Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهاجم تیم ملی آلمان معتقد است تعدادی از بهترین بازیکنان دنیای فوتبال در تیم ملی انگلیس توپ می زنند و سه شیرها می توانند برای مانشافت خطرساز باشد.

به گزارش طرفداری و به نقل از گل، تیم ملی آلمان بعد از قرار گرفتن در رده دوم گروه خودباید روز سه شنبه برای دیدار مرحله یک هشتم نهایی مقابل انگلیس به لندن سفر کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سه شیرها در حالی از گروه خود صعود کردند که در هر سه دیدار مرحله گروهی گلی دریافت نکردند و حال کای هاورتس، مهاچم تیم ملی آلمان می گوید هم تیمی هایش برای شکست دادن انگلیس باید در بهترین فرم خود باشند. هاورتس در کنفرانس خبری پیش از این بازی گفت: 

بازی خاصی برای من است. برخی از بازیکنان انگلیس را می شناسم. یک سال در لندن زندگی کرده ام اما در کل رویکردم در مورد این بازی همانند سایر مسابقات است. بازی بزرگی برای ماست و می خواهیم هر کاری در توانمان است برای پیروزی انجام دهیم. انگلیس برخی از بهترین بازیکنان جهان را دارد. البته آنها هنوز هم می توانند بهتر شوند اما در خط حمله بازیکنانی با مهارت های فوق العاده ای دارند. از سوی دیگر حس می کنم قدرت دو تیم برابر خواهد بود. همه ما برای این بازی هیجان داریم. 

مهاجم باشگاه چلسی در پاسخ به این که آیا بازیکنان انگلیس با توجه به تجربه حضورشان در لیگ برتر نسبت به آلمان برتری دارند نیز گفت:

این یک مزیت نیست. بازیکنان زیادی داریم که در مسابقات بزرگ به میدان رفته اند. بازیکنان ما از سطح و قدرت حریف خبر دارند.  

هاورتس در مورد تاثیر توماس مولر در ترکیب تیم ملی آلمان نیز گفت:

او همانند یک بازیکن-مربی است. او سومین مربی است که ما داریم. توماس خیلی بامزه است اما در زمین مسابقه رفتاری حرفه ای دارد. حضور او در زمین مسابقه اهمیت زیادی دارد و قطعا ما را به جلو می برد.

برنده دیدار آلمان و انگلیس باید در مرحله یک چهارم نهایی مقابل برنده سوئد و اوکراین قرار بگیرد.  

اخبار داغ 

فیلم 18+ / رسوایی زن شوهردار و همخوابی مرد متاهل با معشوقه اش بدون سانسور با علی خسروی: در واکسن ضعیف عمل کردید؛ نمی دانم کدام‌تان کمیسیون می‌گیرید! دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی ایران باقی ماند؛ خبر اختصاصی طرفداری تایید شد پرسپولیس و سپاهان در مسیر قهرمانی | استقلال سر راه سپاهان، استقلالی ها سد راه پرسپولیس روی کین: اگر جای رونالدو بودم، تا رختکن به دنبال ژائو فلیکس می دویدم کریستیانو رونالدو، زدن 52 ضربه آزاد در تورنمنت های بزرگ ملی و تنها یک گل

منبع: طرفداری

کلیدواژه: تیم ملی آلمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۸۰۳۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«احمدعباسی» آقای گل جام ملت‌ها شد

 سعید احمدعباسی، راس تیم ملی فوتسال ایران به عنوان بهترین بازیکن جام ملت‌های فوتسال آسیا ۲۰۲۴ انتخاب شد.

سعید احمدعباسی که یکی از بازیکنان باتجربه تیم ملی است، در این مسابقات از بازیکنان تاثیرگذار ایران بود و توانست ۸ گل در این مسابقات به ثمر برساند که یکی از آنها در دیدار فینال و در جریان پیروزی ۴ بر ۱ برابر تایلند بود.

باقر محمدی، دروازه‌بان تیم ملی فوتسال ایران به عنوان بهترین دروازه‌بان جام انتخاب شد.

همچنین تیم فوتبال تایلند، جایزه بازی جوانمردانه را دریافت کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • تاپ شات؛ روزی که آسمان انگلیس با شاهکار ژوزه مورینیو آبی شد
  • ماهر در ساکت کردن منتقدان؛ کای هاورتس به رکورد الکسیس سانچز رسید
  • مطهری: خیلی‌ها قبول نمی‌کردند به تراکتور بیایند
  • مطهری: یحیی نه؛ مسئولیت فنی تیم با من است | برای حیثیت خودمان بازی خواهیم کرد
  • لواندوفسکی: آقای گلی؟ اگر همه بازیکنان عملکرد خوبی داشته باشند، گلزنی برای من هم راحت‌تر می‌شود
  • «نوبت لیلی» نامزد جشنواره سریال آلمان شد
  • جدول کفش طلای 24-2023؛ همان همیشگی!
  • تاجگذاری باشکوه والیبال ایران: قهرمان جهان شدیم
  • دانش‌آموزان نابغه ایرانی بر بام والیبال جهان ایستادند
  • «احمدعباسی» آقای گل جام ملت‌ها شد