Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی خسروی در برنامه تیم منتخب و برترین های قرن مقابل دوربین طرفداری قرار گرفت. وقتی نوبت به انتخاب برترین داور قرن رسید، علی خسروی گفت انتخاب بین فنایی و فغانی برایم سخت است. در ادامه از دوربین طرفداری به علیرضا فغانی سلام کردیم و همین مساله باعث شد تا علی خسروی حرف‌های دلش را بزند. او گفت علیرضا فغانی را از لیست داوران بین المللی حذف کردیم که چرا در استرالیا سوت می‌زند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همان استرالیا فغانی واکسن زده و همین صحبت‌ها انتقاد خسروی از وضعیت واکسیناسیون را در پی داشت. علی خسروی از ما خواست تا این بخش از صحبت هایش حتما پخش شود. این بخش کوتاه را می بینید و می خوانید:

از همینجا به علیرضا فغانی سلام می کنیم و آرزو داریم در فینال جام جهانی قضاوت کند.

اصلا می رود شک نکنید. از لیست بین المللی خطش زدند گفتند چون در استرالیا زندگی می کند. خب چه کند؟ بایستد اینجا منتظر واکسن باشد؟ همه دنیا زدند ما در ایران… چه بگویم؟

خودتان واکسن زده اید؟

پخش کنید این را، من انقدر رفیق گردن کلفت دارم که بروم واکسن بزنم ولی چرا من حق دیگران را بخورم؟ من کجا حق دیگران را خورده ام؟ در ۶۰ سالگی کارمندم نشسته ام اینجا، چقدر بگیرم ۶.۶۰۰؟ ۲.۸۰۰ – ۲.۹۰۰ هم کم کردند. دروغ نمی گویم حق کسی را هم نمی خورم ولی خیلی بد است و در واکسن خیلی ضعیف عمل کردیم. نمی دانم کدامتان کمیسیون می گیرید ولی بدانید خیلی در حق مردم کم لطفی کردید. الان باید یک شصت ساله یا پنجاه ساله واکسن زده بود. الان در اروپا می بینید همه به استادیوم می روند برای بازی، آقای فغانی در استرالیا زده. یک دختری می گفت من هزینه کنم بروم ارمنستان واکسن بزنم.

همچنین می توانید برنامه تیم منتخب و برترین های قرن با علی خسروی را در لینک زیر تماشا کنید:

 برترین های قرن با علی خسروی: کاری با مسائل غیرفوتبالی ندارم، بازیکن روی دست ناصر محمدخانی نداریم!

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: علی خسروی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۸۰۶۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نوجوان ۱۶ ساله با شلیک پلیس استرالیا کشته شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ایندیپندنت، براساس اعلام پلیس استرالیا، یک نوجوان ۱۶ ساله پس از حمله با چاقو به یک فرد، به ضرب گلوله پلیس کشته شد.

راجر کوک، رییس دولت ایالت استرالیای غربی با تایید این خبر گفت که فرد زخمی به بیمارستان منتقل شده است و شرایط پایداری دارد. همچنین به گفته وی، هیچ نشانه‌ای مبنی بر انگیزه‌های افراطی در این حمله وجود ندارد.

به گفته مقامات، سه افسر پلیس پس از دریافت گزارش حمله با سلاح سرد، به محل حادثه اعزام و پس از شلیک با تپانچه برقی و هشدار به مظنون، مجبور به شلیک و از پا درآوردن او شدند.

کد خبر 6096994

دیگر خبرها

  • اریک تن هاخ: از حرف های برونو فرناندز اشتباه برداشت کردید
  • علیرضا فغانی در کنار داوران بین المللی فوتبال ایران
  • کار سختی در جام کافا داریم/ملی پوشان تاکتیک پذیر هستند
  • (ویدئو) سانسور‌های عجیبِ صدا و سیما؛از دست زدن تک انگشتی تا حذف کلمه «جان» بعد از نام همسر
  • جنجال شعرخوانی علم الهدی درباره منیژه از شاهنامه | لااقل بیت هایی بهتر پیدا می‌کردید
  • این ویتامین را بخورید و این ورزش را انجام دهید؛ پوکی استخوان نمی‌گیرید
  • نوجوان ۱۶ ساله با شلیک پلیس استرالیا کشته شد
  • مرز خسروی روز به روز مورد استقبال بیشتر زائران قرار می‌گیرد
  • حمله به اینزاگی: بیش از حد بزرگش کردید!
  • جلوگیری از واردات واکسن‌های دامی دارای مشابه داخلی