Web Analytics Made Easy - Statcounter

انتشارات کتاب نیستان دو مجموعه از اشعار ساعد باقری را با عناوین «بی‌تو» و «پیاده‌روی در اتوبوس» را با صدای شاعر منتشر کرد. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم‌‌، انتشارات کتاب نیستان دو کتاب صوتی از شعرهای ساعد باقری را منتشر و روانه بازار نشر کرد.

کتاب صوتی «بی تو» مجموعه غزل‌هایی منتخب از ساعد باقری است که دارای مضامینی عاشقانه و اجتماعی است و در انتشارات نیستان به صورت صوتی و با صدای  شاعر منتشر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مجموعه غزل‌هایی ساعد باقری در این مجموعه عموماً درباره عشق، احساسات و عواطف رقیق قلب آدمی و مسائل اجتماعی است. یکی از شعرهای این مجموعه به این قرار است: 

بگو که هر حرف تلخت 
ترانه‌ای بر لبم شد

بزن که هر نیش زخمت 
ستاره ای در شبم شد

بگو که هر حرف تلخت 
ترانه‌ای بر لبم شد

از آن شب گرم وحشی 
که شعله در خون من ریخت

کدام برف زمین‌گیر
حریف تاب و تبم شد

کلید قفل زبان تو
ترانه‌‌های جهان تو

تفاوت از چشمم افتاد
که عاشقی مذهبم شد

انتشارات نیستان همچنین کتاب صوتی دیگری از ساعد باقری را نیز منتشر کرده است. «پیاده‌روی در اتوبوس» دربردانده‌ غزل‌ها، شعرهای نیمایی و شعرهای سپید با مضامین عاشقانه و عارفانه از این شاعر نام آشنای معاصر است.

برخی از عناوین اشعار این کتاب عبارتند از: شکرانه، دو کلمه حرف بی حساب، دیگر چه می‌خواهی؟، صریح و ساده، قرار جاودانگی، داستان عشق، مرگ من یعنی، با فاصله فرقی نیست، اتوبوس، ناگزیر، نزدیک، زمهریر، تنها در انتها، واژه‌‌ رحمت، زمین خورده، نگاهت را ادامه بده، مکافات، مجسمه، حرف‌هایی برای این هفت قدم و... .

کتاب صوتی «عطر دارچین» شنیدنی شد

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کتاب صوتی ۸ ۴۲ درصد ۳ ۴۶ درصد کتاب صوتی ساعد باقری کتاب صوتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۸۰۴۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

« نئوتنالیتی » شنیدنی شد/ انتشار مجموعه «قاوال مکتبی»

۲ آلبوم «نئوتنالیتی» اثر سیاوش دمیریان و «قاوال مکتبی» با هنرمندی خدایار خدادوست عنوان ۲ آلبومی هستند که به تازگی در دسترس مخاطبان موسیقی کلاسیک و موسیقی نواحی ایران قرار گرفته است.   به گزارش مهر، آلبوم های «نئوتنالیتی» و «قاوال مکتبی» ۲ پروژه جدید در فرآیند تولید و فروش محصولات موسیقایی هستند که با هنرمندی سیاوش دمیریان و خدایار خدادوست در قالب ۲ اثر مجزا منتشر شده اند.   «نئوتنالیتی» عنوان یکی از تازه ترین مجموعه های منتشر شده حوزه موسیقی است که با هنرمندی سیاوش دمیریان و در حال و هوایی متفاوت پیش روی مخاطبان قرار گرفته است.   آهنگسازانی چون محمدسعید شریفیان، امیر علوی، فریبا علیپور، رضا والی، مهسا سیاوشی و مهران روحانی پیش روی مخاطبان قرار گرفت.   «چند سال پیش» به آهنگسازی مهران روحانی، «بلوهانس» به آهنگسازی رضا والی، «فانتزی» به آهنگسازی محمدسعید شریفیان، «۹ هایکو برای پیانو» به آهنگسازی مهسا سیاوشی، «لونتیک» به آهنگسازی فریبا علیپور، «الژی» و «۳ اسکچ برای پیانو» به آهنگسازی امیر علوی از جمله آثاری هستند که در این آلبوم گنجانده شده اند.   آلبوم «قاوال مکتبی» نیز با هنرمندی خدایار خدادوست اثری در حوزه موسیقی منطقه آذربایجان است که در قالب پروژه بی کلام در دسترس مخاطبان قرار گرفته است.   «مارش»، «جنگی»، «آذری»، «بلدی»، «یاللی»، «استرومبا»، «آت قاجدی»، «لیریک»، «آرازباری منصوریه»، «ترکمه»، «قوشاشاپالاخ»، «میرزه ای واغزالی»، «شالاخو»، «قزافی»، «قایتاغی»، «لزگی»، «آغیر- کند»، از جمله آثاری هستند که در این آلبوم پیش روی مخاطبان قرار گرفته اند.   این پروژه موسیقایی چندی پیش موفق به دریافت جایزه باربد و مقام اول در بخش ویژه پژوهشی موسیقی نواحی در سی ونهمین جشنواره بین المللی موسیقی فجر هم شده بود. کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • چاپ دوم کتاب «ترجیع‌بند در شعر نو» منتشر شد
  • انتشار کتاب ماهی جان در قزوین
  • ۱۰ عنوان به مجموعه کتاب‌های کودکی نامداران اضافه می‌شود
  • « نئوتنالیتی » شنیدنی شد/ انتشار مجموعه «قاوال مکتبی»
  • انتشار کتاب «ماهی جان» در قزوین
  • قم در ارائه خدمات مکان محور رتبه نخست کشور را در اختیار دارد
  • آمادگی هند برای تولید کتاب‌های صوتی با هوش مصنوعی
  • ببینید | نماهنگ «نحن المقاومون» با صدای ابوذر روحی منتشر شد
  • صنعت نشر هند برای تولید کتاب‌های صوتی با هوش مصنوعی آماده می‌شود
  • مجموعه بیانات شهید بهشتی دربارۀ نماز منتشر شد