Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش البرز روز دوشنبه درآیین افتتاح پایگاه های تابستانی این استان که در آموزش و پرورش ناحیه چهار کرج برگزارشد، اظهارداشت: آموزش و پرورش استان همانند سال‌ قبل و با رعایت شیوه‌نامه بهداشتی ستاد مقابله با کرونا و به منظور پرکردن مفید اوقات فراغت دانش آموزان در تابستان، برپایی کلاس‌های ورزشی، فرهنگی و هنری را به ۲ صورت حضوری و از طریق شبکه آموزشی شاد در دستورکاری قرار داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرشته فهمیده خاطرنشان کرد: پایگاه های تابستانی با هدف غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان، استمرار فعالیت های پرورشی سال تحصیلی در طول تابستان، ارتقاء سطح دانش و بینش اعتقادی، علمی، اجتماعی، مهارت های فنی حرفه ای و فرهنگی هنری و همچنین فعالیت های ورزشی دایر شده اند.

وی تصریح کرد: کلاس‌های غنی سازی اوقات فراغت در حوزه آموزش و پرورش البرز به دور از هر گونه تجمع و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برنامه ریزی و سازماندهی شده است.

وی با اشاره به اینکه ۶۹۵ پایگاه غنی سازی اوقات فراغت دراستان دایرشده است، عنوان کرد: آموزش و پرورش البرز دارای ۹۳ کانون فرهنگی و تربیتی، دارالقرآن، کانون های ورزش درون و برون مدرسه ای ورزشی و پژوهش سراهایی است که به عنوان یک ظرفیت مؤثر در راستای برپایی پایگاه‌های اوقات فراغت فعالیت می‌کنند.

فهمیده بیان داشت: نام نویسی از دانش آموزان برای شرکت در کلاس‌های تابستانی در مدارس ، کانون‌های فرهنگی و تربیتی و سایر پایگاه ها همچنان ادامه دارد.

وی یادآورشد: کارگاه فرهنگی، هنری و ادبی از جمله نقاشی، سفال‌گری، شعر و قصه گویی، روباتیک، آزمایش‌های علمی، شاهنامه خوانی و هنرهای دستی و برخی از رشته های ورزشی به صورت حضوری  و محدود در حال برگزاری است.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش البرز در ادامه به فلسفه وجودی پایگاههای تابستانی مدیریت اوقات فراغت در رشته های مختلف برای دانش آموزان پرداخت و افزود: به جهت شرایط خاص کرونا، بیش از ۹۰ درصد فعالیت‌ها به صورت مجازی و فعالیت های حضوری در فضاهای عمدتا باز و با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی به منظور حفظ سلامت دانش آموزان انجام می شود.

وی تاکید کرد: اوقات فراغت به عنوان یک فرصت می‌تواند زمینه ساز پذیرش مسوولیت‌های اجتماعی و موجب رشد همه جانبه شخصیت دانش آموزان و نوجوانان شود.

استان البرز ۴۷۳ هزار دانش آموز دارد که هر ساله حدود ۸۰ هزار نفرآن زیر پوشش طرح پایگاه های تابستانی قرار می گیرند.

برچسب‌ها مدارس گذران اوقات فراغت البرز

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مدارس گذران اوقات فراغت البرز مدارس گذران اوقات فراغت البرز آموزش و پرورش البرز اوقات فراغت دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۸۰۲۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشنواره «صدای پای خورشید» در همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی در این مراسم با بیان اینکه دانش آموزان تاثیر بسیاری در توسعه و پیشرفت کشور دارند گفت: آنان آینده سازان این کشور هستند و باید با آموزش درست و هنرمندانه آنان را برای کشور آماده کرد.

حمیدرضا حاجی بابایی با اشاره به اینکه دانش آموزان باید به توانایی های کشور اعتماد داشته باشند، افزود: اگر قرار است اتفاقی در کشور روی دهد تنها از طرق آموزش و پرورش انجام می پذیرد.

این مراسم با همکاری آموزش و پرورش و بسیج سپاه همدان برگزار شد.

دیگر خبرها

  • جشنواره «صدای پای خورشید» در همدان
  • شرکت ۳۰ هزار دانش‌آموز البرزی در کنکور
  • اردو‌های تابستانی دانش‌آموزان یمنی 
  • طرح پنج شنبه‌های طلایی و دوری دانش آموزان از فضای مجازی
  • برنامه‌های فرهنگی و هنری اوقات فراغت مساجد اردبیل گسترش می‌یابد
  • برنامه‌های فرهنگی،هنری اوقات فراغت در مساجد اردبیل گسترش می‌یابد
  • البرز به ۱۱ هزار کلاس درس جدید نیاز دارد
  • برنامه‌های فرهنگی، هنری و تربیتی اوقات فراغت در محلات با محوریت مساجد گسترش می‌یابد
  • کمبود زمین برای ساخت مدرسه در البرز/ درخواست کمک از دستگاههای ملی
  • ‌پیگیری بیش از ۱۰۰ برنامه کانون‌های مساجد فارس برای ایام تابستان