Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-30@08:51:43 GMT

50درصداتوبوس‌ها گازوئیلی هستند

تاریخ انتشار: ۷ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۳۸۰۱۲۶

شهردار تهران گفت: در حال حاضر ۵۰ درصد از اتوبوس‌های تهران گازوئیلی هستند که سهم بسیاری در آلاینده‌های تهران دارند. ناطقان: مراسم رونمایی از یک دستگاه اتوبوس تمام برقی تولید داخل و انعقاد تفاهم نامه تامین ۲۰۰ دستگاه اتوبوس برقی برای پایتخت، با همگاری دانشگاه تهران، معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و شرکت خودروساز زرین خودرو اصفهان، برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



پیروز حناچی، شهردار تهران در این مراسم گفت: قبل از شرایط کرونا در نظرسنجی که از مردم تهران انجام شد، آلودگی و ترافیک دو مشکل عمده کلانشهر تهران تشخیص داده شد.

او ادامه داد: این مشکل همه کلانشهرها در دنیا و همچنین ایران است‌.

شهردار تهران ادامه داد: در حال حاضر ۵۰ درصد از اتوبوس‌های تهران گازوئیلی هستند که سهم بسیاری در آلاینده‌های تهران دارند.

حناچی افزود: این فناوری می‌تواند به زنجیره فناوری در خودروهای برقی و شخصی نیز کمک کند و برای اتوبوس‌های موجود در داخل کشور توسعه یابد.

شهردار تهران با بیان اینکه انتظار حمایت دولت را در این زمینه داریم، گفت: با تفاهمنامه امروز به سمت تولید انبوه اتوبوس برقی می رویم.

شهردار تهران گفت: در بودجه ۱۴۰۰، ۵۰۰ میلیارد برای توسعه اتوبوس برقی پیش بینی شده که اگر موافق باشید بخشی از آنرا برای پیمایش این مسیر در نظر می‌گیریم. منبع: خبر انلاین برچسب ها: اتوبوس های تهران ، گازوئیلی ، آلاینده ها

منبع: ناطقان

کلیدواژه: اتوبوس های تهران گازوئیلی آلاینده ها شهردار تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۸۰۱۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود اتوبوس‌های نو­ به ناوگان حمل و نقل عمومی پایتخت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، به گفته مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران، اکنون دو هزار دستگاه اتوبوس در تهران به مردم خدمت رسانی می‌کنند که قرار است این­ تعداد تا پایان برنامه چهارم شهر تهران به ۵ هزار دستگاه افزایش یابد.

 

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • خروج علیه شهردار تهران
  • اولین تاکسی برقی وارد اراک می‌شود
  • واکنش روزنامه شهرداری به افشای قرارداد ۲ میلیارد یورویی
  • ورود اتوبوس‌های نو­ به ناوگان حمل و نقل عمومی پایتخت
  • نوسازی ۷ برابری اتوبوس های پایتخت نسبت به دوره قبل مدیریت شهری
  • پاسخ مدیرعامل شرکت اتوبوسرانی به منتقدان/ اتوبوس‌های برقی قادرند چه مسافتی را طی کنند+ فیلم
  • قرارداد در چین؛ دلخوری در شورای شهر | کدام قرارداد زاکانی تنش‌زا شده؟
  • قرارداد در چین؛ دلخوری در شورای شهر تهران/ چرا قرارداد زاکانی با چینی‌ها بحث‌برانگیز شد؟
  • رقم پرداختی ما به حوزه حمل و نقل ۳۴ همت است
  • عامل ضرب و شتم شهروندان در یک اتوبوس دستگیر شد