Web Analytics Made Easy - Statcounter

هافبک صنعت نفت آبادان با اشاره به برتری تیمش برابر سایپا، مدعی است در ادامه مسیر تلاش خواهند کرد انتظار هواداران را برآورده کنند.

به گزارش "ورزش سه"، نفت در آبادان بعد از مدت‌ها به برد دست یافت و توانست سایپا را در دیداری حساس شکست دهد. محمود مطلق زاده هافبک نفتی‌ها در خصوص این بازی گفت: بازی حساس و تعیین کننده‌ای بود و ما در برابر تیم خوب سایپا محکوم به برد بودیم و پیروزی در این بازی برای ما از نان شب هم واجب تر بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خوشبختانه موفق شدیم در این بازی 6 امتیازی در خانه به پیروزی برسیم و روحیه از دست رفته خود را دوباره به دست بیاوریم.

 

وی درباره بازی هفته آینده این تیم مقابل نفت مسجد سلیمان گفت: این بازی همانند بازی با سایپا از اهمیت بالایی برای ما برخوردار است. دربی‌ها همیشه حساسیت خاص خود را داشته است ما به فاصله یک امتیاز از یکدیگر قرار داریم و برای اینکه وضعیت خود را بهبود ببخشیم و با خیال راحت به ادامه مسابقات بپردازیم به سه امتیاز این بازی حیاتی نیاز مبرمی داریم.

 

هافبک صنعت نفت در مورد برگزاری اردو این تیم در تهران گفت: اردوی تهران به نظرم یکی از بهترین اتفاقاتی بود که در این فصل برای تیم ما رقم خورد. این اردو به ما خیلی کمک کرد تا از نظر بدنی و روانی ریکاوری شویم به آمادگی بهتری برای برگزاری بازی ها برسیم.  از طرفی شرایط خوب آب و هوایی و بازی های دوستانه خیلی به ما کمک کرد.

 

مطلق زاده درباره شرایط تمدید قراردادشان و خواسته هواداران نفت در این زمینه گفت: هواداران همیشه به ما لطف داشتند و امیدوار هستم بتوانیم نتیجه‌ای بگیرم که پاسخگو محبت آنها باشیم. همیشه سعی کردم در این دو سالی که در این تیم حضور دارم با تمام وجودم بازی کنم و همیشه هواداران از من حمایت کرده اند. با تمام وجودم دوست دارم در صنعت نفت بمانم و بتوانم به این تیم خدمت کنم.

 

مطلق زاده درباره پیش‌بینی‌اش از عملکرد تیمش در پایان فصل گفت: ما در نیم فصل اول وضعیت خوبی داشتیم و می‌توانستیم سهیمه آسیایی را کسب کنیم اما متاسفانه برخی از مشکلات مانع آن شد که تیم به نتیجه خوب خود ادامه دهد. اما حالا همه چیز گذشته و ما اکنون در بین 10 تیم برتر لیگ حضور داریم و به دنبال آن هستیم که صنعت نفت در پایان لیگ یک رتبه تک رقمی کسب کند.

صنعت نفت آبادان محمود مطلق زاده

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: صنعت نفت آبادان محمود مطلق زاده مطلق زاده صنعت نفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۸۰۴۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چلسی دربی لندن را از تاتنهام برد

آبی‌های لندن در نبرد خانگی با رقیب همشهری خود به پیروزی دست پیدا کردند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در دیداری معوقه از هفته بیست‌و‌ششم لیگ برتر انگلیس، شب گذشته (پنجشنبه) از ساعت 22 به وقت تهران در ورزشگاه استمفوردبریج شهر لندن تیم فوتبال چلسی میزبان رقیب همشهری خود تاتنهام بود و این تیم را با نتیجه 2 بر صفر از پیش رو برداشت.

تروه چالوبا در دقیقه 24 و نیکولاس جکسون در دقیقه 72 گل‌‌های چلسی را در این بازی به ثمر رساندند تا آبی‌های لندن موفق به کسب چهاردهمین پیروزی‌ خود در این فصل لیگ برتر انگلیس شوند و با 51 امتیاز به رده هشتم جدول صعود کنند.

زور چلسی به شگفتی‌ساز فصل نرسید

 

تاتنهام اما با قبول دهمین باختش در این فصل، با 60 امتیاز در رده پنجم باقی ماند. این در حالی است که منچستریونایتد با شش امتیاز فاصله نسبت به تاتنهام در رده ششم قرار دارد و تنها سه هفته دیگر به پایان فصل جاری باقی مانده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رئیس کل سازمان نظام پزشکی عنوان کرد؛ اهمیت جایگاه مامایی در خروج از سیاه چاله جمعیتی
  • چرا دویچه وله از ایران عصبانی است؟
  • تشییع و خاکسپاری مادر شهید ایزدیان در مسجدسلیمان+فیلم
  • اهمیت توسعه میادین مشترک کشور با سرمایه مردمی و توان بخش خصوصی
  • شادی ممنوع برای باقری در دربی خانوادگی
  • ۱۰ نکته از دربی دیده نشده هفته ۲۵ لیگ برتر
  • معرفی یک گلر جدید از تیم اخباری(عکس)
  • وحدت در آزادی مطلق، کبریت بی‌خطر!
  • چلسی دربی لندن را از تاتنهام برد
  • پیروزی استقلال آبی پوشان ملاثانی در فوتبال دسته اول