Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/لرستان فرماندار پلدختر می‌گوید: برخی از پروژه‌های پساسیل این شهرستان آماده افتتاح هستند.

حسن رضائیان در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: روند بازسازی پس از سیل در شهرستان پلدختر خوب بوده و بسیاری از پل‌ها بازسازی یا احداث شده و چند پل بزرگ کار خاصی برای افتتاح ندارند.

وی با اشاره به اینکه برخی از پروژه‌ها نیز آماده افتتاح هستند، ادامه داد: پل‌های بابازید و پران‌پرویز که راه ارتباطی افراد زیادی هستند، آماده افتتاح بوده و در چند روز آینده رسماً به بهره‌برداری خواهند رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رضائیان تصریح کرد: در خصوص این دو پروژه منتظر کارهای نهایی و اداری برای حضور مسئولان در مراسم هستیم.

فرماندار پلدختر تاکید کرد: در بحث منازل هم مشکل آنچنانی وجود ندارد و اکثر قریب به اتفاق شهروندان در منازل جدید خودشان ساکن هستند.

وی افزود: در مجموع می‌توان گفت پروژه‌های پس از سیل روند خوبی داشته و راضی‌کننده است.

رضائیان با اشاره به اینکه پس از سیل اقدامات زیادی در پلدختر اجرا شده، اضافه کرد: بیشتر نیازهای مردم در این خصوص رفع شده و از همه دستگاه‌های مسئول تشکر می‌کنم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی شهرستانها سیل سیلاب سیل لرستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۸۰۶۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرزانه فصیحی، اولین بانوی ایرانی در دوومیدانی لیگ الماس

فرزانه فصیحی بانوی ملی‌پوش دوومیدانی ایران به رقابت‌های لیگ الماس دعوت شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، مرحله سوم رقابت‌های دوومیدانی لیگ الماس در سال 2024 (دایموند لیگ) قرار است روز 10 مِی (21 اردیبهشت) در شهر دوحه پایتخت کشور قطر برگزار شود.

این رویداد یکی از بزرگترین مسابقات در رشته دوومیدانی محسوب می‌شود و ورزشکاران مطرح دنیا از سوی مسئولان برگزاری به آن دعوت می‌شوند.

بر همین اساس، مسئولان برگزاری لیگ الماس از فرزانه فصیحی بانوی دونده سرعت کشورمان دعوت کردند که در مسابقات دوحه حضور داشته باشد و در این رقابت‌ها شرکت کند.

فصیحی که سابقه کسب مدال نقره در دوی 100 متر قهرمانی آسیا و همچنین 2 مدال طلا در رقابت‌های داخل سالن آسیا را در کارنامه دارد، اولین بانوی دوومیدانی ایران است که فرصت حضور در لیگ الماس را پیدا کرده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کشف جسد جوان ۲۸ ساله پلدختری در دره‌شهر
  • منتظر محمد مصدوم شد
  • برخی پروژه هایی که رئیس جمهور در سفرهای استانی افتتاح می کند، آنقدر کوچک است که توسط بخشدار محل هم قابل افتتاح است
  • پردیس فرهنگ و رسانه تبریز آماده افتتاح شد
  • کلنگ زنی و افتتاح پروژه‌های بهداشتی و درمانی خراسان شمالی با حضور معاون وزیر بهداشت
  • ۱۰ پروژه درمانی امروز در خراسان شمالی به بهره‌برداری رسید
  • فرزانه فصیحی، اولین بانوی ایرانی در دوومیدانی لیگ الماس
  • چند پروژه عمرانی دانشگاه یاسوج با حضور وزیر علوم افتتاح شد
  • رامین پس از گلزنی صورتش را پنهان کرد!
  • هالند هیولا است، منتظر لروی سانه هستم!‏