Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@21:00:01 GMT

تشکیل ۵۵ فقره پرونده قاچاق سوخت در گلستان

تاریخ انتشار: ۷ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۳۸۰۴۹۰

تشکیل ۵۵ فقره پرونده قاچاق سوخت در گلستان

حسین نجف زاده در گفتگو با خبرنگار مهر اظهارکرد: در سال گذشته ۵۵ فقره پرونده قاچاق سوخت به ارزش تخلفاتی چهار میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال در استان تشکیل شد.

مدیر کل تعزیرات حکومتی گلستان بیان کرد: در سال جاری هم تاکنون ۶ فقره پرونده به ارزش ۹۳۰ میلیون ریال تشکیل شده است.

نجف زاده توضیح داد که پرونده سوخت نیروگاه علی آبادکتول، سرقت بوده و در دسته قاچاق قرار نمی گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی همچنین در خصوص تخلفات مالی بانک‌ها گفت: بیشترین تخلفات هم به دلیل اخذ سود بالاتر از رقم بانک مرکزی بوده است.

نجف زاده در خصوص تخلفات توزیع نهاده ها در سال گذشته هم بیان کرد: در سال گذشته در خوشبینانه‌ترین حالت ۵۴ درصد نهاده هایی که با ارز چهار هزار و ۲۰۰ وارد می‌شد به دست تولیدکننده می‌رسید و ۴۶ درصد نشتی داشت که این رقم در پایان سال به ۸۶ درصد رسید ولی ۱۴ درصد تخلف همچنان وجود دارد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی گلستان اضافه کرد: بالاترین پرونده ها در حوزه نهاده ها پرونده ای با جریمه ۱۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان بود که در دادگاه تجدید نظر به ۶ میلیارد تومان رسید.

طبق گفته وی پرونده تعهدات ارزی جریمه های سنگین داشته و شرکت هایی بودند که ارز دولتی دریافت اما کالایی وارد نکردند که در گلستان یک شرکت در این خصوص دو میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان جریمه بدوی شد.

کد خبر 5246029

منبع: مهر

کلیدواژه: گرگان حسین نجف زاده تعزیرات حکومتی قاچاق سوخت ویروس کرونا کرمانشاه بوشهر انتخابات 1400 گرگان قوه قضاییه آمار کرونا خطبه های نماز جمعه اردبیل شیوع کرونا ایلام هفته قوه قضاییه واکسن کرونا اراک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۸۰۴۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت گذاری پرونده زمینهای تغییر کاربری یافته در آمل

 

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، ‌‌مدیر جهاد کشاورزی آمل با اشاره به برگزاری جلسه کمیسیون تقویم در شهرستان آمل، از ارزیابی و قیمت گذاری ۲۰۰ فقره پرونده تغییر کاربری اراضی در جلسه کمیسیون تقویم این شهرستان خبر داد.

مهرداد فولاد افزود: جلسات این کمیسیون بر اساس دستورالعمل نحوه تقویم و ارزیابی اراضی زراعی و باغ‌ها موضوع قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغ‌ها برگزار می‌شود.

فولاد تصریح کرد: این جلسه با حضور نمایندگان فرمانداری و اقتصاد و دارایی برگزار و ۲۰۰ فقره پرونده ساخت و ساز غیرمجاز و یک فقره پرونده ساخت و ساز مجاز قیمت‌گذاری شد.

وی گفت: تصمیمات این کمیسیون در قیمت‌گذاری اراضی، ملاک عمل کمیسیون در پرداخت عوارض موضوع ماده ۲ و آرای مراجع قضایی در پرداخت جرائم نقدی قانون قرار می‌گیرد.

 

دیگر خبرها

  • انهدام باند قاچاق سوخت در کرمان
  • جریمه ۵ میلیارد ریالی قاچاقچی سوخت در یاسوج
  • سه قاچاقچی سوخت در ایرانشهر محکوم شدند
  • «گشت ارشاد مدیران»؛ یک وعده شبه احمدی نژادی دیگر در دولت رئیسی /فسادها و تخلفات در سکوت فراموش می‌شوند؟
  • محکومیت مالی برای قاچاق سوخت در جنوب سیستان و بلوچستان
  • قیمت گذاری پرونده زمینهای تغییر کاربری یافته در آمل
  • کشف ۲۹ هزار لیتر سوخت قاچاق در بستان آباد
  • هشدار نسبت به برخورد قضایی با تخلفات شهری
  • سوانح رانندگی در مشهد ۵۰ نفر را مصدوم کرد
  • تشکیل ۵۰۶ فقره پرونده با موضوع سلاح و مهمات در دادگستری استان کرمان