان «ژوزه مورایس» را به کسب سهمیه آسیایی نزدیک کند.

کد خبر 6090510

دیگر خبرها

  • برتری و صعود یک پله‌ای پاس همدان در گروه اول
  • وعده رییس فدراسیون والیبال به ساحلی‌بازان برای صعود به المپیک
  • پرونده شمشیربازی ایران با حذف سازنچیان بسته شد
  • دختر شمشیرباز اسلحه اپه ایران از کسب سهمیه بازماند
  • صعود مدعیان به مرحله نیمه نهایی رقابت‌های تنیس ساحلی
  • سپاهان و تراکتور محکوم به پیروزی برابر استقلال و پرسپولیس
  • ناکامی دو ملی‌پوش شمشیربازی در کسب سهمیه المپیک
  • محمد اسماعیلی در مرحله نیمه نهایی حذف شد
  • سیتی شماره دو با گواردیولای شماره دو: صعود!
  • سپاهان صعود کرد، پرسپولیس حذف شد