Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل خدمات آرشیوی سازمان اسناد و کتابخانه ملی از همکاری آرشیو ملی ایران با انجمن مستندسازان سینمای ایران برای نگهداری مستندهای سینمایی در مخازن آرشیو ملی خبر داد.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران، حامد ایرانشاهی درباره همکاری آرشیو ملی ایران با انجمن مستندسازان سینمای ایران برای نگهداری مستندهای سینمایی در مخازن آرشیو ملی، گفت: خسرو طالب زاده معاون اسناد سازمان اسناد و کتابخانه ملی در دیدار و نشست با مسئولان انجمن مستندسازان سینمای ایران، درباره همکاری آرشیو ملی ایران برای نگهداری از مستندهای سینمایی صحبت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بر همین اساس مقدمات لازم برای امضای تفاهم نامه انتقال و نگهداری مستندهای سینمایی به آرشیو ملی فراهم شده و به توافق نهایی رسیده است.

مدیرکل خدمات آرشیوی سازمان اسناد و کتابخانه ملی تصریح کرد: با امضای این تفاهم نامه بین سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران و انجمن مستندسازان سینمای ایران، پس از ساخت و تولید مستندها، یک نسخه برای حفظ و نگهداری به آرشیو ملی ایران منتقل می‌شود تا به صورت استاندارد در مخازن نگهداری شود.

ایرانشاهی ادامه داد: همچنین در این نشست موافقت شد شرایط بهره‌مندی مستندسازان از منابع موجود در سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران، برای انجام پژوهش‌های لازم برای تولید مستندهای سینمایی فراهم شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: انجمن مستندسازان سینمای ایران یکی از بزرگ‌ترین و قدیمی‌ترین تشکل‌های صنفی در خانه سینما است و تفاهم‌نامه این همکاری به زودی بین آرشیو ملی ایران و انجمن مستندسازان سینمای ایران به امضا خواهد رسید.

کد خبر 503707

منبع: ایمنا

کلیدواژه: سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران کتابخانه سینمای مستند مستندسازي مستند سازان شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق انجمن مستندسازان سینمای ایران سازمان اسناد و کتابخانه ملی مستندهای سینمایی آرشیو ملی ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۸۰۷۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حذف مراجعه به دفترخانه‌ها برای شروع اخذ «سند کاداستری» / صدور ۶۹۷ سند تک برگ املاک در یک سال

مدیرعامل سازمان املاک و مستغلات شهرداری تهران در نشست تعاملی با مدیران ارشد سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، از صدور ۶۹۷ مورد سند تک برگ املاک خصوصی و عمومی در طی یک سال سخن گفت.

به گزارش ایسنا، در راستای تکالیف قانون حدنگار در خصوص تبدیل اسناد دفترچه ای به کاداستری و سند دارکردن املاک و اراضی فاقد سند مالکیت برای جلوگیری از دست اندازی افراد غیر به املاک و اراضی شهرداری تهران، نشست تعاملی سازمان املاک و مستغلات شهرداری تهران با اداره ثبت اسناد و املاک کشور برگزار شد.

مختاری مدیرعامل سازمان املاک و مستغلات شهرداری تهران ضمن تشکر و قدردانی از همکاری همه جانبه و هماهنگی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور با سازمان املاک و مستغلات شهرداری تهران، تصریح کرد: نتیجه این تعاملات سازنده، صدور ۶۹۷ مورد سند تک برگ املاک خصوصی و عمومی در طول یک سال شد که در امری بی سابقه بوده است.

وی افزود: در این نشست تعاملی، موضوع مکاتبه مستقیم شهرداری با ادارات ثبت استان تهران جهت شروع فرآیند اخذ سند کاداستری و حذف مراجعه به دفترخانه، مورد رسیدگی قرار گرفت.

بر اساس گزارش روابط عمومی سازمان املاک و مستغلات شهرداری تهران، موضوع سامانه شمیم و تهیه مختصات UTM از طریق مکاتبه با اداره ثبت اسناد و املاک استان تهران از دیگر مباحث مطروحه در این نشست بود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تولید سه فیلم کوتاه در انجمن سینمای جوان مهاباد
  • ۳ فیلم کوتاه داستانی در مهاباد تولید شد
  • حذف مراجعه به دفترخانه‌ها برای شروع اخذ «سند کاداستری» / صدور ۶۹۷ سند تک برگ املاک در یک سال
  • حذف مراجعه به دفترخانه‌ها جهت شروع فرآیند اخذ سند کاداستری
  • حفظ فرهنگ وهویت هر ملت مستلزم نگهداری اسناد هویت دار
  • مایملک قانونی سرخابی‌ها؛ دو ورزشگاه و یک ساختمان اداری
  • نگهداری ۴۲هزار نسخه خطی در سازمان اسناد وکتابخانه ملی کشور
  • نگاه به سینما جدی نیست/ بررسی پیدایش هالیوود در مستند «پشت صحنه»
  • تهران قدیم| ساختمان راه آهن تهران ۷۸ سال قبل/ عکس
  • (عکس) تهران قدیم؛ کاخ گلستان ۷۷ سال قبل