Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-03@04:21:23 GMT

همدلی و تعامل سپاه و ناجا بی نظیر است

تاریخ انتشار: ۷ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۳۸۰۷۲۷

همدلی و تعامل سپاه و ناجا بی نظیر است

سردار حسین رحیمی گفت: به لطف خداوند متعال بین سپاه و ناجا در کل کشور همدلی و برادری بی نظیری ایجاد شده است و این همکاری از بالاترین تا پایین‌ترین رده باید ایجاد شود.

به گزارش مشرق، سردار حسین رحیمی در جلسه‌ای با حضور فرماندهان سپاه حضرت محمد رسول الله تهران بزرگ با اشاره به حماسه آفرینی مردم فهیم و گرانقدر ایران اسلامی در انتخابات، بیان داشت: علیرغم تلاش دشمنان برای مایوس کردن مردم و عدم حضور آنان در انتخابات، دیدیم که مردم عزیز ایران اسلامی بار دیگر ندای رهبر و مولای خود را لبیک گفتند و با حضور پر شور و شعور خود، نقشه شوم دشمنان را نقش برآب کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: با مامور خاطی برخورد قانونی می‌کنیم

رئیس پلیس پایتخت با اشاره به اینکه مردم در عرصه‌های مختلف وظیفه خود را به درستی انجام دادند و حال نوبت مسئولان است، گفت: لازم است مسئولان همه توان خود را صرف خدمتگزاری به مردم کنند و تلاش نمایند که گره‌ای از مشکلات مردم بگشایند.

وی با اشاره به اینکه در سال‌های اخیر شاهد تعامل و ارتباط بیش از پیش سپاه و ناجا در پایتخت با هم هستیم، عنوان داشت: به لطف خداوند متعال بین سپاه و ناجا در کل کشور همدلی و برادری بی نظیری ایجاد شده است و این همکاری از بالاترین تا پایین‌ترین رده باید ایجاد شود.

سردار رحیمی با نفی جزیره‌ای نگاه و عمل کردن، بیان داشت: دشمن از هیچ چیزی به اندازه اینکه نیروهای انقلاب کنار هم و همراه هم باشند ناراحت نمی‌شود.

وی افزود: بطور حتم با هم افزایی و تعامل و همکاری می‌توانیم امنیت و آرامش با ثباتی را برای مردم عزیز به ارمغان آوریم.

سردار رحیمی با اشاره به طرح‌های مختلف برای مقابله با برخورد با ناهنجاری‌ها و جرایم، عنوان داشت: در سال‌های اخیر با اقدامات آفندی پلیس پایتخت شاهد کاهش ده درصدی جرائم در پایتخت هستیم که این مهم محصول تلاش جمعی و شبانه روزی همه بخش‌های فرماندهی انتظامی تهران بزرگ می‌باشد.

لازم به ذکر است این جلسه تعاملی بصورت فصلی بین فرماندهان و مسئولان ناجاو سپاه تهران بزرگ برگزار می‌شود.

منبع: میزان

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اتوبوس خبرنگاران سردار رحیمی ناجا اخبار حوادث انقلاب ایران پلیس پایتخت سردار حسین رحیمی تهران سپاه و ناجا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۸۰۷۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل ازاعضای شوراهای اسلامی شهرستان نقده

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  فرماندار  شهرستان نقده شوراها را معتمدین مردم دانست و افزود : ۴ سال اعتماد مردم به شما عزیزان تموم خواهد شد اما تصمیمات خارج از منیت و تعامل بین اعضای شورا و شهرداری باعث اتفاقات خوبی در منطقه خواهد شد .

محمد نوبخت نیا این همایش را یک اتحاد و همدلی بین مردم دانست و تصریح کرد : هر جا که اتحاد و همدلی باشد توسعه به همراه خواهد داشت و در طول خدمت خود ، کار جهادی برنامه ریزی کنید چون کمتر از یکسال به پایان این پارلمان شهر و روستا باقی مانده و برای مدت باقیمانده با تصمیمات خوب برای ورود به انتخابات ۱۴۰۳ با برنامه ریزی و تدبیر وارد شوید .

در این مراسم از شورای بخش شهرستان که در بین ۴۷ شورای بخش آذربایجان غربی رتبه برتر را کسب نموده بودند تجلیل شد .

همچنین در پایان از ۲۰ نفر به نمایندگی از ۲۹۰ اعضای شورای شهرستان تجلیل بعمل آمد.

دیگر خبرها

  • تجلیل ازاعضای شوراهای اسلامی شهرستان نقده
  • کلنگ‌زنی ۶۰واحد مسکن مددجویی در چهارمحال و بختیاری توسط سپاه
  • ۱۷۱ معتاد بهبود یافته شاغل شدند
  • شوراهای تنگستان باید مظهر وحدت و همدلی باشند
  • جهان در موقعیت حساسی قرار دارد/ عملیات وعده صادق در طول تاریخ ایران بی‌نظیر است
  • تعامل دانشگاه آزاد اسلامی و بنیاد شهید ایلام بی‌نظیر است
  • مگر ما مرده باشیم که یکی از این خانواده به‌دست داعش شهید شوند
  • فیلم| واکنش شهید سردار سلیمانی به یک تصمیم در فصل پنجم سریال پایتخت
  • بازخوانی بی‌نظیر آواز شجریان توسط خواننده پایتخت + ویدئو
  • استفاده از ظرفیت بی‌نظیر دانشگاه آزاد در زمینه علم و فناوری برای توسعه شهری