Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهدی سعادتی بیشه گفت: ساخت و تولید یک تکنولوژی سال‌ها طول می‌کشد اما به دلیل حساسیت رهبر انقلاب در این حوزه شاهد چنین حرکت اساسی و زیربنایی بودیم و باز هم سپاه خط شکن شد البته همواره شاهد این توفیقات بوده ایم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مهدی سعادتی بیشه در گفتگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی مرصاد اظهار داشت: خوشبختانه از چندین ماه قبل، مجموعه های مختلف از جمله سپاه و ستاد اجرای فرمان امام(ره) را به کمیسیون امنیت ملی دعوت کردیم و خبرهای خوبی راجع به ساخت واکسن کرونا داشتیم، منتظر ماندیم و البته قرار بود که شهریورماه این موضوع به نتیجه برسد اما به دلیل تاکیدات مقام معظم رهبری و تلاش نیروهای سپاه شاهد آیین رونمایی از این واکسن طی روز گذشته بودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با بیان اینکه رسما کارآزمایی بالینی این واکسن آغاز شده، افزود: این واکسن در دانشگاه علوم پزشکی بقیة الله (عج) سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ساخته شد و تجربه بسیار مهم و موفق بود.

سعادتی گفت: نیروهای نظام و انقلاب همواره در تاریخ ۴۳ ساله انقلاب نشان دادند در دانش هسته ای، سلول های بنیادی، نانوتکنولوژی و... موفق بوده اند و هر جا که اراده کردند با عنایت خداوند و اهل بیت(ع) شاهد رسیدن به مراحل خوب و خود اتکایی بودیم.

سعادتی گفت: ساخت و تولید یک تکنولوژی سال‌ها طول می‌کشد اما به دلیل حساسیت رهبر انقلاب در این حوزه شاهد چنین حرکت اساسی و زیربنایی بودیم و باز هم سپاه خط شکن شد البته همواره شاهد این توفیقات بوده ایم.

وی با تبریک این افتخار عنوان کرد: دیگر کشورهای دنیا نتوانستند در فضایی که کارشکنی های بسیاری در قالب تحریم وجود دارد، چنین حرکت انسان دوستانه ای را انجام دهند در واقع در حالی که آنها حقوق بشر را زیر پا می گذارند ما به مرحله ای از تولید واکسن نورا رسیدیم.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: مقام معظم رهبری با تلقیح واکسن کرونای ایرانی به دنیا پیامی داشتند که باید به جوانان اعتماد کنیم و خودباوری را مدنظر قرار دهیم و نشان دادند به همه قول ها و وعده هایشان در ابتدا خود عمل می‌کنند.

سعادتی خاطرنشان کرد: خدا را شاکریم که چنین رهبری داریم و حرف و عملشان یکی است و با افتخار  واکسن تولید داخل را تزریق کردند.

وی افزود: کشور ما کشوری است که در همه ابعاد سیاسی، اجتماعی، فرهنگی، دینی، امنیتی، نظامی، دفاعی، پزشکی، صنعتی حرف برای گفتن دارد و از جوانانی سرآمد برخوردار است.

سعادتی گفت: قدر این نظام را بدانیم و به این تفکر خوب ما می‌توانیم با جوانان غیور، برومند، با اراده، فکور، خلاق و مبتکر کشور را به قله‌ها برسانیم.

وی عنوان کرد: این اتفاق مبارکی که در انتخابات ۲۸ خرداد افتاد و رئیس جمهوری ولایی، جهادی، انقلابی، اجرایی، ضد فساد و حامی تفکر این جوانان که به آنها اعتماد و توجه نشده، انتخاب شد.

سعادتی خاطرنشان کرد: با وجود تأکیدات مقام معظم رهبری درباره توجه به تولید داخل، دولت آقای روحانی به این موضوع توجه نکرد با این حال امیدواریم با اتکا به چنین جوانانی در آینده شاهد خبر های خوب و جدیدی باشیم و کشور به مرحله ای از خود اتکایی و خود کفایی برسد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مقام معظم رهبری در کنار این حرکت های ظالمانه دشمنان فرمودند فرمول تولید این واکسن را به همه جهان بدهید تا بشریت بتواند از آن استفاده کند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: مقام معظم رهبری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۸۰۳۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جمعی از معلمان با رهبر انقلاب دیدار می‌کنند

همزمان با سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلّم، جمعی از معلمان و فرهنگیان سراسر کشور، صبح چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت با حضور در حسینیه امام خمینی(ره) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار خواهند کرد.

این برنامه، از جمله دیدارهای سالانه رهبر معظم انقلاب است که در تکریم مقام معلم بطور پیوسته برگزار شده است.

 

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی امام و رهبری

دیگر خبرها

  • جمعی از معلمان روز معلم با رهبر انقلاب دیدار می‌کنند
  • جمعی از معلمان با رهبر انقلاب دیدار می‌کنند
  • استاندار هرمزگان: خلیج فارس خانه ایرانی‌ها‌ست
  • جلب اعتماد نیروی کار منجر به رشد بهره‌وری می‌شود
  • توصیه‌ای که رهبر انقلاب برای پژوهشگاه رویان داشته‌اند
  • اوقاف با افتخار خود را پیشرو در مسیر انقلاب می‌داند/ تولیدات جوانان ایرانی می‌تواند سود فراوانی برای صنعت و کشاورزی داشته باشد
  • ببینید | خبر مهمی که رهبر انقلاب از رادیو شنیدند
  • یک واکسن دیگر در لیست واکسیناسیون کودکان ایرانی
  • شاهد پیشرفت و تعالی حاکمیت اسلام هستیم
  • ببینید | پوستر متحرک سروده‌ رهبر انقلاب در آستانه حمله سپاه به اسرائیل