Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی درباره آخرین وضعیت لایحه دائمی شدن همسان سازی حقوق بازنششتگان تأمین اجتماعی توضیح داد. - اخبار اجتماعی -

علی کریمی فیروزجایی نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم با اشاره به اهمیت متناسب‌سازی و همسان‌سازی حقوق بازنشستگان اظهار کرد: به موازات دولت و مجلس موضوع همسان‌سازی حقوق بازنشستگان در یک سال گذشته مطرح شد و در مجلس در قالب طرحی به این موضوع پرداخته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: برهمین اساس نمایندگان مجلس  در قالب طرحی به موضوع همسان‌سازی و متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان پرداخته‌اند اما با توجه به اصل 75 که تأکید شده است این گونه طرح‌ها بار مالی دارد باید لایحه‌ای از سوی دولت به مجلس ارسال شود.

کریمی فیروزجایی اضافه کرد: البته دولت دیرهنگام لایحه‌ای را طی دو هفته گذشته به صورت دو فوریتی آماده کرده است که بنابر اعلام آقای نوبخت قرار است این لایحه در اختیار مجلس شورای اسلامی قرار بگیرد.

نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی گفت: برای اجرای مستمر متناسب‌سازی نیازمند به لایحه اشاره شده هستیم چرا که با توجه به بار مالی متناسب‌سازی مجلس نمی‌تواند به صورت طرح این موضوع را تصویب کند.

وی اضافه کرد: در لایحه بودجه 1400 اعتباراتی برای همسان‌سازی حقوق بازنشستگان پیش‌بینی شده است و امیدواریم طی روزهای آینده این لایحه از سوی دولت در اختیار مجلس قرار بگیرد.

کریمی فیروزجایی خاطرنشان کرد: امکان دارد این لایحه از سوی دولت دوازدهم به مجلس ارائه شود و در نهایت در دولت بعدی اجرا شود و در این لایحه به دائمی شدن همسان‌سازی حقوق بازنشستگان و تامین بار مالی آن اشاره شده است.

میزان وام قرض‌الحسنه بازنشستگان تأمین اجتماعی افزایش یافتمیزان حقوق و مزایای بازنشستگان تأمین اجتماعی با 20 سال سابقه بیمه‌ای اعلام شد + فیلموام ازدواج فرزندان بازنشستگان کشوری امروز واریز می‌شود

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سازمان تامین اجتماعی اخبار بازنشستگان ۸ ۴۲ درصد ۳ ۴۶ درصد سازمان تامین اجتماعی اخبار بازنشستگان همسان سازی حقوق بازنشستگان مجلس شورای اسلامی تأمین اجتماعی متناسب سازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۸۰۴۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قالیباف: اراده دولت و مجلس اجرای متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان است

به گزارش «نماینده»، محمدباقر قالیباف در جلسه علنی امروز مجلس و در پاسخ به تذکر آصفری نماینده اراک مبنی بر علت اجرایی نشدن متناسب سازی حقوق بازنشستگان تصریح کرد: در پایان سال گذشته احکام و تبصره‌های بودجه ۱۴۰۳ به دولت ابلاغ شد و دولت مجوزی برای تامین اعتبار از محل یک درصد ارزش افزوده برای متناسب سازی حقوق بازنشستگان پیدا کرد.

وی اضافه کرد: بر این اساس دولت هیچ مشکل قانونی برای تامین اعتبار و پرداخت ندارد اگر مشکلی در فروردین‌ماه بوده به صورت قطع در اردیبهشت‌ماه رفع شده و باید انجام شود.

رئیس مجلس شورای اسلامی در پایان اظهار کرد: به بازنشستگان این اطمینان را می‌دهم که اراده دولت و مجلس شورای اسلامی بر اجرای متناسب سازی حقوق بازنشستگان است که دولت مجوز قانونی دارد و تامین اعتبار هم صورت گرفته است.

دیگر خبرها

  • قالیباف: اراده دولت و مجلس اجرای متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان است
  • قالیباف: دولت هیچ مشکل قانونی برای متناسب سازی حقوق بازنشستگان ندارد
  • خبر مهم قالیباف درباره حقوق بازنشستگان
  • خبر مهم قالیباف درباره حقوق اردیبهشت بازنشستگان | درباره همسان‌سازی حقوق اطمینان می دهم که ...
  • دولت هیچ مشکل قانونی برای متناسب سازی حقوق بازنشستگان ندارد
  • بازنشستگان مطمئن باشند که «همسان‌سازی حقوق» آن‌ها انجام می‌شود
  • برای متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان تامین اعتبار شده است
  • وعده قالیباف درباره اجرای همسان‌سازی حقوق بازنشستگان
  • بازنشستگان مطمئن باشند که «همسان‌سازی حقوق» آنان انجام می‌شود
  • سرمدی واله : هیچ مانع قانونی برای اجرای همسان سازی حقوق بازنشستگان وجود ندارد